lokata Freedom w Open Finance - zrywanie

Data: 2011-11-29 13:26:37
Autor: Zyga
lokata Freedom w Open Finance - zrywanie
Witam
Teoretycznie mogę wypłacić do 50% środków lokaty bez utraty odsetek.
Ktoś to testował? Działa?
Jak to zrobić? W serwisie internetowym jest tylko opcja zrywania.

pzdr
Zyga

Data: 2011-11-29 12:34:43
Autor: Konfabulator
Zyga <zyga.dude@wp.pl> napisał(a):
Witam
Teoretycznie mogę wypłacić do 50% środków lokaty bez utraty odsetek.
Ktoś to testował? Działa?
Jak to zrobić? W serwisie internetowym jest tylko opcja zrywania.

Jeśli dobrze pamiętam to były dwa rodzaje tego typu lokat, jedna miała być
zrywalna w necie dodatkowym przyciskiem, a drugą miało się zrywać przyciskiem
zerwij i miał ktoś oddzwaniać. Niestety nie zarchiwizowałem akurat tych
regulaminów, bo nie zakładałem tych dziwolągów.

Data: 2011-11-29 12:40:46
Autor: Konfabulator
lokata Freedom w Open Finance - zrywanie
Konfabulator <kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): Moim zdaniem trzeba klinąć zerwij przez net i czekać na telefon, info niżej.

Znalazłem regulamin na ich stronie:

http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_freedom.pdf

Z regulaminu:

Klient ma możliwość złożenia w dowolnym momencie trwania okresu umownego
Lokaty dyspozycji wypłaty części środków z Lokaty. W takim przypadku część
kwoty Lokaty, której dotyczy dyspozycja, jest wypłacana Klientowi, a pozostała
część kwoty Lokaty jest dalej przechowywana przez Bank do końca okresu
umownego. Jeżeli dyspozycja zerwania Lokaty składana przez Klienta lub wiele
takich dyspozycji łącznie, składanych przez Klienta w okresie trwania okresu
umownego Lokaty, dotyczy ponad 50% kwoty Lokaty, zerwanie następuje z utratą
należnych odsetek. Jeżeli dyspozycja zerwania Lokaty składana przez Klienta
lub wiele takich dyspozycji łącznie, składanych przez Klienta w okresie
trwania okresu umownego Lokaty dotyczy 50% kwoty Lokaty lub mniej, Klient
otrzyma 100% odsetek należnych za okres przechowywania przez Bank części
Lokaty, która zostaje zerwana. W przypadku zerwania Lokaty w pełnej kwocie
następuje utrata całości naliczonych przez Bank odsetek.
Bank zastrzega sobie możliwość realizacji dyspozycji zerwania Lokaty w dniu
roboczym następującym po dniu jej złożenia. Każda dyspozycja zerwania Lokaty
przed jej realizacją przez Bank, jest potwierdzana telefonicznie przez
Konsultanta Centrum Obsługi Klienta.

Data: 2011-11-29 13:56:53
Autor: Zyga
W dniu 2011-11-29 13:40, Konfabulator pisze:
Konfabulator<kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl>  napisał(a):

Moim zdaniem trzeba klinąć zerwij przez net i czekać na telefon, info niżej.

Zadzwoniłem i zerwałem. Twierdzą że w 24h wykonają dyspozycję. Zobaczymy.

Znalazłem regulamin na ich stronie:

http://www.getinonline.pl/egetin/doc/lokata_freedom.pdf

dzięki

pzdr
Zyga

Data: 2011-11-29 05:23:47
Autor: michalp
lokata Freedom w Open Finance - zrywanie
Ja zadzwoniłem, powiedziałem, ile ma zostać (do 50 proc), następnego
dnia miałem na koncie różnicę.

Michał

Data: 2011-12-01 08:24:33
Autor: Zyga
W dniu 2011-11-29 14:23, michalp pisze:
Ja zadzwoniłem, powiedziałem, ile ma zostać (do 50 proc), następnego
dnia miałem na koncie różnicę.

A ja dzwonię, mówię ile ma zostać, i po dwóch dniach lokaty są nadal aktywne. Dzwonię na partyline i pytam o co chodzi. Dyspozycja rzeczywiście złożona dwa dni temu, lokaty rzeczywiście nadal aktywne. Bardzo Pana przepraszamy.

Dla mnie to jakaś paranoja.
Zyga

Data: 2011-12-04 12:43:27
Autor: witrak()
lokata Freedom w Open Finance - zrywanie
Zyga <zyga.dude@wp.pl> wrote on 2011-12-01_8:24
[...]

To nie jest paranoja. To są oszukańcze praktyki banków. Trzeba
pisać skargi do KNF. Co prawda w przypadku konkretnego banku nie
powoduje to sankcji (ale bank bywa "odpytywany" o konkretną
sprawę), jednak w "większej masie" stwarza podstawę do zaleceń.

witrak()

Data: 2011-11-29 13:39:58
Autor: Zyga
W dniu 2011-11-29 13:34, Konfabulator pisze:
[...]

Dzięki, zadzwonię na partyline w takim razie.

pzdr
Zyga

lokata Freedom w Open Finance - zrywanie