logo firmy na jej budynku

Data: 2010-07-02 12:48:34
Autor: atott
logo firmy na jej budynku
Witam
Czy zasady umieszczenia na nowym budynku firmy jej logo  są regulowane przez
jakieś konkretne przepisy? Mogę prosić o ich wskazanie? Co, jeśli budowa
finansowana jest przez  PARP?
z góry dziękuję

Data: 2010-07-02 06:27:55
Autor: BK
logo firmy na jej budynku
On Jul 2, 2:48 pm, "atott" <at...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Rozporzadzenie ministra budownictwa obiektow przemyslowych z 1976 r. -
pozniej nowelizowane przez Ministra Budownictwa w 1997.

Rozporzadzenie o warunkach technicznych znakow firmowych montowanych
na elewacjach budynkow przemyslowych.

Nie wiem czy po wstapieniu do UE cos sie nie zmienialo.

ps. jesli nie jest to budynek przemyslowy, a logo nie stanowi znaku
firmowego zgodnie z wlasciwymi przepisami to jest jeszcze
rozporzadzenie MSWiA z 2001 w sprawie znakowania obiektow cywilnych w
celach handlowych

logo firmy na jej budynku