lokata 5.2% w Expanderze

Data: 2013-10-09 21:37:59
Autor: RobertS
lokata 5.2% w Expanderze
znalazłem ogłoszenie w sieci, zadzwoniłem i się umówiłem na spotkanie

oferta ponoć mocno limitowana, 100-150kzł na 1 miesiąc na 5,2%
lokata jest zakładana w Meritum (ale spotkanie jest w Ex)

dowiedziałem się, że aby skorzystać MUSZĘ zobowiązać się przelać po zakończeniu lokaty kasę na jakąś strukturę, której warunki jeszcze nie są znane!

na szczęście nie jest to automat + nie podpisuje się żadnego papieru, że z tej opcji się skorzysta

dlatego jeżeli ktoś chciałby taką lokatę to warto się umówić i zgodnie twierdzić, że na pewno później skorzysta się z tego "super" produktu

lokata jest oczywiście nieodnawialna, a klient ma przecież prawo zmienić zdanie

RobertS

Data: 2013-10-10 07:16:13
Autor: sqlwiel
lokata 5.2% w Expanderze
W dniu 2013-10-09 21:37, RobertS pisze:
[...]

sÄ… znane!

Gdyby to napisał ktoś inny, to skomentowałbym "krzyżyk na drogę, jeleniu". Ale w Twoim przypadku cierpliwie poczekam na relację ze spotkania. Napomnę Cię tylko (pewno niepotrzebnie): czytaj bardzo dokładnie co podpisujesz i przedtem sfotokopiuj na wszelki wypadek. I nie daj sobie wmówić, że nie wolno Ci tego zrobić. Potem oczywiście wrzuć w neta... ;)

150k * (5.2 - 3)% / 12 = 275zł. Nie wiem, czy warto się szarpać, choć my-tu i półgroszówkowe szarpania przerabialiśmy...

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-10 08:18:45
Autor: RobertS
lokata 5.2% w Expanderze

Gdyby to napisał ktoś inny, to skomentowałbym "krzyżyk na drogę,
jeleniu". Ale w Twoim przypadku cierpliwie poczekam na relacjÄ™ ze
spotkania. NapomnÄ™ CiÄ™ tylko (pewno niepotrzebnie): czytaj bardzo
[...]

generalnie masakra, miałem podpisać, że zapoznałem się z załącznikiem, którego gość mi nie dał, bo nie miał

miałem się zobowiązać do czegoś o czym nie było ani słowa w regulaminie promocji, co więcej najpierw miałem się zobowiązać a dopiero później miałem się dowiedzieć co to dokładnie jest, co chwilę powoływał się na "wewnętrzne procedury"

naprawdę byłem w szoku

podobne lokaty były/są w Noblu w Lion's Banku, ale tam wystarczyło wysłuchać o produktach dodatkowych i na koniec (jak klient nie był zainteresowany) to dostawał lokatę

więc jak ktoś ma 100-150kzł wolnych środków, które chce przechować na lokacie przez miesiąc to ww. oferta może być ciekawa

RobertS

Data: 2013-10-10 01:12:15
Autor: az.anonim
lokata 5.2% w Expanderze
No to zaraz: piszesz, ¿e "masakra" a na koniec ¿e oferta mo¿e byæ ciekawa? Czy chodzi³o Ci o ciekawe alternatywne oferty w Noblu i Lion's?

W Lion's ju¿ by³em, wiêc zastanawiam siê nad tym Meritumowym wynalazkiem.
Podpisa³e¶ czy siê wycofa³e¶?

W dniu czwartek, 10 pa¼dziernika 2013 08:18:45 UTC+2 u¿ytkownik RobertS napisa³:

generalnie masakra, mia³em podpisaæ, ¿e zapozna³em siê z za³±cznikiem, którego go¶æ mi nie da³, bo nie mia³

mia³em siê zobowi±zaæ do czego¶ o czym nie by³o ani s³owa w regulaminie promocji, co wiêcej najpierw mia³em siê zobowi±zaæ a dopiero pó¼niej mia³em siê dowiedzieæ co to dok³adnie jest, co chwilê powo³ywa³ siê na "wewnêtrzne procedury"

naprawdê by³em w szoku

podobne lokaty by³y/s± w Noblu w Lion's Banku, ale tam wystarczy³o wys³uchaæ o produktach dodatkowych i na koniec (jak klient nie by³ zainteresowany) to dostawa³ lokatê

wiêc jak kto¶ ma 100-150kz³ wolnych ¶rodków, które chce przechowaæ na lokacie przez miesi±c to ww. oferta mo¿e byæ ciekawa

Data: 2013-10-10 01:18:04
Autor: az.anonim
lokata 5.2% w Expanderze
Jeszcze istotna informacja: oferta jest tylko dla osób, które nie korzysta³y z produktów expandera.

Ja ju¿ podobn± lokatê meritumow± w expanderze zak³ada³em wiêc odpadam.

Data: 2013-10-10 11:28:12
Autor: ikarek
lokata 5.2% w Expanderze
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:l35gs6$r7c$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

Nie dziwię się, przecież to jest jawne łamanie prawa. Warto by coś
takiego nagrać (chyba dobry temat do programu typu "Uwaga!").

Data: 2013-10-12 17:28:36
Autor: Zbynek Ltd.
lokata 5.2% w Expanderze
RobertS napisa³(a) :
[...]

Niech kto¶ pójdzie z magnetofonem i to nagra, pliiiisss...
Bêdzie niez³a zadyma z tego :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-10-12 09:47:07
Autor: luc
lokata 5.2% w Expanderze
W dniu sobota, 12 pa¼dziernika 2013 17:28:36 UTC+2 u¿ytkownik Zbynek Ltd. napisa³:
RobertS napisa³(a) :

> generalnie masakra, mia³em podpisaæ, ¿e zapozna³em siê z za³±cznikiem, > którego go¶æ mi nie da³, bo nie mia³

Niech kto¶ pójdzie z magnetofonem i to nagra, pliiiisss...

Bêdzie niez³a zadyma z tego :-)

By³em w pi±tek, wniosek wype³niony i ¿adnych kosmicznych zobowi±zañ do tego nie podpisywa³em. Mówili o jakiej¶ strukturze, która startuje w listopadzie, ale bardzo ogólnikowo i bez szczegó³ów. Nikt do niczego nie zmusza³ - z reszt± od razu wspomnia³em, ¿e struktury mnie nie interesuj±.

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-12 21:43:12
Autor: RobertS
lokata 5.2% w Expanderze

[...]

no to trafi³e¶ na jakiego¶ ma³o upierdliwego doradcê, mnie siê trafi³ jaki¶ nawiedzony

RobertS

Data: 2013-10-13 00:08:33
Autor: vvvvvv
lokata 5.2% w Expanderze
U¿ytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:l3c8oj$ol$1sunflower.man.poznan.pl...

[...]

-- pozdrawiam
RobertS

ale nie piszesz ¼le o konkurencji, prawda? z innych postów wynika ¿e pracujesz w banku nale¿±cycm do grupy LC, czyli jakby nie patrzeæ konkurencji dla lokat, struktur itd.

lokata 5.2% w Expanderze