lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki

Data: 2009-09-23 14:40:32
Autor: wolim
lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki
bardzo dużo lodówek ma jeden agregat i osobną regulację zamrażarki.

wbrew pozorom, zamrażarka (taka z lodówką) nie zużywa dużo prądu - bo niezbyt często się ją otwiera i nie ma dużych strat.

a o lodówce nad stołem pierwsze słysze. będziesz wypraszał siedzących konsumentów, jak będziesz chciał masło z lodówki wyjąć? :)

pzdry,
/\/\\/\/

Data: 2009-09-23 16:35:43
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "wolim" <nie@tutaj.pisz> napisał w wiadomości news:h9d3nm$jdd$1news.interia.pl...
bardzo dużo lodówek ma jeden agregat i osobną regulację zamrażarki.

no właśnie nie widziałem takich

wbrew pozorom, zamrażarka (taka z lodówką) nie zużywa dużo prądu
mam taką ale denerwuje brak regulacji zamrażalnika

niezbyt często się ją otwiera i nie ma dużych strat.

a o lodówce nad stołem pierwsze słysze. będziesz wypraszał siedzących konsumentów, jak będziesz chciał masło z lodówki wyjąć? :)

to naprawdę mała kuchnia, tu nie ma gdzie konsumować, chcę pozyskać trochę przestrzeni
stół w znaczeniu: szafka i blat jako stół tylko do przygotowywania, a lodówka nad

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-23 18:29:25
Autor: AJ
lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki

bardzo dużo lodówek ma jeden agregat i osobną regulację zamrażarki.

no właśnie nie widziałem takich

Chociażby Indesit BAAN 13 z jednym agregatem i oddzielnymi regulacjami dla lodówki i zamrażarki, taką mam już trzeci rok i bardzo sobie chwalę, a są też dwuagregatowe, dla zamrażarki i lodówki są dwa różne agregaty, wystarczy poszukać

Pozdrawiam
AJ

Data: 2009-10-25 12:34:35
Autor: Konrad N.S.
lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacj ą zamrażarki
Użytkownik "AJ" <ablocho@poczta.fm.usunto> napisał w wiadomości news:h9didb$f58$1news.onet.pl...

Chociażby Indesit BAAN 13

jakby nie było: świetny model indesita, jeden z najbardziej udanych.

lodówka i zamrażarka osobno lub razem z regulacją zamrażarki