Data: 2009-07-07 11:12:33 | |
Autor: Clegan | |
lokata 1-dniowa - GetinBank | |
On 7 Lip, 17:44, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:
Witam!Ciekawa koncepcja: można posiadać rachunek internetowy, ale żeby założyć lokatę 1-dniową to trzeba biegać do placówki. W dodatku w placówce można założyć tylko 3 lokaty. Moja interpretacja tego jest taka: zainteresowanie przerosło oczekiwania banku (a wiadomo że lokaty 1-dniowe to nie jest to co bankowcy lubią najbardziej) to teraz żeby nie zepsuć pijaru wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin. Chyba za dużo do nich spłynęło pieniędzy z lokat. |
|
Data: 2009-07-07 22:18:46 | |
Autor: Lukasz W. | |
lokata 1-dniowa - GetinBank | |
wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylko Eurobankowi się opłaca. Zresztą trzeba pamiętać o ofercie OF a właściwie NobleBanku - który jest w zasadzie tym samym co Getin. no wiesz ... :) nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub mailowego nie dorasta do pięt obsłudze w OF czekam już ponad 5 tyg na zgłoszenie przez gb24 a mają na to 30 dni L.W. |
|
Data: 2009-07-07 16:06:06 | |
Autor: Clegan | |
lokata 1-dniowa - GetinBank | |
On 7 Lip, 22:18, "Lukasz W." <wujko_NO_SP...@interia.pl> wrote:
wprowadzają ograniczenia jak za króla Ćwieczka. Widocznie tylkoNie przesadzajmy - widocznie mają nie za dużo klientów skoro ich stać na telefony za każdym razem kiedy kończy się jakaś lokata. |
|
Data: 2009-07-08 08:35:59 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
lokata 1-dniowa - GetinBank | |
"Clegan"
news:6c93d80a-55ae-4bd0-b478-db045e153655c36g2000yqn.googlegroups.com Nie przesadzajmy - widocznie mają nie za dużo klientów skoro ich stać To czego nie wydają na reklamę, wydają na telefony :) |
|
Data: 2009-07-07 22:25:14 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
lokata 1-dniowa - GetinBank | |
"Lukasz W." news:h30b5m$rbr$1nemesis.news.neostrada.pl
nie obrażaj Noble/OF - getinowska obsługa klienta telefonicznego lub I tu trafiasz w samo sedno :) Niejeden bank może się uczyć podejścia do klienta jakie serwuje OF. |
|
Data: 2009-07-08 00:36:53 | |
Autor: MarcinF | |
lokata 1-dniowa - GetinBank | |
Valdi.Pavlack wrote:
I tu trafiasz w samo sedno :) Niejeden bank może się uczyć podejścia do a jakie jest to podejscie ? bo moje pierwsze wrazenie z kontaktu z OF jest takie ze po pierwsze chca zdobyc dane kontaktowe, a po czym wymusic zgode na wykorzystywanie tych danych do celow marketingowych |
|
Data: 2009-07-08 08:35:20 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
lokata 1-dniowa - GetinBank | |
"MarcinF" news:h30iq3$e0a$1atlantis.news.neostrada.pl
a jakie jest to podejscie ? bo moje pierwsze wrazenie z kontaktu z OF A ktoś ci nakazuje wyrażać zgodę na przetwarzanie danych do celów marketingowych? Podejście do klienta - w OF "od kopa" mogłem wydawać przez telefon dyspozycje (zamiana lokat, częściowy zwrot środków na rachunek itp.), które w innych bankach przerastały pracowników infolinii chociaż mieli możliwość zrobić to o co ich prosiłem. Po za tym zgłaszane błędy e-mailowo w moim przypadku kończyły się odpowiedzią e-mailową + telefonem z upewnieniem się, że wszystko działa tak jak działać powinno. Mi takie podejście się podoba. Tobie nie? To już nie mi to oceniać. A te cele marketingowe? - na przyszłość trzeba patrzyć co się zaznacza ;) Pozdrawiam i do miłego :) |
|