lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją

Data: 2009-10-29 15:07:46
Autor: Boombastic
lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto@_totez.zlo.pl> napisał w wiadomości news:hcc6p3$bm7$1inews.gazeta.pl...
piętnować chciałem, ale to nie ta grupa :)

wiec do treści
mam ci ja lodówke elektroluxa, taką z zamrażalką na dole, całość do zabudowy
(teraz modelu nie podam, ale na życzenie mogę podać )
lodowka świeża, jakieś 1,5 roku, może 2 lata
i zarósł mi troche zamrażalnik lodem.... wiec go obskubalem u góry delikatnie
[cut]

A moze najpierw spróbowac naprawić? Wezwać kolesia od układów klimatyzacyjnych by uszczelnili wyciek jak serwisant od lodówek nie daje rady?

Data: 2009-10-29 19:42:39
Autor: Pietrek
lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją

Użytkownik "Boombastic" popełnił w wiadomości
Wezwać kolesia od układów
klimatyzacyjnych by uszczelnili wyciek jak serwisant od lodówek nie daje
rady?

BTW: to jedna i ta sama osoba, tylko skala inna ;)

P.

Data: 2009-10-29 19:46:52
Autor: Boombastic

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34@wp.pl> napisał w wiadomości news:hccob0$m4g$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

No niezupełnie. Jeden to moze być klasyczny wymieniacz, a drugi jednak kładzie te instalacje i musi je połączyć.

lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją