lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy

Data: 2012-06-25 12:07:08
Autor: Clegan
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
On 25 Cze, 18:07, osa <o...@gazeeeeeeta.pl.ee> wrote:
Kwota minimalna 10 000, tylko dla nowych środków, ale czy ktoś tam ma
jeszcze oszczędności? ;)

http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1240,gorace-oprocentow...

Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.
Aż tak oszczędzają na informatykach ?

Data: 2012-06-25 21:12:51
Autor: Pan Sowa
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
W dniu 2012-06-25 21:07, Clegan pisze:
Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.
Aż tak oszczędzają na informatykach ?

A oferta gorsza niż w marmurach...

Data: 2012-06-26 07:57:57
Autor: koko
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> napisał(a):
> [...]
> Ale jaja - bank internetowy nie potrafi zorganizować obsługi przez
> internet. Marmurki jakoś z tym problemu nie mają.

Gorsza? A gdzie znajdziesz lepsze oprocentowanie nie licząc śmieciowych lokat
do 10 tys. ?

Data: 2012-06-26 08:37:27
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
 koko <incognidoo@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Gorsza? A gdzie znajdziesz lepsze oprocentowanie nie licząc śmieciowych
lokat
do 10 tys. ?

W Neobanku lokata 3M 6,6% :)
min. wkład to 5000 zł, max. 1000000 zł

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 11:57:03
Autor: Oli
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
  mohonk napisał:
[...]

hm, z tego co widzę aktualnie oferta specjalna 3M 6.0%
Lepsza choć tylko jednorazowa lokata wysoki procent 9.0% 2M do 10k
Wymaga jednak zakładania konta przez telefon  oraz podpisania papierowej umowy.

Pytanie tak mimochodem, czy karta jest obowiązkowa czy można z niej zrezygnować, to samo co z tokenem. Opłaty?

--
  Oli

Data: 2012-06-26 10:17:30
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
Oli <OlisadebeF@aol.com> napisał(a):

[...]

Umowę zawiera się korespondencyjnie. Tożsamość uwierzytelnia się przelewem i kserokopią dowodu, którą odsyłasz razem z podpisaną umową. Karty nie trzeba zamawiać. Token jest nieobowiązkowy, można uwierzytelniać transakcje kodem sms (niestety płatne 20 gr/szt. albo 5 punktów z programu lojalnościowego - ja dostałem na start 40 punktów).

A lokata, o której wspominałem nazywa się "Mistrzowski Procent" - promowana na stronie głównej Oddziału Online http://online.neobank.pl/public/classic/

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 10:42:22
Autor:
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
mohonk <mohonk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Oli <OlisadebeF@aol.com> napisał(a): > > hm, z tego co widzę aktualnie oferta specjalna 3M 6.0%
> [...]

Umowę zawiera się korespondencyjnie. Tożsamość uwierzytelnia się przelewem i kserokopią dowodu, którą odsyłasz razem z podpisaną umową. Karty nie trzeba zamawiać. Token jest nieobowiązkowy, można uwierzytelniać transakcje kodem sms (niestety płatne 20 gr/szt. albo 5 punktów z programu lojalnościowego - ja dostałem na start 40 punktów).

"Lokata MISTROWSKI PROCENT 6,6% na 3 miesiące to specjalna oferta Lokaty
onLINE 3M dla nowych klientów". Dziękuję, postoję. To dosyć istotne
ograniczenie, prawda?

Generalnie neoBank ma beznadziejną ofertę dla klientów, którzy mają już u nich
konto (najlepsza: 6% na 1 rok). Praktycznie wszystkie promocyjne lokaty są
kierowane do nowych klientów. Więc liczcie się z tym, że założycie w sumie
jedną lokatę.

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-26 10:49:35
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
  <az.anonim@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

[...]

To wszystko prawda. Ale ile radości z konta w tak egzotycznym banku :)

Zresztą lokata mBanku od której zaczął się ten wątek to też promocyjna oferta powyżej standardu. Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-06-27 12:37:47
Autor: mohonk
lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy
[...]

Od dzisiaj jeszcze 6,5% na 12M w Meritum:
http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/meritum-
zysku#r,main,selectedTab=1481

--

lokata 6.5% na 3 lub 6 m-cy