[mBank] logowanie

Data: 2020-08-24 19:25:15
Autor: Kamil Jońca
[mBank] logowanie
Andrzej Kłos <andy.klos@wp.pl> writes:

Od dziś (24.08) już nie pyta o "urządzenia zaufane/jednorazowy dostęp"
przy logowaniu tylko od razu daje dostęp jednorazowy potwierdzany
sms-em. Po robotach u nich w weekend? A może tylko u mnie?

Może masz już 10 urządzeń zaufanych i wie, że kolejnego nie dopisze?
KJ

Data: 2020-08-24 19:32:09
Autor: Kamil Jońca
[mBank] logowanie
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

Poprawka: u mnie też nie pyta czy dodać do zaufanych.
KJ

Data: 2020-08-24 20:32:35
Autor: Andrzej Kłos
[mBank] logowanie
Kamil Jońca pisze:
[...]

Ale daje dostęp jednorazowy czy, tak jak przed niedzielą, logujesz się bez sms-a?

Data: 2020-08-24 20:40:34
Autor: Kamil Jońca
[mBank] logowanie

Kamil Jońca pisze:
[...]

Daje dostęp jednorazowy i wymaga SMS.
KJ

Data: 2020-08-25 01:49:30
Autor: zaqu
[mBank] logowanie
Korzystasz może z uBlocka? Widzę, że zauktalizoawała się lista filtrów do tego prace serwisowe mBanku i miałem to samo. Zmodyfikowałem jeden filtr w wszystko wróciło do normy.

Data: 2020-08-25 01:55:20
Autor: Dawid Rutkowski
[mBank] logowanie
W dniu wtorek, 25 sierpnia 2020 10:49:32 UTC+2 użytkownik zaqu napisał:
Korzystasz może z uBlocka? Widzę, że zauktalizoawała się lista filtrów do tego prace serwisowe mBanku i miałem to samo. Zmodyfikowałem jeden filtr w wszystko wróciło do normy.

Rzeczywiście - ja co prawda korzystam z nanoadblockera, ale widać filtry te same - po wyłączeniu dla online.mbank.pl wróciło pytanie o "zaufywanie".

Data: 2020-08-25 11:37:45
Autor: Dominik 'Rathann' Mierzejewski
[mBank] logowanie
Date: Tue, 25 Aug 2020 10:49:30
From: zaqu
Korzystasz może z uBlocka? Widzę, że zauktalizoawała się lista filtrów
do tego prace serwisowe mBanku i miałem to samo. Zmodyfikowałem jeden
filtr w wszystko wróciło do normy.

Który?

Pozdrawiam,
Dominik
--
Fedora   https://getfedora.org  |  RPM Fusion  http://rpmfusion.org
There should be a science of discontent. People need hard times and

Data: 2020-08-25 06:43:43
Autor: zaqu
[mBank] logowanie
Date: Tue, 25 Aug 2020 10:49:30
From: zaqu
> Korzystasz może z uBlocka? Widzę, że zauktalizoawała się lista filtrów
> do tego prace serwisowe mBanku i miałem to samo. Zmodyfikowałem jeden
> [...]

Wiedziałem, że padnie takie pytanie. ale wcześniej pisałem z pracy, więc wiadomo :)

Jeśli dobrze odszukałem w rejestratorze modyfikowanych filtrów to jest ten:

@@||online.mbank.pl/venezia/fingerprint.js$script,domain=online.mbank.pl

chociaż wydaje mi się że był jeszcze jeden, jakiś z końcówka *.js.
Musisz zobaczyć w rejestratorze, który jest podświetlany na czerwono i zmienić we właściwościach z "blokuj" na "zezwalaj".
Pozdrawiam.

[mBank] logowanie