live w PS3 ...

Data: 2009-04-01 08:24:06
Autor: @dams
live w PS3 ...
jeszcze jedno czy wszystkie gry na ps3 trzeba instalowac? czy mozna spokojnie z płytki grać - wiem że jakiś czas temu to nie było tej opcji ...
pzdr

Data: 2009-04-01 10:07:34
Autor: SimonX
live w PS3 ...
Dnia 01-04-2009 o 08:24:06 @dams <adamswawa@gmail.com> napisał(a):

jeszcze jedno czy wszystkie gry na ps3 trzeba instalowac? czy mozna
spokojnie z pÂłytki graĂŚ - wiem Âże jakiÂś czas temu to nie byÂło tej opcji  ...
pzdr

nigdy nie było takiej opcji, bo to nie jest opcja
gry instalują się same przy pierwszym uruchomieniu
wielkość instalacji zaleĹźy od gry, czasami gra zajmuje tylko parę mega na  profil gracza i ustawienia, czasem kopiuje część danych i zajmuje więcej -  nawet do paru giga
nie spotkałem się z grą, ktĂłra dawałaby wybĂłr, czy chcesz instalowac czy  nie

także pierwsze uruchomienie trwa trochę dłużej niż normalnie później
najpierw instalacja, potem często dociaganie patcha

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-04-01 10:15:15
Autor: @dams
live w PS3 ...
ok dzięki - powiedz mi jeszcze jaka jest najlepsza wersja PS3 a jakiej się wystrzegać, muszę mieć bluraya - kupiłem plazmę 42" i az mnie ciągnie do FULLHD

pozdrawiam

Data: 2009-04-01 04:49:33
Autor: SimonX
live w PS3 ...
On 1 Kwi, 10:15, "@dams" <adamsw...@gmail.com> wrote:
[...]

wersja 40gb ma pada bez wibracji i ciągnie trochę więcej prądu
60gb już nie produkują - ciągną chyba jeszcze więcej prądu i są
troszkę głośniejsze
mają kompatybilność z grami na ps2 - nie wszystkie gry działają i imho
nie warto się tą wersją interesować, na Twoim miejscu brałbym
najnowszą 80gb ze sklepu i nie kombinował z używkami
najlepiej w jakiejś promocji z grą i drugim padem

pozdr. Szymon

Data: 2009-04-01 12:40:24
Autor: Cezar
live w PS3 ...
Użytkownik "@dams" <adamswawa@gmail.com> napisał w wiadomości news:gqv7qo$t27$1achot.icm.edu.pl...
ok dzięki - powiedz mi jeszcze jaka jest najlepsza wersja PS3 a jakiej się wystrzegać, muszę mieć bluraya - kupiłem plazmę 42" i az mnie ciągnie do FULLHD

? Nie ma wersji bez BD. Aktualnie wersje różnią się wyłącznie wielkością dysku.

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

live w PS3 ...