logika kierowc贸w cd

Data: 2010-05-28 16:14:27
Autor: arturbac
logika kierowc贸w cd
Wracam dzi艣 z "miasta" i jeden kole艣 mnie wyprzedza i tr膮bi. Po prawej
stronie chodnik z po艂ow膮 z kostki brukowej w kolorze czerownym , bez
偶adnych znak贸w C-13/C16 bo te zosta艂y jesieni zlikwidowane w tym miejscu.
Zatrzymuje on si臋 kawa艂ek dalej ale nie maj膮c ochoty wyprzedzam go
krzycz膮c aby przeczyta艂 PoRD. No to po chwili on znowu rura i mnie
wyprzdza i s艂ysz臋 jak on krzyczy "gdzie jedziesz pedale".
No nic jad臋 dalej doganiam go jak to zazwyczaj bywa 0.5km dalej
sotj膮cego w koreczku na skrzyzowaniu, i sobie pomyslalem a co mi pogadam..
Podjerzdzam i widze kole艣ia z 偶ona i 2ka ma艂ych dzieci.
Pytam si臋 o co mu chodzi艂o  o on mi 偶e mam jechac po 艣cie偶ce .
Ja mu mowie 偶eby patrzyl na znaki zanim kogo艣 od peda艂贸w pozwyzywa bo
nie ma tam nic takiego i to co widzi to chodnik. Momentalnie spuscil z
tonu i bylo mu glupio i co艣 pr贸bowa艂 be艂kotac 偶e jest "wyczulony" na
rowerzyst贸w ...

logika kierowc贸w cd