lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane

Data: 2009-11-17 14:16:28
Autor: Robert
lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane
Cześć,

Noszę się z zamiarem kupna lodówki do aneksu pod zabudowę. Myślałem o takiej jak w temacie ale tam jest napisane poziom hałasu 42db. Może ma ktoś jakieś doświadczenia z lodówkami podobnej klasy i mógłby coś doradzić w tej kwestii. czy w ogóle takie pojęcie jak najcichsza funkcjonuje czy to zwykła ściema?

pzdr

Data: 2009-11-28 13:41:22
Autor: doslaw

Użytkownik "Robert" <jusiek@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdu8bl$3r4$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

funkcjonuje, mialem elektroluxa co mial 34dB i w ogóle nie było go słychać, nawet w nocy
teraz niestety jestem na etapie poszukiwania nowej lodowki, ale ponieważ jestem ograniczony kosztowo, to tego samego juz nie kupie
szukam czegos do zabudowy do ~1500 zł i ostatnio wpadła mi w oko (a raczej małżonce) Ariston bcb312aaih, tylko, że tam też jest napisane 40dB i boję się, że będzie mi burczyć po nocach
może ktoś podpowiedzieć jak to jest? (tak, wiem, że ludzie używają starych polarów i mińsków a do burczenia sie przyzwyczaili, tak samo jak ludzie mieszkający koło torów kolejowych nie słyszą pociągów, ale nie po to wyprowadzałem się z centrum miasta, żeby mi coś burczało ;) )

pozdraiwam

Data: 2009-11-28 19:48:28
Autor: Robert
Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości news:her5p9$226$1inews.gazeta.pl...

[...]

Kupiłem w końcu Whirpool 484/A+/5 chyba ma takie oznaczenie, nie pmiętam bo jest w nowym mieszkaniu ale po włączeniu na prawdę wygląda to obiecująco, mam nadzieję, że po zabudowie w ogóle nie będę jej słyszał.

lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane