lokata 50.000zł na 12 m-cy Gdzie?

Data: 2011-03-18 11:58:41
Autor: kowtow
lokata 50.000zł na 12 m-cy Gdzie?
Mam 50.000zł do ulokowania gdzie najkorzystniej ulokować na rok nie blokując pieniędzy.

Data: 2011-03-18 11:52:43
Autor: tomekopalowicz
lokata 50.000zł na 12 m-cy Gdzie?

albo GPW ale ryzyko jest spore albo konto oszczędnościowe - oprocentowanie mniejsze niż na lokacie ale w każdej chwili możesz wyciągnąć pieniądze

http://www.finansosfera.pl/kredyt-hipoteczny/94-deutsche-bank-pbc-kredyt-hipoteczny/

Data: 2011-03-20 08:59:02
Autor: Radoslaw Wroclawski
lokata 50.000zł na 12 m-cy Gdzie?
W dniu 2011-03-18 11:58, kowtow pisze:
Mam 50.000zÂł do ulokowania gdzie najkorzystniej ulokowaĂŚ na rok nie blokujÂąc
pieniĂŞdzy.
Rachunek Bankowości Osobistej w Polbanku - oprocentowanie do 5,75%

Data: 2011-03-20 15:25:16
Autor: glaukonWYTNIJTO
> [...]
> pieniedzy.

Rachunek Bankowości Osobistej w Polbanku - oprocentowanie do 5,75%

Można tę lokatę założyć bez rachunku bankowości osobistej? bo inaczej dochodzi
1500/mies. do wydania kartą albo opłata 15 zł/mies. A po belce wychodzi 4,65,
gdy na darmowych KMO masz 4,75.

Data: 2011-03-20 19:52:14
Autor: Radoslaw Wroclawski
W dniu 2011-03-20 15:25, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
[...]

Tyle, że mowa była o ulokowaniu na rok bez blokowania środków, a od 01.07.2011 Belki już się nie ominie.

Na dzisiaj przy w/w kwocie KMO jest nawet lepszym rozwiązaniem, ale po 01.07.2011 RBO jest nie do pobicia. Przynajmniej ja się jeszcze nie spotkałem z innym rachunkiem oprocentowanym na 5,75%...

Data: 2011-03-23 05:24:09
Autor: Sławek
UĹźytkownik "Radoslaw Wroclawski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d864ce7@news.home.net.pl...

Tyle, że mowa była o ulokowaniu na rok bez blokowania środków, a od 01.07.2011 Belki już się nie ominie.

Ominie.
Data 01.07.2011 jest juĹź nieaktualna.
Nowa propozycja MF to 01.01.2012r

-- Sławek

Data: 2011-03-20 15:54:49
Autor: złodziej podatków
> [...]

> pieni?dzy.

Rachunek Bankowości Osobistej w Polbanku - oprocentowanie do 5,75%

Gdyby mi ktokolwiek zaproponował takie oprocentowanie to bym go wyśmiał. A do wątkotwórcy. Sprytny jesteś. Chciał byś zjeść ciasteczko i mieć ciasteczko. Więc albo zadowolisz się tym " superoprocentowaniem " w wysokości 5% / rok, albo zmienisz zdanie, zainwestujesz i odbierzesz 5 x tyle. Ale do tego trzeba mieć to co po hiszpańsku nazywa się cojones a prawdziwy facet powinien mieć pomiędzy nogami.

Data: 2011-03-20 20:24:44
Autor: MichalL

"złodziej podatków" <eleleWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:178f.00000300.4d861539newsgate.onet.pl...
W dniu 2011-03-18 11:58, kowtow pisze:

Ale do tego trzeba mieć to
co po hiszpańsku nazywa się cojones a prawdziwy facet powinien mieć pomiędzy
nogami.

Prawdziwy facet rozum ma gdzie indziej ;)

MichalL

Data: 2011-03-20 20:44:27
Autor: MarekZ
Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:im5kai$403$1@node2.news.atman.pl...

Prawdziwy facet rozum ma gdzie indziej ;)

Najwyraźniej powoli zbliża się etap wysypu dzieci hossy, które zawsze są chętne do wyśmiewania przeróżnych rzeczy. I dobrze, bo to sól rynku. ;)

Data: 2011-03-20 23:05:07
Autor: Ya
Radoslaw Wroclawski <wroclawski@nielubiespamu.pl> napisał(a):
W dniu 2011-03-18 11:58, kowtow pisze:
> Mam 50.000zÂł do ulokowania gdzie najkorzystniej ulokowaĂŚ na rok nie blokujÂ
ąc
> pieniĂŞdzy.
Rachunek BankowoĹ&#65533;ci Osobistej w Polbanku - oprocentowanie do 5,75%
A do otworzenia RBO Polbanku nie trzeba przypadkiem 75k zł?      --

Data: 2011-03-22 20:31:51
Autor: Radoslaw Wroclawski
lokata 50.000zł na 12 m-cy Gdzie?
W dniu 2011-03-21 00:05, Ya pisze:
Rachunek BankowoÄš&#65533;ci Osobistej w Polbanku - oprocentowanie do 5,75%
A do otworzenia RBO Polbanku nie trzeba przypadkiem 75k zł?
Nikt tego nie sprawdza.

Data: 2011-03-22 23:32:49
Autor: Ya
lokata 50.000zł na 12 m-cy Gdzie?
Radoslaw Wroclawski <wroclawski@nielubiespamu.pl> napisał(a):
> A do otworzenia RBO Polbanku nie trzeba przypadkiem 75k zĹ&#65533;?
Nikt tego nie sprawdza.

A to tego nie wiedziałem, dzięki!

Ya.

--