lokata

Data: 2011-08-20 17:00:23
Autor: dando
lokata

W sieci znalazłem coś takiego:
http://www.openonline.pl/lokata_z_doradca

9% na 2 lub 3 mc.
Brał ktoś u nich tą lokatę? Czym to zalatuje?

dzięki za info

Data: 2011-08-20 08:48:59
Autor: BI
lokata
On 20 Sie, 17:00, "dando" <tylko_fo...@gazeta.pl> wrote:
W sieci znalazłem coś takiego:http://www.openonline.pl/lokata_z_doradca

9% na 2 lub 3 mc.
Brał ktoś u nich tą lokatę? Czym to zalatuje?

dzięki za info

dodatkowym wciskaniem planu inwestycyjnego...

Data: 2011-08-20 18:07:12
Autor: dando
lokata

dzięki za info

dodatkowym wciskaniem planu inwestycyjnego...

ale warunkiem jest przyjście wysłuchanie Oferty, czy powziecie  dodatkowego Produktu?

Data: 2011-08-20 21:34:55
Autor: Borys Pogoreło
lokata
Dnia Sat, 20 Aug 2011 18:07:12 +0200, dando napisał(a):

dodatkowym wciskaniem planu inwestycyjnego...

ale warunkiem jest przyjście wysłuchanie Oferty, czy powziecie  dodatkowego Produktu?

 Oczywiście, że zakup produktu. Z dobrego serca nie dają wyższego
oprocentowania na lokacie. Musisz sam za nie zapłacić wysokością prowizji.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-20 21:49:21
Autor: osa
lokata
W dniu 2011-08-20 21:34, Borys Pogoreło pisze:
  Oczywiście, że zakup produktu. Z dobrego serca nie dają wyższego
oprocentowania na lokacie. Musisz sam za nie zapłacić wysokością prowizji.

A może warto zajrzeć do regulaminu?

Prawo do Oprocentowania promocyjnego powstaje po odbyciu przez Klienta wizyty u Doradcy w jednym z oddziałów Open Finance S.A. z siedzibą w Warszawie, celem przedstawienia Klientowi produktów znajdujących się w ofercie (dystrybucji) Open Finance S.A.

Czyli NIE ma obowiązku zakupu jakiegokolwiek produktu oferowanego przez OF.

Data: 2011-08-20 13:48:51
Autor: michalp
lokata
Dwa pytania:
- czy to nie jest przypadkiem dla nowych klientów? Nie mam ochoty
specjalnie wypełniać wniosku, ale wydaje mi się, że tak właśnie jest.
- Nie jest napisane, od jakiego momentu jest podniesienie
oprocentowania. Tzn. dzisiaj zakładam na 2 m-ce, spotykam się z
doradcą za trzy tygodnie, i czy wtedy podnosi oprocentowanie (a więc
realnie na 1 m-c i 1 tyd), czy od początku trwania lokaty?
- Nie jest też napisane, że można powtórzyć po 2 mcach te lokaty, a
więc zasadne tym bardziej staje się pytanie nr 1.

Michał

Data: 2011-08-20 23:29:38
Autor: osa
lokata
W dniu 2011-08-20 22:48, michalp pisze:
Dwa pytania:
- czy to nie jest przypadkiem dla nowych klientów? Nie mam ochoty
specjalnie wypełniać wniosku, ale wydaje mi się, że tak właśnie jest.
Masz rację, zanim wypełnij wniosek przeczytaj dokładnie stronę z opisem lokaty a najlepiej zajrzyj do regulaminu, tam znajdziesz odpowiedź na to pytanie

[...]
Jest napisane, tylko trochę wysiłku musisz to włożyć... ale zapewniam Cię, że czas przeznaczony na znalezienie odpowiedzi jest krótszy niż ten poświęcony przez Ciebie na napisanie tej wiadomości

- Nie jest też napisane, że można powtórzyć po 2 mcach te lokaty, a
więc zasadne tym bardziej staje się pytanie nr 1.
Jest napisane... i to bardzo wyraźnie.

PS.
Lenistwo części grupowiczów jest przerażające... po co wysilić się i przeczytać jakiś regulamin jak można zapytać na grupie... potem i tak klikną że zapoznali się z tym regulaminem bo inaczej nie będzie działał przycisk 'DALEJ'... a potem na grupie mamy lament bo brzydki bank zrobił coś niedobrego... a to wprost wynika z regulaminu który się oczywiście (nie)przeczytało i zgodziło z jego postanowieniami.

Data: 2011-08-20 23:03:56
Autor: Borys Pogoreło
lokata
Dnia Sat, 20 Aug 2011 21:49:21 +0200, osa napisał(a):

[...]

 Widocznie wierzą, że ich doradcy są na tyle skuteczni, że wcisną przy
okazji jakąś strukturę lub inny plan oszczędzania :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-08-20 23:22:39
Autor: osa
lokata
W dniu 2011-08-20 23:03, Borys Pogoreło pisze:
  Widocznie wierzą, że ich doradcy są na tyle skuteczni, że wcisną przy
okazji jakąś strukturę lub inny plan oszczędzania :)

Dokładnie tak i pewnie to działa :) Co więcej pewnie się kalkuluje... ten kto kupi jakiś super produkt inwestycyjny pokrywa bonusowe odsetki tym którzy nie dają się złamać, a dla OF pewnie całkiem fajny kawałek tortu jeszcze zostanie :)

Data: 2011-08-21 08:31:08
Autor: dando
lokata
Rzuciłem okiem na regulamin przed napisaniem posta. Widziałem to, ale zastanawia mnie jak wygląda to na miejscu tzn. wizyta wizyta, ale i tak trzeba kupić cegłe. Dlatego interesowły mnie opinie osób, które już to przechodziły :)

ale dziękuje za info

Data: 2011-08-22 09:14:08
Autor: Aleksander
lokata
[...]

W skrócie:

1.Składasz wniosek , otrzymujesz mailem login oraz potwierdzenie złożenia wniosku , sms na wskazany numer przychodzi login.
2.Logujesz sie , automat zmusza Cie do zmiany hasła.
3.Max lokat jest 10 po max. 10000 zł.
3.Otrzymujesz telefon na wskazany numer we wniosku z propozycja spotkania zdoradcą.Telefon otrzymujesz bardzo szybko w kilka godzin po złozeniu wniosku.terminy spotkań sa równiez " od ręki" i to Ty decydujesz gdzie i o której Open sie dostosuje.
4.idziesz ( jedziesz) na spotkanie i tylko od twojej wiedzy oraz potrzeb zalezy czy zdecydujesz się na jakis prponowany plan czy inne rozwiązanie.
5.Spotkań może byc więcej niż jedno.Dla podwyższenia oprocentowania istotne jest to kiedy doradca podpisze dokument z informacja o spotaniu które się odbyło ( poproś o kopie).
6.Możesz , przynajmniej na dzis skorzystać tylko raz z tej oferty.Ale możesz w ramach oferty tak jak pisałem wyżej założyc max. 10 lokat w kwotach dla jednej lokaty do max. 10000 zł.

Data: 2011-08-29 21:23:40
Autor: osa
lokata
Tak w ramach uzupełnienia na świerzo:

W dniu 2011-08-22 09:14, Aleksander pisze:
terminy spotkań sa równiez " od ręki" i to Ty decydujesz gdzie i o
której Open sie dostosuje.
We wtorek nie było wolnych terminów na czwartek ( i to w trzech punktach do których mógłbym wpaść) więc dopiero dziś udałem się na spotkanie (może piątek-sobota by były ale nie chciałem).

4.idziesz ( jedziesz) na spotkanie i tylko od twojej wiedzy oraz potrzeb
zalezy czy zdecydujesz się na jakis prponowany plan czy inne rozwiązanie.
Gdy doradca usłyszał że jestem zainteresowany tylko lokatami i krótkimi terminami a o strukturach, polisolokatach i planach oszczędzania mam nienajlepsze zdanie to zmartwił się bardzo i próbował przkonywać, ale bez entuzjazmu (przeczuwał efekt?). Nawet żadnego kolorowego wykresu nie pokazał ;)

5.Spotkań może byc więcej niż jedno.Dla podwyższenia oprocentowania istotne
jest to kiedy doradca podpisze dokument z informacja o spotaniu które się
odbyło ( poproś o kopie).
Doradca podpisze dokument... ale nie koniecznie wypisze ;) 'Mojemu' nawet mu się nie chciało wypisać 'zlecenia podwyższenia oprocentowania' choć wygląda że to jego działka, tylko dał mi do wypisania i łaskawie się podpisał... no ale wiedział wtedy że mnie nie wkręci w jakieś inne produkty więc pewnie to jego mała zemsta ;) Zmartwił się również jak nie wyraziłem zgody na te wszystkie przetwarzanie w celach... twierdził że bez tego nawet nie będzie mógł mnie powiadomić że już podnieśli oprocentowanie ;) Jako że byłem nieugięty i zaznaczałem NIE na kolejnych zgodach stwierdził, że się nawet cieszy, bo "nie będzie musiał pisać do mnie maila" - już mu chciałem powiedzieć że cieszę się razem z nim ale sobie darowałem ;) w końcu chłopak był zawiedziony bo prowizji nie będzie.

Na prośbę o kopię zlecenia i podpisanych przeze mnie (braku) zgód na marketing przystał bez problemów, ale nie zaproponował nawet koszulki na papiery, nie mówiąc o ofetówce, które leżały z nim... w sumie i tak bym nie chciał bo miałem w plecaku swoją teczkę, a o lasy trzeba dbać :) Nie mniej po takich drobiazgach można poznać jaki konsultant ma stosunek do klienta... w tym wypadku klienta, któremu nic nie wciśnie.

Plusem był fakt, że spędziłem tam 15 minut co jest czasem akceptowalnym w zamian za podniesienie oprocentowania ;)

Pozdrawiam!

lokata