Data: 2011-04-12 21:43:19 | |
Autor: doktorek | |
logmein.com + netgear DG834G v5 | |
brak mi juz koncepcji walki.
zalogowalem sie na stronie logmein.com. hasla pierdoly. wszystko dziala. moge odpalic komputer w sieci domowej i wszystko z nim zrobic ale pod warunkiem, ze obydwa komputery sa w sieci domowej. jak sie lacze z internetem np. poprzez karte GSM to nic sie nie dzieje. czy ktos moglby mi pomoc i wskazac co mam ustawic w routerze? NETGEAR DG834G v5 bardzo prosze o pomoc. |
|
Data: 2011-04-12 21:12:07 | |
Autor: DooMiniK | |
logmein.com + netgear DG834G v5 | |
On 12/04/2011 20:43, doktorek wrote:
brak mi juz koncepcji walki. To jest grupa sprzętowa - zadaj pytanie na grupie dotyczącej Windows, lub systemu operacyjnego, który używasz. p.s. wyjaśnim tam też, co oznacza "nic się nie dzieje" - logmein jest niezależne od firewalla. -- Dominik Siedlak (bachus) bachus(at)post(dot)peel |
|
Data: 2011-04-13 00:36:00 | |
Autor: animka | |
logmein.com + netgear DG834G v5 | |
W dniu 2011-04-12 21:43, doktorek pisze:
brak mi juz koncepcji walki. Pewnie w telefonie musisz wybrać WiFi A jeśli chodzi o router to tu są instrukcje obsługi: http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=NETGEAR+DG834G+v5++instrukcja+obs%C5%82ugi&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq -- animka |