Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   lokata 1-dniowa - GetinBank

lokata 1-dniowa - GetinBank

Data: 2009-07-07 11:12:33
Autor: Clegan
lokata 1-dniowa - GetinBank
On 7 Lip, 17:44, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:
Witam!

Ktos wie co sie stalo z lokata 1-dniowa w Getinie?
Ciekawa koncepcja: można posiadać rachunek internetowy, ale żeby
założyć lokatę 1-dniową to trzeba biegać do placówki. W dodatku w
placówce można założyć tylko 3 lokaty.
Moja interpretacja tego jest taka: zainteresowanie przerosło
oczekiwania banku (a wiadomo że lokaty 1-dniowe to nie jest to co
bankowcy lubią najbardziej) to teraz żeby nie zepsuć pijaru
wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko
Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a
właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin. Chyba
za dużo do nich spłynęło pieniędzy z lokat.

Data: 2009-07-07 22:18:46
Autor: Lukasz W.
lokata 1-dniowa - GetinBank

wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko
Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a
właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin.

no wiesz ... :)
nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub mailowego nie dorasta do pięt obsłudze w OF

czekam już ponad 5 tyg na zgłoszenie przez gb24 a mają na to 30 dni

L.W.

Data: 2009-07-07 16:06:06
Autor: Clegan
lokata 1-dniowa - GetinBank
On 7 Lip, 22:18, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:
wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko
Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a
właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin.

no wiesz ... :)
nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub
mailowego nie dorasta do pięt obsłudze w OF
Nie przesadzajmy - widocznie mają nie za dużo klientów skoro ich stać
na telefony za każdym razem kiedy kończy się jakaś lokata.

Data: 2009-07-08 08:35:59
Autor: Valdi.Pavlack
lokata 1-dniowa - GetinBank
"Clegan"
news:6c93d80a-55ae-4bd0-b478-db045e153655c36g2000yqn.googlegroups.com

Nie przesadzajmy - widocznie mają nie za dużo klientów skoro ich stać
na telefony za każdym razem kiedy kończy się jakaś lokata.

To czego nie wydają na reklamę, wydają na telefony :)

Data: 2009-07-07 22:25:14
Autor: Valdi.Pavlack
lokata 1-dniowa - GetinBank
"Lukasz W." news:h30b5m$rbr$1nemesis.news.neostrada.pl

nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub
mailowego nie dorasta do pięt obsłudze w OF

I tu trafiasz w samo sedno :) Niejeden bank może się uczyć podejścia do
klienta jakie serwuje OF.

Data: 2009-07-08 00:36:53
Autor: MarcinF
lokata 1-dniowa - GetinBank
Valdi.Pavlack wrote:

I tu trafiasz w samo sedno :) Niejeden bank może się uczyć podejścia do
klienta jakie serwuje OF.

a jakie jest to podejscie ? bo moje pierwsze wrazenie z kontaktu z OF
jest takie ze po pierwsze chca zdobyc dane kontaktowe, a po czym wymusic
zgode na wykorzystywanie tych danych do celow marketingowych

Data: 2009-07-08 08:35:20
Autor: Valdi.Pavlack
lokata 1-dniowa - GetinBank
"MarcinF" news:h30iq3$e0a$1atlantis.news.neostrada.pl

a jakie jest to podejscie ? bo moje pierwsze wrazenie z kontaktu z OF
jest takie ze po pierwsze chca zdobyc dane kontaktowe, a po czym wymusic
zgode na wykorzystywanie tych danych do celow marketingowych

A ktoś ci nakazuje wyrażać zgodę na przetwarzanie danych do celów
marketingowych?
Podejście do klienta - w OF "od kopa" mogłem wydawać przez telefon
dyspozycje (zamiana lokat, częściowy zwrot środków na rachunek itp.), które
w innych bankach przerastały pracowników infolinii chociaż mieli możliwość
zrobić to o co ich prosiłem. Po za tym zgłaszane błędy e-mailowo w moim
przypadku kończyły się odpowiedzią e-mailową + telefonem z upewnieniem się,
że wszystko działa tak jak działać powinno. Mi takie podejście się podoba.
Tobie nie? To już nie mi to oceniać. A te cele marketingowe? - na przyszłość
trzeba patrzyć co się zaznacza ;)

Pozdrawiam i do miłego :)

lokata 1-dniowa - GetinBank

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona