logger gps

Data: 2009-07-23 01:17:21
Autor: slaweks
logger gps
On 23 Lip, 00:23, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
Może ktoś mi polecić jakiś?
Nie z Googli, ale z autopsji. :)
Do AutoMapy i do autonomicznej pracy, bez komputera.

sprzętowo: Pentagram P3106 - odbiornik GPS z loggerem
softwarowo jak mam jakiś zewnętrzny GPS to polecam trekbuddy.

Czy AutoMapę można zainstalować pod zwykłymi Windowsami
tak, aby pracowała z notebookiem jak zwykła nawigacja?

Tak. Ale można albo albo. Czyli jak zainstalujesz na PC to przez
pół roku będzie ona przypisana do PC (można odblokować ją w BOKu
Automapy)
i nie zainstalujesz jej w innym urządzeniu.

Data: 2009-07-23 12:54:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
logger gps

"slaweks" 7dcf7f75-69d5-4bd2-9a4c-8b057e4aa0d8@k1g2000yqf.googlegroups.com

: Tak. Ale można albo albo. Czyli jak zainstalujesz na PC to przez
: pół roku będzie ona przypisana do PC (można odblokować ją w BOKu
: Automapy) i nie zainstalujesz jej w innym urządzeniu.

Kto jej powie, że się rozmnożyła? Muszę ją zainstalować na wielu
systemach, bo mam na jednym komputerze wiele systemów, ale IMO to
żaden problem, bo i skąd AM ma wiedzieć o tym, że jest już
zainstalowana w innym miejscu? :) Jeśli problem leży w jakiejś
rejestracji u producenta czy sprzedawcy, to żaden problem.
A czy taka AM potrafi pracować także pod Linuksami?

Data: 2009-07-24 01:50:47
Autor: slaweks
logger gps
On 23 Lip, 12:54, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"slaweks" 7dcf7f75-69d5-4bd2-9a4c-8b057e4aa...@k1g2000yqf.googlegroups.com

[...]

O ile dobrze pamietam to do rejestracji wymagany jest dostęp
do internetu czyli do bazy danych, niestety.

[...]

Może żaden bo widziałem wersje skrakowane: żadna mapa mu nie straszna
ale omawiamy wersje legalne. A te nie zawsze mogą się podobać
potencjalnym użytkownikom.

Data: 2009-07-24 14:28:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
logger gps

"slaweks" a3d35524-7af0-4573-a51a-a4322d70c14f@d32g2000yqh.googlegroups.com

[...]

To nie jest problemem, ale dobrze wiedzieć,że takie cos jest.

[...]

Ja nie zamierzam krakować. :) Sklonuję system po rejestracji.

logger gps