[mBank] logowanie

Data: 2020-08-25 01:52:13
Autor: Dawid Rutkowski
[mBank] logowanie
W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2020 19:08:13 UTC+2 użytkownik Andrzej Kłos napisał:
Od dzi¶ (24.08) już nie pyta o "urz±dzenia zaufane/jednorazowy dostęp" przy logowaniu tylko od razu daje dostęp jednorazowy potwierdzany sms-em. Po robotach u nich w weekend? A może tylko u mnie?

O, a u mnie jeszcze ciekawiej przy sprawdzaniu - pierwsze logowanie, z użyciem strony otwartej jeszcze przed weekendem, po staremu - pytanie o ew.. "zaufywanie" lub dostęp jednokrotny.
Po wylogowaniu i ponownym przej¶ciu do strony logowania - od razu pytanie o SMSa dla dostępu jednorazowego.
Wystarczy mieć kopię starej strony logowania i pewnie (nie wiem, bo ta przegl±darka nie jest zaufana, banki działaj± w trybie prywatnym) można logować się "zaufanie", czyli bez SMS - czyli jak to w mB±ku ;>
Ciekawe swoj± drog±, czy co¶ im się pochrzaniło z zaufanymi (czy może był jaki¶ atak) czy też co¶ "poprawili"?

Data: 2020-08-25 04:27:28
Autor: stejaz
[mBank] logowanie
wtorek, 25 sierpnia 2020 o 10:52:15 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
[...]

jak się nie ma FB...

https://businessinsider.com.pl/finanse/klienci-mbanku-z-dostepm-do-cudzych-rachunkow/tlf2s5w

Data: 2020-08-25 05:10:30
Autor: Dawid Rutkowski
[mBank] logowanie
W dniu wtorek, 25 sierpnia 2020 13:27:29 UTC+2 użytkownik stejaz napisał:
> [...]
> O, a u mnie jeszcze ciekawiej przy sprawdzaniu - pierwsze logowanie, z użyciem strony otwartej jeszcze przed weekendem, po staremu - pytanie o ew. "zaufywanie" lub dostęp jednokrotny. > Po wylogowaniu i ponownym przej¶ciu do strony logowania - od razu pytanie o SMSa dla dostępu jednorazowego. > Wystarczy mieć kopię starej strony logowania i pewnie (nie wiem, bo ta przegl±darka nie jest zaufana, banki działaj± w trybie prywatnym) można logować się "zaufanie", czyli bez SMS - czyli jak to w mB±ku ;> > Ciekawe swoj± drog±, czy co¶ im się pochrzaniło z zaufanymi (czy może był jaki¶ atak) czy też co¶ "poprawili"?

A co ma do tego FB?
Oraz zalinkowany tekst?
Oczywi¶cie ¶mieszny fail mB±ka, ciekawe, czy im się zresetował (wtedy dostęp straciliby najstarsi klienci - choć może trafiło np. na tych z d. multibanku?) czy też gdzie¶ przeskoczył?
Ale problem opisany przez OP wynika najprawdopodobniej z filtrów adblocka.

[mBank] logowanie