lokata 3m stałe przez internet

Data: 2009-09-17 20:15:22
Autor: Paul
lokata 3m stałe przez internet
Gdzie teraz są najkorzystniejsze warunki na założenie lokaty na 15k na 3
miesiące ze stałym % - koniecznie zakładanie przez Internet bo nie chce
mi sie nigdzie jeździć. Lokata Optymalna z OF odpada bo mam już jedną, a
nie można więcej.

Data: 2009-09-17 22:14:56
Autor: Valdi.Pavlack
lokata 3m stałe przez internet
"Paul" news:h8tubs$9od$1achot.icm.edu.pl

[...]

OF - inne lokaty niż optymalna
Meritum

Chyba nie masz już innych miejsc gdzie znajdziesz 3 miesięczne depozyty,
zakładane przez net.

Data: 2009-09-18 10:40:17
Autor: scholastyk
lokata 3m stałe przez internet

Chyba nie masz już innych miejsc gdzie znajdziesz 3 miesięczne depozyty,
zakładane przez net.

Bank Pocztowy i chyba AIG Bank. Ale gorzej u nich z oprocentowaniem.

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-09-18 19:57:41
Autor: Michał
Osoba nazywajaca sie scholastyk w liscie z dnia  2009-09-18 10:40 napisala nastepujace slowa:

Chyba nie masz już innych miejsc gdzie znajdziesz 3 miesięczne depozyty,
zakładane przez net.

Bank Pocztowy i chyba AIG Bank. Ale gorzej u nich z oprocentowaniem.

Toyota Bank?

--
pzdr,
michal