lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?

Data: 2013-08-28 10:02:35
Autor: AT
lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?
> - mogę prosić o jakiś link do opisu tego ficzera? Które sprzęty to mają,
jaka jest nazwa handlowa itd?

(Owszem, nie chce mi się guglać. Liczę na życzliwość kogoś, kto wie i rzuci linkiem. Z góry dziękuję.)

Iphony mają i mają samsungi sam czasami używam,
ponadto można zainstalować phone control,
ale jak taki delikwent jest cwany odrazu wyzeruje zawartość
tableta to i tak lipa, nie wiem jak w przypadku iphonów to działa

pozdrawiam

lokalizacja GPS zgubionego sprzętu?