lodówka BOSCH cooler

Data: 2011-10-26 15:41:35
Autor: adam.wp
lodówka BOSCH cooler
Witam posiadam lodówkę BOSCH cooler *** i mam taki problem. Od pewnego czasu zauważyłem ze lodówka słabo chłodzi, jest podwyższona temperatura w środku lodówki (na zewnątrz np.21 a w środku 15.  Zamrażalnik działa poprawnie. Odruchowo sprawdziłem czy gaśnie oświetlenie przy zamknięciu drzwi i okazało się, że żarówka przygasa lecz nie wyłącza się do końca, to była przyczyna podwyższonej temperatury we wnętrzu (???). Po wykręceniu żarówki - wszystko było poprawnie. Włącznik na drzwiach sprawdzony - jest OK. Podpinałem do prądu z gniazdem bez bolca zabezpieczającego - bez zmian.  Nie znam się na budowie lodówek. Ciekawostka po wyjęciu wtyczki z gniazdka i ponownym włączeniu lodówki wyłącznik światła działał prawidłowo lecz po kilku godzinach wszystko wracało do stanu poprzedniego - żarówka tylko przygasała. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc.  Pozdrawiam!!!

lodówka BOSCH cooler