lodówka bosch czy elektrolux ?

Data: 2009-06-24 18:21:26
Autor: Arte
lodówka bosch czy elektrolux ?
Witaj,

Ewa pisze:
Wybrałam lodówkę ERB 36033X Elektrolux co sądzicie o tym modelu ?
http://www.electrolux.pl/node38.aspx?productId=35918
Czy ta komora świeżości to  dobry pomysł czy kolejny chwyt markeringowy ?
> Ma ktoś z Was takie coś ?

Absolutnie polecam takie coś! To faktycznie działa. :) W takiej szufladzie utrzymywana jest temperatura 0 stopni i dzięki niej większość rzeczy utrzymuje świeżość dwa, trzy razy dłużej niż w normalnej przestrzeni lodówki. Najbardziej nadaje się na wędliny, ryby, mięso i różnej maści serki. :) Ja mam jeszcze dodatkowo szufladę świeżości o podwyższonej wilgotności do przechowywania warzyw. Cóż, sałata po tygodniu tak świeża jakby była dopiero co kupiona, nie jest niczym dziwnym. :)

Zatem jeszcze raz polecam takie coś!

A co sądzicie o lodówkach Boscha ? Mąż mnie namawia właśnie na niego ?

Ja mam Siemensa, a to to samo, gdyż już od dawna jest to jedna firma i tylko sprzedają pod dwiema markami i z innymi obudowami. Jedyna różnica, to taka, że niektóre, najbardziej nowatorskie produkty są sprzedawane tylko pod marką Siemens.

Ja ma dokładnie taką lodówkę jak poniżej:

http://www.siemens-home.pl/produkty/ch%C5%82odnictwo/urz%C4%85dzenia-do-zabudowy/ch%C5%82odziarko-zamra%C5%BCarki/jednodrzwiowe/KI24FA50.html

Jest ona do zabudowy i z małym zamrażalnikiem, gdyż mi duży zamrażalnik do niczego nie był potrzebny. Ale ma dużą komorę świeżości! A tego właśnie najbardziej potrzebowałem. No i jest bardzo cicha. Mam ją w otwartej kuchni i właściwie musi być absolutna cisza i muszę się bardzo wsłuchać aby ją usłyszeć.

Moi rodzice mają Whirlpoola także z szufladą 0 stopni i sobie też chwalą. Jedynie, według mnie, Whirlpool mógłby być trochę cichszy.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że trochę pomogłem,

Krzysiek

lodówka bosch czy elektrolux ?