lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?

Data: 2013-08-28 07:28:27
Autor: sqlwiel
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
Na marginesie newsa:
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/919039,Belgia-policja-nie-przeszuka-polskiej-ambasady

- mogę prosić o jakiś link do opisu tego ficzera? Które sprzęty to mają, jaka jest nazwa handlowa itd?

(Owszem, nie chce mi się guglać. Liczę na życzliwość kogoś, kto wie i rzuci linkiem. Z góry dziękuję.)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-28 10:02:35
Autor: AT
lokalizacja GPS zgubionego sprzêtu?
> - mogê prosiæ o jaki¶ link do opisu tego ficzera? Które sprzêty to maj±,
jaka jest nazwa handlowa itd?

(Owszem, nie chce mi siê guglaæ. Liczê na ¿yczliwo¶æ kogo¶, kto wie i rzuci linkiem. Z góry dziêkujê.)

Iphony maj± i maj± samsungi sam czasami u¿ywam,
ponadto mo¿na zainstalowaæ phone control,
ale jak taki delikwent jest cwany odrazu wyzeruje zawarto¶æ
tableta to i tak lipa, nie wiem jak w przypadku iphonów to dzia³a

pozdrawiam

Data: 2013-08-28 12:59:37
Autor: K
W dniu 28-08-2013 07:28, sqlwiel pisze:
[...]

w telefonie wystarczy kaspersky (ten platny za 15pln), potrafi zrobic tez zdjecie obecnego posiadacza i wyslac na maila, wlascicielowi.

Data: 2013-08-28 15:06:44
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2013-08-28 07:28, sqlwiel pisze:

- mogê prosiæ o jaki¶ link do opisu tego ficzera? Które sprzêty to maj±,
jaka jest nazwa handlowa itd?

(Owszem, nie chce mi siê guglaæ. Liczê na ¿yczliwo¶æ kogo¶, kto wie i
rzuci linkiem. Z góry dziêkujê.)

http://www.absolute.com/en/partners/oem/lenovo

T.

Data: 2013-08-29 09:34:50
Autor: Chris
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
sqlwiel" <"nick nabazgrał(a):

https://www.google.com/android/devicemanager

Data: 2013-08-29 11:04:51
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-08-29 09:34, Chris pisze:

https://www.google.com/android/devicemanager

Sprawdzałeś to? Działa u Ciebie?

A jak to się uruchamia? Bo mi wyświetla "brak aktywnych urządzeń" pomimo wchodzenia z konta z przypisanym urządzeniem (tablet z GPS i włączoną lokalizacją). Proponuje zakup urządzenia w sklepie google play, ale "Devices on Google Play is not available in your country"

Czy to po prostu kolejny badziew Googla?

Dlaczego tak musi być, że jak firma obrośnie w piórka, to oferuje głównie badziewia?
Jak Microsoft było małe, to było OK. Od W95 stało się paskudne. Przykłady można mnożyć.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-29 11:48:17
Autor: Chris
[...]

Działa, sprawdziłem. podaje dokładność 15-30m

GT-I9300
Data rejestracji: 10 sierpnia 2013
Ostatnio zlokalizowano o 11:46
xx-xxx, Polska – z dokładnością do 19 m
Ostatnio używane: 23 sierpnia 2013

Data: 2013-08-29 15:09:18
Autor: Marcin Szumilas
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
Quoted:
Chris (chris@spam.pl) in news:kvn5d2$s85$1node1.news.atman.pl

[...]

Samsung ma jeszcze to:
http://findmymobile.samsung.com/login.do

MSz

Data: 2013-08-29 15:27:40
Autor: Chris
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
Marcin Szumilas nabazgrał(a):

[...]

Wiem ale nie podawałem bo usługa ograniczona jest do jednego producenta.

Data: 2013-08-29 19:28:28
Autor: Marcin Szumilas
Chris (chris@spam.pl) in news:kvni8c$a8v$1node1.news.atman.pl

Wiem ale nie podawałem bo usługa ograniczona jest do jednego
producenta.

No, to na koniec jeszcze dzisiejszy artykuł ze Spider's Web:
http://tinyurl.com/o5t3j8g

MSz

Data: 2013-08-29 11:56:09
Autor: Chris

Dodam że ja używam tego https://www.lookout.com/pl/ i działa jak dla mnie bardzo dobrze (wystarczy wersja free)

Data: 2013-08-30 01:21:31
Autor: animka
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
W dniu 2013-08-29 11:56, Chris pisze:
sqlwiel" <"nick nabazgrał(a):

[...]

Trochę bałabym się powierzyć swoją prywatność w czyjeś ręce/władanie.

--
animka

Data: 2013-09-02 09:02:27
Autor: Chris
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
animka nabazgrał(a):

[...]

To poczytaj co to robi a potem się wypowiadaj bo tak to się tylko ośmnieszasz ...

Data: 2013-09-02 20:05:43
Autor: animka
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
W dniu 2013-09-02 09:02, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

[...]

To poczytaj co to robi a potem siÄ™ wypowiadaj bo tak to siÄ™ tylko
ośmnieszasz ...

Dlaczego wstawiłeś sobie na górze, że to na moje bazgroły odpowiedasz?
Zdrowy jesteÅ›?

--
animka

Data: 2013-09-03 09:35:30
Autor: Chris
[...]

To nie ja wstawiam dziecinko ... a ty nie powinnaś być już w szkole ? wakacje się skończyły ...

Data: 2013-09-03 20:02:59
Autor: animka
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
W dniu 2013-09-03 09:35, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

[...]

Nauki nigdy nie za dużo. Może warto byÅ‚oby  - czego i tobie życzÄ™.
Proszę nie zniekształcać odpowiedzi i myśleć zanim się komuś odpowie.

--
animka

Data: 2013-09-04 09:48:14
Autor: Chris
[...]

Ucz siÄ™ uczy .. przyda ci siÄ™.

Proszę nie zniekształcać odpowiedzi i myśleć zanim się komuś odpowie.

No właśnie ... czytaj i odpowiadaj ze zrozumieniem.

Data: 2013-09-04 18:59:26
Autor: animka
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
W dniu 2013-09-04 09:48, Chris pisze:
animka nabazgrał(a):

[...]

Teraz odpowiadaj sam sobie manipulancie.

--
animka

lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?