lodówka side-by-side

Data: 2009-09-29 22:42:36
Autor: BartekK
lodówka side-by-side
basti78 pisze:
poza ewidentnym "bajerem" to czy lodowka taka jest praktyczna?
zamrazarka jest cholernie WĄSKA - czy tam sie miesci cokolwiek? jak wsadzic tam na przyklad mrozoną pizze?
Dobrze kombinujesz ;)
Na mnie dziwnie się patrzeli, jak do lodówki zaczełem przymierzać butlę coli 2L, karton jak-od-pizzy (żeby nie było, że z odpadkami przychodzę) itp. I nijak mi taka dwu-drzwiowa nie przypasowała, wybrałem samsunga RL39-jakieś-literki (to starszy model, teraz chyba jest RL38 i potem RL40?), bo wyszło mi że jest wygodniejszy/pakowniejszy. Co z tego że zamrażarka od dołu do góry lodówki, jak duża ryba zamrożona wchodzi chyba tylko pionowo ;) A część lodówkowa jest prawie o 5cm węższa niż w "zwykłej" lodówce.
(porównywałem tylko samsungi, ale obawiam się że wszyscy producenci tak mają)

--
| Bartlomiej Kuzniewski

lodówka side-by-side