lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją

Data: 2009-11-03 01:04:44
Autor: ia
lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją
a co do nowej,

to ja się długo naszukałem
i znalazłem niestety niedostępną u nas w sklepach (poza jednym, nie powiem jakim, żeby nie było..)

Liebherr ICUNS-3013
http://www.twenga.co.uk/prices-ICUNS-3013-Comfort-NoFrost-LIEBHERR-Integrated-refrigerator-183747-0

tylko nie myl z ICUS-3013 tą bez literki N (wielu tu na grupie nie było w stanie zauważyć literki N w środku)
http://www.ceneo.pl/2174161?gclid=CO7r-7zC7Z0CFcQSzAodKD4ZMg

te dwie lodówki to zupełnie dwie różne lodówki.

jak znajdziesz ICUNSa to będziesz szczęśliwy jak ja.

(póki co- bo dopiero 2 miesiące ją mam :-) )

pzdr
ia

PS.
dodam, że ten sklep to miał te lodówki w swojej ofercie do zabudowy kuchni, ale pod ukrytą nazwą, a fart był bo w promocji pojechali ostro z ceną w dół na styk, no i się udało, stoi zbudowana cichutka i ani grama lodu..

Data: 2009-11-03 09:05:44
Autor: doslaw

Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcns2t$dil$1inews.gazeta.pl...
[...]

heh, jak bym jeszcze znalazl pieniadze na niego ;)
tak o polowe za droga
chyba zostanie mi lodowka z IKEI do kupienia (dobrze kojarze, ze to whirpool, tyle, ze pod inna nazwa?)

Data: 2009-11-03 20:26:13
Autor: Boombastic
[...]

Mam tylko jedno pytanie: po kiego grzyba wydawać tyle dodatkowej kasy na Liebherra, sporo powszechnie wiadomo, że sprzęt obecnie projektuje sie tak, by długo nie wytrzymał. Dlatego kupuje sie sprzęt z najdłuższą gwarancją i za przyzwoitą cenę. Nie ma zupełnie sensu przepłacać na literki producenta. To, co było kilkanaście lat temu to już dawno i nie prawda.

lodówka, skraplacz/ociekacz i ytleligencje swoją