lodówka side-by-side

Data: 2009-09-29 21:08:49
Autor: Boombastic
lodówka side-by-side

Użytkownik "basti78" <basti@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9tkj4$s35$1inews.gazeta.pl...
pytam uzytkownikow

poza ewidentnym "bajerem" to czy lodowka taka jest praktyczna?

ich ceny spadają, podoba mi się taki pomysł

ALE

zamrazarka jest cholernie WĄSKA - czy tam sie miesci cokolwiek? jak wsadzic tam na przyklad mrozoną pizze?

czy mozecie sie podzielic wrazeniami z uzytkowania?

jakie marki?

Musisz szukać lodówki z dużym wnętrzem. Ja mam Samsunga RSG5FURS i jak do tej pory nie mam się do czego przyczepić. Przy wyborze oglądąłem inne modele Samsunga, Liebherra, Daewoo, Boscha i moim zdaniem ten Samsung był najlepszy pod względem ceny do jakości jak i objętości wnętrza. A Liebherr to już była totalna porażka, bo lodówka miała słabe wzornictwo a cenowo wychodziło powyżej 10 tys. zł.

lodówka side-by-side