listy kupy - 1

Data: 2009-06-22 10:59:04
Autor: Piotr
listy kupy - 1
Dnia Mon, 22 Jun 2009 10:13:26 +0200, mkarwan napisał(a):

"Gdyby twoje teoria była prawdziwa, to ja, jako gej,..."

No i? Jakie to ma znaczenie co kupa pisuje? Dziś to, jutro tamto...
Przecież ten troll zmyśla wg obstalunku.
Piotr

Data: 2009-06-22 11:05:43
Autor: mkarwan
listy kupy - 1
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:wkqys9zmssgn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To list z wcześniejszego okresu kiedy zdarzały mu sie przypływy szczerości.
Będzie to widoczne w innych jego listach.

Data: 2009-06-22 12:03:22
Autor: Piotr
listy kupy - 1
Dnia Mon, 22 Jun 2009 11:05:43 +0200, mkarwan napisał(a):

To list z wcześniejszego okresu kiedy zdarzały mu sie przypływy szczerości.
Będzie to widoczne w innych jego listach.

Czyli kupa to nie jest sukinsyn, tylko biedny, sfrustrowany homoś?
Piotr

Data: 2009-06-22 13:17:14
Autor: mkarwan
listy kupy - 1

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1r327lh70mjao.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Dlaczego pedalstwo ma wykluczać sukinsyństwo?

listy kupy - 1