lodówka bosch czy elektrolux ?

Data: 2009-06-23 09:57:11
Autor: Ewa
lodówka bosch czy elektrolux ?
Wybrałam lodówkę ERB 36033X Elektrolux co sądzicie o tym modelu ?
http://www.electrolux.pl/node38.aspx?productId=35918
Czy ta komora świeżości to  dobry pomysł czy kolejny chwyt markeringowy ?
Ma ktoś z Was takie coś ?

A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Pomóżcie !!
Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-06-23 05:38:13
Autor: Silos
On 23 Cze, 09:57, "Ewa" <just...@op.pl> wrote:
[...]

ta ktora daje dluzsza gwarancje. Jesli dają taką samą to weź ta
tanszą. Electroluxy to nie sa zle lodowki.

Data: 2009-06-23 16:24:14
Autor: Marek Dyjor
Ewa wrote:
[...]

elektoluxy są bardzo ciche, mam elektroluxa w otwartej kuchni od strony salonu, jak ja właczyłem to myślałem że jest zepsuta i agregat nie ruszył :)

bosch to dobre robi tylko zmywarki, z tego co ludzie piszą wynika ze reszta ich sprzętu jest średniej klasy

Data: 2009-06-23 20:07:40
Autor: waruga_e
Marek Dyjor pisze:

[...]

hmmmmm, czyli jak zwykle- każda sroczka swój ogon chwali :)
więc chyba najlepsza rada, niech bierze, która jej się podoba :)

--
waruga_e

Data: 2009-06-24 01:34:34
Autor: Dy
lodówka bosch czy elektrolux ?
elektoluxy są bardzo ciche, mam elektroluxa w otwartej kuchni od strony
salonu, jak ja właczyłem to myślałem że jest zepsuta i agregat nie ruszył
:)

bosch to dobre robi tylko zmywarki, z tego co ludzie piszą wynika ze reszta
ich sprzętu jest średniej klasy

Ja mam inne doswiadczenia. Elektrolux i to calkiem nie tani na
poczatku chodzil cicho ale po 2 latach jak traktor. Nie oznacza to, ze
elektroluxy uwazam za zle, moze ten model tak mial. mam teraz siemensa
i ten dla odmiany jest rzeczywiscie cichy. Co nie oznacza, ze polecam
te marke.

Pozdrawiam
Dy

Data: 2009-06-23 20:06:01
Autor: waruga_e
Ewa pisze:

A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Nie napisałaś jaki model Boscha. Ta eletrolx całkiem fajna. Nie miałam
nigdy niczego tej firmy, za to w mojej kuchni dominuje Bosch- lodówka,
pralka, zmywarka, aa i jeszcze ekspres przelewowy. Zadowolona jestem
bardzo. A jakich argumentów mąż używał?? ja mam >
ttp://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=1223558

i jak na razie czyli od kilku miesięcy jestem zadowolona.

--
waruga_e

Data: 2009-06-23 20:18:21
Autor: Ra
Ewa pisze:
[...]

jak dla mnie problem może być tylko taki że miejsce na rzeczy najczęściej używane typu masło wydaje się być wysoko

Data: 2009-06-24 10:16:30
Autor: BQB
Ewa pisze:
[...]

Ja proponuję dokładnie obejrzeć cały układ chłodzenia w kilku lodówkach. Niektórzy producenci stosują kawałek miedzianej rurki w aluminiowym układzie chłodzenia tylko po to, aby ten układ skorodował. Proponuję zerknąć na czynnik chłodzący, jeśli lodówka ma R600a to lepiej tą wziąć. No i oczywiście jak najdłuższa gwarancja. Odnośnie tego modelu co podałaś, to kup na zapas te plastikowe przezroczyste fronty szuflad w zamrażalniku.

Data: 2009-06-24 18:21:26
Autor: Arte
lodówka bosch czy elektrolux ?
Witaj,

Ewa pisze:
> [...]
http://www.electrolux.pl/node38.aspx?productId=35918
Czy ta komora świeżości to  dobry pomysł czy kolejny chwyt markeringowy ?

Absolutnie polecam takie coś! To faktycznie działa. :) W takiej szufladzie utrzymywana jest temperatura 0 stopni i dzięki niej większość rzeczy utrzymuje świeżość dwa, trzy razy dłużej niż w normalnej przestrzeni lodówki. Najbardziej nadaje się na wędliny, ryby, mięso i różnej maści serki. :) Ja mam jeszcze dodatkowo szufladę świeżości o podwyższonej wilgotności do przechowywania warzyw. Cóż, sałata po tygodniu tak świeża jakby była dopiero co kupiona, nie jest niczym dziwnym. :)

Zatem jeszcze raz polecam takie coś!

A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Ja mam Siemensa, a to to samo, gdyż już od dawna jest to jedna firma i tylko sprzedają pod dwiema markami i z innymi obudowami. Jedyna różnica, to taka, że niektóre, najbardziej nowatorskie produkty są sprzedawane tylko pod marką Siemens.

Ja ma dokładnie taką lodówkę jak poniżej:

http://www.siemens-home.pl/produkty/ch%C5%82odnictwo/urz%C4%85dzenia-do-zabudowy/ch%C5%82odziarko-zamra%C5%BCarki/jednodrzwiowe/KI24FA50.html

Jest ona do zabudowy i z małym zamrażalnikiem, gdyż mi duży zamrażalnik do niczego nie był potrzebny. Ale ma dużą komorę świeżości! A tego właśnie najbardziej potrzebowałem. No i jest bardzo cicha. Mam ją w otwartej kuchni i właściwie musi być absolutna cisza i muszę się bardzo wsłuchać aby ją usłyszeć.

Moi rodzice mają Whirlpoola także z szufladą 0 stopni i sobie też chwalą. Jedynie, według mnie, Whirlpool mógłby być trochę cichszy.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że trochę pomogłem,

Krzysiek

lodówka bosch czy elektrolux ?