live w PS3 ...

Data: 2009-03-29 19:48:22
Autor: @dams
live w PS3 ...
Siema,
mam pytanie do posiadaczy ps3 oraz x360 w jednym :] jak wygląda sprawa gry online na PS3 w porównaniu z x360 jak rozumiem na ps3 też są punkty za osiągnięcia jak w xlive?

Jestem w dziwnej sytuacji - potrzebuję odtwarzacza Bluray i nie wiem czy nie zaoferować jakiejś wymiany swojego X360 z jakimś bonusem na PS3

Przy okazji jeżeli ktoś ma ochotę się zamienić to mogę zaoferować wsępnie swojego X360 - z gier mam cod4, cod5, halo3, lego indiana z pandą oraz GH aerosmith wraz z gitarą

GG 4862409

pzdr

Data: 2009-03-29 13:42:51
Autor: mariuszborkiet
live w PS3 ...
On Mar 29, 6:48 pm, "@dams" <adamsw...@gmail.com> wrote:
Siema,
mam pytanie do posiadaczy ps3 oraz x360 w jednym :] jak wygląda sprawa gry
online na PS3 w porównaniu z x360 jak rozumiem na ps3 też są punkty za
osiągnięcia jak w xlive?

na PS3 sa trofea - dzialaja praktycznie na tej samej zasadzie, co te
"punkty" w XBoxie.
gra online jest bezplatna, ale w trakcie gry nie pogadasz sobie ze
znajomymi, jesli gra tego nie obsluguje.
ogolnie wszyscy mowia, ze XBox Live jest znacznie lepszy niz
PlayStation Network - ale chyba nie jestes jakims nalogowym graczem,
wiec pewnie roznicy za bardzo nie odczujesz.

Data: 2009-03-30 11:44:58
Autor: Piotr KUCHARSKI
live w PS3 ...
mariuszborkiet@gmail.com wrote:
gra online jest bezplatna, ale w trakcie gry nie pogadasz sobie ze
znajomymi, jesli gra tego nie obsluguje.

....już niedługo i to nadgonią. :)

p.

Data: 2009-03-30 13:08:44
Autor: kamil
live w PS3 ...

"Piotr KUCHARSKI" <chopin@sgh.waw.pl> wrote in message news:cT5rt08tI9i5N34.chopinakson.sgh.waw.pl...
mariuszborkiet@gmail.com wrote:
gra online jest bezplatna, ale w trakcie gry nie pogadasz sobie ze
znajomymi, jesli gra tego nie obsluguje.

...juz niedlugo i to nadgonia. :)

Kto wie, jeszcze dwa-trzy lata, a tryb online PS3 bedzie mial taka sama funkcjonalnosc, jak X-owy 8 lat temu ;)

Kamil

Data: 2009-03-30 14:14:26
Autor: Jan Strybyszewski
live w PS3 ...
kamil pisze:
[...]

Taaa a za 15 lat M$ dojrzy wreszcie to co PS3 mial 15 lat temu ?
PS Home ?

Kamil

Data: 2009-03-30 13:54:48
Autor: kamil
live w PS3 ...

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gqqd47$bmn$2inews.gazeta.pl...
kamil pisze:
[...]

Po co mieli by kopiowac usluge, z ktorej na PS3 malo kto korzysta? :-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-30 09:36:02
Autor: SimonX
live w PS3 ...
On 30 Mar, 14:54, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
"Jan Strybyszewski" <k...@w.pl> wrote in message

> [...]
> PS Home ?

Po co mieli by kopiowac usluge, z ktorej na PS3 malo kto korzysta? :-)

oj chyba się myslisz
ostatnio zainstalowałem Home spowrotem, żeby zobaczyć Xi - wrzucono do
Home całkeim fajną grę polegającą na szukaniu wskazówek i rozwiązaniu
pewnej tajemnicy. Włączyłem na chwilę i siedziałem tam chyba z 2,5h
zamiast grać :)
spotkałem dwóch kumpli z friendlisty, pogadaliśmy trochę - Home jest
całkiem fajne.

a ludzi korzysta z niego bardzo dużo - do kręgli ciężko się dobić :)

Co prawda znowu go wywaliłem, bo potrzebowałem miejsce na Ratcheta,
ale jak zmienię dysk na większy, to już go sobie zostawię i co jakiś
czas pewnie będę tam właził.

A pomysł z Xi uważam za najciekawszą w tej chwili atrakcję w Home.

pozdr. Szymon

Data: 2009-03-30 18:42:23
Autor: Cezar
live w PS3 ...
Użytkownik "SimonX" <sbronko@gmail.com> napisał w wiadomości news:af66736b-5edd-419b-ab16-7928b8e9fd10d19g2000yqb.googlegroups.com...
On 30 Mar, 14:54, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
A pomysł z Xi uważam za najciekawszą w tej chwili atrakcję w Home.

Dokładnie - takie coś rozumiem. Co prawda nie mam ostatnio czasu żeby poszukać tam więcej informacji, ale bardzo mi się ta idea spodobała. A w ogóle to byłem zazdrosny po Wynmacher zaprosił Cię na flipera do siebie, a mnie nie ;-) No, ale ja nie miałem wyglądu blondynki z dużym dekoltem :D

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-03-30 19:09:44
Autor: Terror
live w PS3 ...
Dnia 30-03-2009 o 18:42:23 Cezar <blah@blah.com> napisał(a):

[...]

ROTFL, alterego kolegi SimonXa się ukazało :)

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

Data: 2009-03-30 10:40:06
Autor: mariuszborkiet
live w PS3 ...
On Mar 30, 6:09 pm, Terror <ter...@spamstop.scigacz.pl> wrote:

ROTFL, alterego kolegi SimonXa się ukazało :)

az sie boje zapytac, jaki masz avatar w XBoxie ;-)

Data: 2009-03-30 20:45:24
Autor: Terror
live w PS3 ...
Dnia 30-03-2009 o 19:40:06 <mariuszborkiet@gmail.com> napisał(a):

On Mar 30, 6:09 pm, Terror <ter...@spamstop.scigacz.pl> wrote:

ROTFL, alterego kolegi SimonXa się ukazało :)

az sie boje zapytac, jaki masz avatar w XBoxie ;-)
<flejm mode on>
na Xie nie zajmuję się podrywaniem lasek, bo to konsola do gier jest
<flejm mode off>

PS.:
http://card.mygamercard.net/gelsig/black/T3rror+PL.png
--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

Data: 2009-03-31 07:35:42
Autor: Jan Strybyszewski
live w PS3 ...
Terror pisze:
[...]

Taaa ... patrz pan ... A za xboxa UNO te same trole pisały ze moga divixy  ogladac i rozne tam dashboardy instalowac i wtedy to była konsola ... co za hipokryzja

Data: 2009-03-31 20:07:56
Autor: Terror
live w PS3 ...
Dnia 31-03-2009 o 07:35:42 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

Terror pisze:
[...]

Ty, kolego, widze, masz klopot ze soba. Nie przejmuj sie tak życiem, bo  Cie za szybko doścignie.

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL

Data: 2009-03-30 19:40:43
Autor: Cezar
live w PS3 ...
Użytkownik "Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> napisał w wiadomości news:op.url7aieqr9d3xev-rafalk03.europe.corp.microsoft.com...
[...]

W obronie kolegi powiem, że zmiana avatarów to moment. Więc czasem dla jaj fajnie się z pacanów skaczących naokoło wirtualnych dziewczyn pośmiać :D

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-03-31 00:07:23
Autor: SimonX
live w PS3 ...
Dnia 30-03-2009 o 19:09:44 Terror <terror@spamstop.scigacz.pl> napisał(a):

[...]

nie wiem, kurna spędziłem trochę czasu na wyrzeźbienie swojego avatara i  ni chu chu - nie wyszło mi nic fajnego
za to żeński - w parę chwil wyszła mi całkiem fajna laseczka :)
i na tej zabawie skończyłem home przed skasowaniem kiedyś
teraz jak wlazłem znowu, na dzieńdobry byłem laską

musiałem zmienić avatara, bo pełno kurna podrywaczy w Home i miałem  powodzenie
więc potem już byłem wielkim murzynem :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-31 00:01:58
Autor: SimonX
live w PS3 ...
[...]

mówił mi, żeby Ci przekazać że wyskoczył mu jakiś błąd i nie mógł
żebyś sobie nie myślał że to specjalnie

a w pokoju ma automat z Galagą - niestety nie da się zagrać, bo wyskakuje,  że trzeba mieć pobrane Namco Museum
a to się z japońskiego store chyba pobierało

w każdym razie ma to do ozdoby za trofea w japońskim home, jeżeli dobrze  zrozumiałem

w europie to z tym bieda jeszcze jest

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-03-31 13:53:15
Autor: kamil
live w PS3 ...

"Cezar" <blah@blah.com> wrote in message news:gqqso6$7vb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zaloz o tym bloga i wspominajcie razem wczorajsze wirtualne flippery przez pol nocy. ;-)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-31 14:32:28
Autor: Greg McRazy
live w PS3 ...
SimonX pisze:

a ludzi korzysta z niego bardzo dużo - do kręgli ciężko się dobić :)

To akurat jest idiotyczna wada, a nie zaleta :)

--
Pozdrawiam - Greg McRazy
Zdanie poniżej jest prawdziwe

Data: 2009-03-30 14:56:22
Autor: Jan Strybyszewski
live w PS3 ...
kamil pisze:

[...]

Nastepny MS fan ktory juz wszystko wie z gory i na przyszlosc ?

Po co placic z xbox live jak moge miec za darmo majac PS3 ?

Data: 2009-03-30 14:03:05
Autor: kamil
live w PS3 ...

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gqqfir$p8l$2inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

[...]

Dlaczego na przyszlosc? Mowimy o tu i teraz, malo kto z Home korzysta, bo to jakies pierdoly dla nastolatek, ktore kreca wirtualne spotkania w wirtualnym kinie za realne pieniazki z karty kredytowej rodzicow. ;)

Po co placic z xbox live jak moge miec za darmo majac PS3 ?

Bo dziala lepiej, i oferuje komunikacje glosowa w kazdej grze. Te kilka piw w miesiacu sa tego warte.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-03-30 17:24:05
Autor: Paweł Tyll
live w PS3 ...
On Mon, 30 Mar 2009 15:03:05 +0200, kamil <kamil@spamwon.com> wrote:
Dlaczego na przyszlosc? Mowimy o tu i teraz, malo kto z Home korzysta,  bo to jakies pierdoly dla nastolatek, ktore kreca wirtualne spotkania
w wirtualnym kinie za realne pieniazki z karty kredytowej rodzicow. ;)
Tia, nikt nie korzysta, pewnie Sony samo sobie sprzedaje setki tysięcy  wirtualnych ciuszkĂłw wymieniając je na miliony dolarĂłw.

Bo dziala lepiej, i oferuje komunikacje glosowa w kazdej grze.
Przecież z tego i tak mało kto korzysta, po co to komu?

Data: 2009-03-30 21:09:10
Autor: Zdzicho
live w PS3 ...

Bo dziala lepiej, i oferuje komunikacje glosowa w kazdej grze.
Przecież z tego i tak mało kto korzysta, po co to komu?

Ze niby co ?
nie wyobrazam sobie grania online bez tego

Data: 2009-03-31 07:17:27
Autor: Jan Strybyszewski
live w PS3 ...
Zdzicho pisze:
Bo dziala lepiej, i oferuje komunikacje glosowa w kazdej grze.
Przecież z tego i tak mało kto korzysta, po co to komu?

Ze niby co ?
nie wyobrazam sobie grania online bez tego

Taaa w szachy chyba :)

Data: 2009-03-31 08:06:04
Autor: Marcin Gardeła
live w PS3 ...
Zdzicho wrote:
Bo dziala lepiej, i oferuje komunikacje glosowa w kazdej grze.
Przecież z tego i tak mało kto korzysta, po co to komu?

Ze niby co ?
nie wyobrazam sobie grania online bez tego

Mówimy o komunikacji głosowej wewnątrz gry w czasie grania w nią online czy o komunikacji głosowej niezależnie od tego, w co grają rozmówcy?

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-03-31 13:50:40
Autor: kamil
live w PS3 ...

"Marcin Gardeła" <diobeu@gazeta.pl> wrote in message news:gqsbtl$dk3$2inews.gazeta.pl...
Zdzicho wrote:
[...]

Jedno i drugie rownie przydatne, korzystam regularnie.

Pytanie pomocnicze - czy gry na PS3 pozwalaja laczyc ludzi w grupy, ktore zawsze wyladuja w tej samej rozgrywce multiplayer? Live tak (parties).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-01 09:34:09
Autor: Marcin Gardeła
live w PS3 ...
kamil wrote:
[...]

Dla mnie rozmowa poza grą jest zupełnie nieistotna, nie korzystałem i nie zamierzam, jeśli tym różni się Live od PSN to dla mnie one się nie różnią.

Pytanie pomocnicze - czy gry na PS3 pozwalaja laczyc ludzi w grupy,
ktore zawsze wyladuja w tej samej rozgrywce multiplayer? Live tak
(parties).

O, a to na przykład jest bardzo fajna funkcja, łączymy się w grupę i sobie ciągle gadamy,  mamy ciągle kontakt ze sobą. Oczywiście trafiamy do jednej rozgrywki, bardzo rzadko ale czasem wyrzuci nas do dwóch różnych teamów. Dołączam do pytania.

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-04-02 18:18:10
Autor: Paweł Tyll
live w PS3 ...
On Wed, 01 Apr 2009 09:34:09 +0200, Marcin Gardeła <diobeu@gazeta.pl>  wrote:
O, a to na przykład jest bardzo fajna funkcja, łączymy się w grupę i  sobie ciągle gadamy,  mamy ciągle kontakt ze sobą. Oczywiście trafiamy  do jednej rozgrywki, bardzo rzadko ale czasem wyrzuci nas do dwĂłch  róşnych teamĂłw. Dołączam do pytania.
Coś tam jest takiego, zintegrowane z home jakoś. Pewnie obsługują to jak  zwykle dwie gry ;) - pewnie znĂłw rewolucje jakieś będą w czerwcu, jak rok  temu :>

Data: 2009-03-31 07:16:52
Autor: Jan Strybyszewski
live w PS3 ...
kamil pisze:

Dlaczego na przyszlosc? Mowimy o tu i teraz, malo kto z Home korzysta, bo to jakies pierdoly dla nastolatek, ktore kreca wirtualne spotkania w wirtualnym kinie za realne pieniazki z karty kredytowej rodzicow. ;)

Ta widziales japonski Home ?  Slusznie o Wii tez pisales ze ma jedna popierdolkowata gre z machanai rakietka bo wtedy byla jedna,

Po co placic z xbox live jak moge miec za darmo majac PS3 ?

Bo dziala lepiej, i oferuje komunikacje glosowa w kazdej grze. Te kilka piw w miesiacu sa tego warte.

Phii komunikacja glosowa z maorysami tez mi atrakacja

Data: 2009-03-31 08:07:44
Autor: @dams
live w PS3 ...
Phii komunikacja glosowa z maorysami tez mi atrakacja

komunikacja głosowa to podstawa - chyba że grywasz z jakimiś hamburgerami

pzdr

Data: 2009-03-31 08:12:29
Autor: Jan Strybyszewski
live w PS3 ...
@dams pisze:
Phii komunikacja glosowa z maorysami tez mi atrakacja

komunikacja głosowa to podstawa - chyba że grywasz z jakimiś hamburgerami

Alez PS3 tez ma taka w grze.  Wiec o co chodzi ?

Data: 2009-03-31 08:41:40
Autor: @dams
live w PS3 ...

Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:gqsc9i$etg$1inews.gazeta.pl...
@dams pisze:
Phii komunikacja glosowa z maorysami tez mi atrakacja

komunikacja głosowa to podstawa - chyba że grywasz z jakimiś hamburgerami

Alez PS3 tez ma taka w grze.  Wiec o co chodzi ?

o to nie rozumiem - co mi ktoś tu napisal ze nie wszystkie gry etc...
Czy na ps3 podobnie jak w x360 zbieracie się w grupę i gracie z hamburgerami ?

pzdr

Data: 2009-03-31 13:52:17
Autor: kamil
live w PS3 ...

"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gqs919$3n1$1inews.gazeta.pl...
kamil pisze:

Ta widziales japonski Home ?  Slusznie o Wii tez pisales ze ma jedna popierdolkowata gre z machanai rakietka bo wtedy byla jedna,

Japonski Home interesuje mnie tyle, co maoryskie obrzedy noworoczne.

Gdzie pisalem o WII? Bo ja akurat te konsole lubie.

Po co placic z xbox live jak moge miec za darmo majac PS3 ?

Bo dziala lepiej, i oferuje komunikacje glosowa w kazdej grze. Te kilka piw w miesiacu sa tego warte.

Phii komunikacja glosowa z maorysami tez mi atrakacja

Wiesz co? Nie pograzaj sie juz lepiej...

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-01 09:30:12
Autor: spaceman
live w PS3 ...
kamil pisze:

[...]

bo psn nie oferuje polowy tego co live. Wystarczajacy powod?
--
spaceman

Data: 2009-04-01 02:42:06
Autor: SimonX
live w PS3 ...
On 1 Kwi, 11:30, spaceman <space...@bsdzine.org> wrote:
> [...]

> Po co placic z xbox live jak moge miec za darmo majac PS3 ?

bo psn nie oferuje polowy tego co live. Wystarczajacy powod?

za to jest dostępny w Polsce i są na nim fajniejsze gry do kupienia
znowu flejmik? :)

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-01 11:33:30
Autor: spaceman
live w PS3 ...
SimonX <sbronko@gmail.com> wrote:
> [...]

--
spaceman

za to jest dostępny w Polsce i są na nim fajniejsze gry do kupienia

Część na pewno jest spoko, ale gier na psnie jak na lekarstwo, widziałes ile
tego na arcade jest? I kaĹźda gra przynajmniej ma demo.
--
spaceman

Data: 2009-04-01 04:44:50
Autor: SimonX
live w PS3 ...
On 1 Kwi, 13:33, spaceman <space...@bsdzine.org> wrote:
SimonX <sbro...@gmail.com> wrote:

> za to jest dostępny w Polsce i są na nim fajniejsze gry do kupienia
> znowu flejmik? :)

Część na pewno jest spoko, ale gier na psnie jak na lekarstwo, widziałes ile
tego na arcade jest? I każda gra przynajmniej ma demo.
--
spaceman

no z tym demem to masz rację, to jest super sprawa i tego mi brakuje
na PSN, że nie ma obowiązku dania dema
a już z tym czy ta ilość gier na xbla to zaleta to bym polemizował

pozdr. Szymon

Data: 2009-03-29 19:50:49
Autor: @dams
live w PS3 ...

swojego X360

wersja premium (dysk 120 gb)

pzdr

Data: 2009-04-01 08:24:06
Autor: @dams
live w PS3 ...
jeszcze jedno czy wszystkie gry na ps3 trzeba instalowac? czy mozna spokojnie z płytki grać - wiem że jakiś czas temu to nie było tej opcji ...
pzdr

Data: 2009-04-01 10:07:34
Autor: SimonX
live w PS3 ...
Dnia 01-04-2009 o 08:24:06 @dams <adamswawa@gmail.com> napisał(a):

jeszcze jedno czy wszystkie gry na ps3 trzeba instalowac? czy mozna
spokojnie z pÂłytki graĂŚ - wiem Âże jakiÂś czas temu to nie byÂło tej opcji  ...
pzdr

nigdy nie było takiej opcji, bo to nie jest opcja
gry instalują się same przy pierwszym uruchomieniu
wielkość instalacji zaleĹźy od gry, czasami gra zajmuje tylko parę mega na  profil gracza i ustawienia, czasem kopiuje część danych i zajmuje więcej -  nawet do paru giga
nie spotkałem się z grą, ktĂłra dawałaby wybĂłr, czy chcesz instalowac czy  nie

także pierwsze uruchomienie trwa trochę dłużej niż normalnie później
najpierw instalacja, potem często dociaganie patcha

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-04-01 10:15:15
Autor: @dams
live w PS3 ...
ok dzięki - powiedz mi jeszcze jaka jest najlepsza wersja PS3 a jakiej się wystrzegać, muszę mieć bluraya - kupiłem plazmę 42" i az mnie ciągnie do FULLHD

pozdrawiam

Data: 2009-04-01 04:49:33
Autor: SimonX
live w PS3 ...
On 1 Kwi, 10:15, "@dams" <adamsw...@gmail.com> wrote:
[...]

wersja 40gb ma pada bez wibracji i ciągnie trochę więcej prądu
60gb już nie produkują - ciągną chyba jeszcze więcej prądu i są
troszkę głośniejsze
mają kompatybilność z grami na ps2 - nie wszystkie gry działają i imho
nie warto się tą wersją interesować, na Twoim miejscu brałbym
najnowszą 80gb ze sklepu i nie kombinował z używkami
najlepiej w jakiejś promocji z grą i drugim padem

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-01 12:40:24
Autor: Cezar
live w PS3 ...
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqv7qo$t27$1achot.icm.edu.pl...
ok dzięki - powiedz mi jeszcze jaka jest najlepsza wersja PS3 a jakiej się wystrzegać, muszę mieć bluraya - kupiłem plazmę 42" i az mnie ciągnie do FULLHD

? Nie ma wersji bez BD. Aktualnie wersje różnią się wyłącznie wielkością dysku.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

live w PS3 ...