[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy

Data: 2012-06-25 18:07:54
Autor: osa
[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma jeszcze oszczędności? ;)

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,gorace-oprocentowanie-6%2C5-na-mlokacie-w-mbanku.html

Data: 2012-06-25 12:07:08
Autor: Clegan
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
On 25 Cze, 18:07, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:
Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma
jeszcze oszczędności? ;)

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,gorace-oprocentow...

Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.
Aż tak oszczędzają na informatykach ?

Data: 2012-06-25 21:12:51
Autor: Pan Sowa
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
W dniu 2012-06-25 21:07, Clegan pisze:
Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.
Aż tak oszczędzają na informatykach ?

A oferta gorsza niż w marmurach...

Data: 2012-06-26 07:57:57
Autor: koko
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisał(a):
> [...]
> Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
> internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.

Gorsza? A gdzie znajdziesz lepsze oprocentowanie nie licząc śmieciowych lokat
do 10 tys. ?

Data: 2012-06-26 08:37:27
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
 koko <incognidoo@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Gorsza? A gdzie znajdziesz lepsze oprocentowanie nie licząc śmieciowych
lokat
do 10 tys. ?

W Neobanku lokata 3M 6,6% :)
min. wkład to 5000 zł, max. 1000000 zł

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 11:57:03
Autor: Oli
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
  mohonk napisał:
[...]

hm, z tego co widzę aktualnie oferta specjalna 3M 6.0%
Lepsza choć tylko jednorazowa lokata wysoki procent 9.0% 2M do 10k
Wymaga jednak zakładania konta przez telefon  oraz podpisania papierowej umowy.

Pytanie tak mimochodem, czy karta jest obowiązkowa czy można z niej zrezygnować, to samo co z tokenem. Opłaty?

--
  Oli

Data: 2012-06-26 10:17:30
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
Oli <OlisadebeF@aol.com> napisał(a):

[...]

Umowę zawiera się korespondencyjnie. Tożsamość uwierzytelnia się przelewem i kserokopią dowodu, którą odsyłasz razem z podpisaną umową. Karty nie trzeba zamawiać. Token jest nieobowiązkowy, można uwierzytelniać transakcje kodem sms (niestety płatne 20 gr/szt. albo 5 punktów z programu lojalnościowego - ja dostałem na start 40 punktów).

A lokata, o której wspominałem nazywa się "Mistrzowski Procent" - promowana na stronie głównej Oddziału Online http://online.neobank.pl/public/classic/

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 10:42:22
Autor:
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
mohonk <mohonk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Oli <OlisadebeF@aol.com> napisał(a): > > hm, z tego co widzę aktualnie oferta specjalna 3M 6.0%
> [...]

Umowę zawiera się korespondencyjnie. Tożsamość uwierzytelnia się przelewem i kserokopią dowodu, którą odsyłasz razem z podpisaną umową. Karty nie trzeba zamawiać. Token jest nieobowiązkowy, można uwierzytelniać transakcje kodem sms (niestety płatne 20 gr/szt. albo 5 punktów z programu lojalnościowego - ja dostałem na start 40 punktów).

"Lokata MISTROWSKI PROCENT 6,6% na 3 miesiące to specjalna oferta Lokaty
onLINE 3M dla nowych klientów". Dziękuję, postoję. To dosyć istotne
ograniczenie, prawda?

Generalnie neoBank ma beznadziejną ofertę dla klientów, którzy mają już u nich
konto (najlepsza: 6% na 1 rok). Praktycznie wszystkie promocyjne lokaty są
kierowane do nowych klientów. Więc liczcie się z tym, że założycie w sumie
jedną lokatę.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 10:49:35
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
  <az.anonim@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

To wszystko prawda. Ale ile radości z konta w tak egzotycznym banku :)

Zresztą lokata mBanku od której zaczął się ten wątek to też promocyjna oferta powyżej standardu. Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-27 12:37:47
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
[...]

Od dzisiaj jeszcze 6,5% na 12M w Meritum:
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/meritum-
zysku#r,main,selectedTab=1481

Data: 2012-06-25 19:08:44
Autor: zlotowinfo
[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
Użytkownik "osa" <osa@gazeeeeeeta.pl.ee> napisał w wiadomości news:jsa2bu$qpi$1inews.gazeta.pl...
Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma jeszcze oszczędności? ;)

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,gorace-oprocentowanie-6%2C5-na-mlokacie-w-mbanku.html

kaski zabrakło i nie chce się rączek brudzić mniejszymi kwotami

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-06-28 06:50:00
Autor: Majka
[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
> Kwota minimalna 10 000

kaski zabrakło i nie chce się rączek brudzić mniejszymi kwotami

Getin teraz wystawił jeszcze większe minimum na wejście dla lokaty:
Prestiżowa/4mce/6,40%/ minimum 50 000.

Majka

Data: 2012-06-25 20:02:47
Autor: Ralf
[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
W dniu 2012-06-25 18:07, osa pisze:
Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma jeszcze oszczędności? ;)

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,gorace-oprocentowanie-6%2C5-na-mlokacie-w-mbanku.html

Tylko przez mlinie ...bleehh, a gdzie regulamin?

Data: 2012-06-28 13:30:51
Autor: MK
[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
W dniu 25.06.2012 o 20:02 Ralf <gznewsy2@gazeta.pl> pisze:

[...]

Sami dzwonia zaproponowac. Nie wiem czy do wszystkich czy to tych  szczesliwcow z doradcami, w kazdym razie moj doradca zadzwonil i  poinformowal mnie o promocji. Kazda lokata jest na 10 tys, czyli jak ktos  chce wplacic 20 tys to zaloza mu 2 lokaty po 10 tys. Srodki maja byc  pobrane automatycznie z rachunku podstawowego. Wplata moze byc dokonana do  3 lipca. Co ciekawe w systemie termin waznosci pokazuje sie dluzszy...

Data otrzymania 2012-06-28
Data ważności 2012-07-12
Tytuł mLOKATA AKCEPTACJA
Opis PROSIMY O AKCEPTACJE USTALONYCH Z PRACOWNIKIEM BANKU WARUNKÓW mLOKATY  kliknij w niniejszy link....

MK

Data: 2012-06-28 17:31:35
Autor: osa
[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
W dniu 2012-06-28 13:30, MK pisze:

Kazda lokata jest na 10 tys, czyli jak
ktos chce wplacic 20 tys to zaloza mu 2 lokaty po 10 tys.

A jak ktoś będzie chciał na 19900 to powiedzą że chcą tylko 10000? Chyba nie, bo wtedy pewnie tych 10000 też nie zobaczą ;)

Data: 2012-06-26 12:04:03
Autor: Mariusz Machnio
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
[...]

6.5% to zawsze odrobinę lepiej niż 5.8% na koncie oszczędnościowym w
Optimie. Założyłem 2 lokaty bąkowe na 3 mc. A co tam.

Data: 2012-06-27 00:26:34
Autor: Waldek
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy

Użytkownik "Mariusz Machnio" <marimach77@gmail.com> napisał w wiadomości news:20b9b358-6fa2-49cc-ab4f-cd8f2ecafef6a16g2000vby.googlegroups.com...
[...]

Takie same warunki w Aquariusie - tzn. Multibanku

Pozdro

Data: 2012-06-27 06:50:13
Autor: Andrzej
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
SKOK Wołomin - 7,3% (6m) albo 7,1% (3m). Ze względu na konieczność jednorazowego "haraczu" (wpisowe) jest to propozycja dla osób które:
1. mają do dyspozycji większe środki finansowe
i (lub)
2. zamierzają dłużej współpracować ze SKOKiem W. (korzystając z wyższego niż w bankach oprocentowania).

--

[mbank] lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy