lokata anty belkowa

Data: 2009-03-11 14:12:35
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Szukam jakiejś krótkoterminowej lokaty, która pozwoliłaby ominąć
belkowe. Zastanawiałem się wcześniej nad killerem ale widzę że teraz
mają oprocentowanie 7% ale minimalna kwota lokaty to 2000 zł co jak
licze oznacza podatek 0.77...
W eurobanku oprocentowanie, jak widzę, na 7 i 14 dniowej 6%... Znajdzie
się coś lepszego? Chciałbym żeby lokata była w miarę płynna czyli
zamrożenie środkół gdzieś tak na max 1 miesiąc. Kwota w okolicy 40kzł.
--
Relpp

Data: 2009-03-11 15:22:51
Autor: Radzik
lokata anty belkowa
Relpp pisze:
[...]
i ty na prawdę zakładasz np. 40 lokat po 1000 zł?

Data: 2009-03-11 14:51:45
Autor: Jacek Osiecki
lokata anty belkowa
Dnia Wed, 11 Mar 2009 15:22:51 +0100, Radzik napisał(a):
Relpp pisze:
[...]

Jeśli robi się to raz, to czemu nie? Zysk rzędu 500zł/rok dzięki ucieczce od
państwowego złodzieja piechotą nie chodzi...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-03-11 15:46:54
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Dnia 11.03.2009 Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> napisał/a:

Jeśli robi się to raz, to czemu nie? Zysk rzędu 500zł/rok dzięki ucieczce od
państwowego złodzieja piechotą nie chodzi...

Ano właśnie, lokatę można zrobić odnawialną...
--
Relpp

Data: 2009-03-11 15:01:45
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Dnia 11.03.2009 Radzik <radzik@radzik.pl> napisał/a:

i ty na prawdę zakładasz np. 40 lokat po 1000 zł?

Nie... do tej pory wszystko leżało na w mBanku na emax+ tylko ostatnio
się zacząłem zastanawiać czy czegoś z tym nie zrobić. A właśnie na tej
grupie się naczytałem o antybelkach. ;)
--
Relpp

Data: 2009-03-11 16:13:05
Autor: MarekZ
lokata anty belkowa
Użytkownik "Radzik" <radzik@radzik.pl> napisał w wiadomości news:49b7c93cnews.home.net.pl...

i ty na prawdę zakładasz np. 40 lokat po 1000 zł?

A widzisz w tym coś złego albo nieracjonalnego?

marekz

Data: 2009-03-11 17:12:21
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Dnia 11.03.2009 Relpp <ne@ma.px> napisał/a:

W eurobanku oprocentowanie, jak widzę, na 7 i 14 dniowej 6%... Znajdzie
się coś lepszego? Chciałbym żeby lokata była w miarę płynna czyli
zamrożenie środkół gdzieś tak na max 1 miesiąc. Kwota w okolicy 40kzł.

Czy w eurobanku można założyć lokatę nie mając u nich ani roru ani
ichniego rachunku oszczędnościowego?
--
Relpp

Data: 2009-03-11 17:54:46
Autor: eclip
lokata anty belkowa
Witam,
musisz mieć konto w eurobanku żeby założyć lokatę.

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2009-03-11 18:09:55
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Dnia 11.03.2009 eclip <eclip.SKASUJ@gazeta.pl> napisał/a:

musisz mieć konto w eurobanku żeby założyć lokatę.

Szkoda bo widzę że musiałbym się przenieść z gotówką na to konto żeby
było darmowe a ja w sumie całkiem lubię mBank.
Czy gdzieś jeszcze są warte uwagi lokaty na tak krótki okres poza
killerem i eurobankiem?
--
Relpp

Data: 2009-03-11 20:14:04
Autor: perszing
lokata anty belkowa
Relpp pisze:
Szkoda bo widzę że musiałbym się przenieść z gotówką na to konto żeby
było darmowe a ja w sumie całkiem lubię mBank.
Czy gdzieś jeszcze są warte uwagi lokaty na tak krótki okres poza
killerem i eurobankiem?

Na kilerze belki juz nie utniesz.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-11 19:24:21
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Dnia 11.03.2009 perszing <marcin-kowalik@wp.pl.pl> napisał/a:

[...]

Ah, no tak. Przez chwilę zapomniałem o ich ograniczeniu o minimalnej
lokacie - 2k.
--
Relpp

Data: 2009-03-11 20:49:48
Autor: glaukonWYTNIJTO
lokata anty belkowa
> [...]

Szkoda bo widzę że musiałbym się przenieść z gotówką na to konto żeby
było darmowe a ja w sumie całkiem lubię mBank.

Miałem lokatę w eurobanku i zapewniali mnie, że konto ROR do niej jest darmowe.
O co chodzi?

Data: 2009-03-11 20:57:00
Autor: perszing
lokata anty belkowa
glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:

Miałem lokatę w eurobanku i zapewniali mnie, że konto ROR do niej jest darmowe.
O co chodzi?

Moze jest, ale cos im system nawala i pobieraja oplate i musisz skladac reklamacje. Kilka postow nizej jest.

p.

Data: 2009-03-11 19:56:29
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
[...]

Znaczy tak... ja wyczytałem wyczytałem że konto online jest darmowe pod
warunkiem średniego miesięcznego salda wysokości 10000zł lub 800zł co
miesięcznych wpływów. Do lokat jest jakieś inne?

A te co miesięczne wpływy to jak działają. Wystarczy przelać na konto a
później można wycofać choćby na tę lokatę?
--
Relpp

Data: 2009-03-11 21:13:31
Autor: zlotowinfo
lokata anty belkowa
Użytkownik "Relpp" <ne@ma.px> napisał w wiadomości news:gp951d$i32$1news.onet.pl...
[...]

tak, jutro kaska wróci do mbanku, a potem do opena
wiem, można by pominąć ten krok z mbankiem,
ale jednak mbank najwygodniejszy,

chociaż...

Data: 2009-03-11 21:32:36
Autor: cspol
lokata anty belkowa

Znaczy tak... ja wyczytałem wyczytałem że konto online jest darmowe pod
warunkiem średniego miesięcznego salda wysokości 10000zł lub 800zł co
miesięcznych wpływów. Do lokat jest jakieś inne?

do lokat może być konto standart. Jest bezpłatne. Jednakże po przelaniu pieniążków musisz pójść do oddziału i założyć lokaty. Podobnie przy rozwiązywaniu. Jeżeli konto internetowe to dodatkowe warunki j/w
http://www.eurobank.pl/#products,konto,konto_online

ps.
Przy oprocentowaniu 6% lokata 7-dniowa  bezbelkowa, kończy się coś ok 2150zł, czyli spokojnie może być 2000.
 Jeżeli zrobisz odnawialną, i zadeklarujesz że odsetki mają być przelewane na konto, to staje się de facto rentierską.
IMHO całkiem fajne rozwiązanie.

CzS

Data: 2009-03-11 20:42:00
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Dnia 11.03.2009 cspol <cspol@poczta.fm> napisał/a:

do lokat mo?e by? konto standart. Jest bezp?atne. Jednak?e po przelaniu pieni??ków musisz pój?? do oddzia?u i za?o?y? lokaty. Podobnie przy rozwi?zywaniu. Je?eli konto internetowe to dodatkowe warunki j/w
http://www.eurobank.pl/#products,konto,konto_online

ps.
Przy oprocentowaniu 6% lokata 7-dniowa  bezbelkowa, ko?czy si? co? ok 2150z?, czyli spokojnie mo?e by? 2000.
 Je?eli zrobisz odnawialn?, i zadeklarujesz ?e odsetki maj? by? przelewane na konto, to staje si? de facto rentiersk?.
IMHO ca?kiem fajne rozwi?zanie.

Brzmi nieźle tylko jedno pytanie, rzeczywiście będę musiał w banku
wypisać tyle świstków ile będę chciał lokat? :)
--
Relpp

Data: 2009-03-11 21:52:27
Autor: cspol
lokata anty belkowa

Brzmi nieźle tylko jedno pytanie, rzeczywiście będę musiał w banku
wypisać tyle świstków ile będę chciał lokat? :)
-- Relpp

Niestety  tak, ale satysfakcja z uciętej belki powinna skompensowac ten nieduży dyskomfort  :-)

pozdrawiam

CzS

Data: 2009-03-11 23:36:47
Autor: Relpp
lokata anty belkowa
Dnia 11.03.2009 cspol <cspol@poczta.fm> napisał/a:

Niestety  tak, ale satysfakcja z uci?tej belki powinna skompensowac ten niedu?y dyskomfort  :-)

I zapewne mina pani w banku bezcenna. ;-)
--
Relpp

Data: 2009-03-13 00:35:57
Autor: cspol
lokata anty belkowa

I zapewne mina pani w banku bezcenna. ;-)

Zebys wiedział,  tak jest :-)
To było wtedy kiedy cos bąknąłem że bez belki.
Po chwili ona -  że to tak nie jest, wszyscy płacą; itp itd

 CzS

Data: 2009-03-11 22:11:58
Autor: Tomasz
lokata anty belkowa
Relpp pisze:
[...]

ale po co, skoro przy lokatach >10kpl konto online jest darmowe...

a via internet to jest pare sec klikania zeby zrobic 5odnawialnych na 7dni po 2kpln ;)

--
Tomasz

Data: 2009-03-12 08:18:34
Autor: Anna R.
lokata anty belkowa
Dlaczego twierdzicie ze lokata 7 dniowa na 2 tys. zł jest bez belki . przeciez to nieprawda?
ile trzeba wpłącić aby było bez belki

Data: 2009-03-12 08:44:30
Autor: Tomasz
lokata anty belkowa
Anna R. pisze:
Dlaczego twierdzicie ze lokata 7 dniowa na 2 tys. zł jest bez belki . przeciez to nieprawda?
ile trzeba wpłącić aby było bez belki

bo 6% w skali roku w perspektywie 7dni od 2150pln daje odsetki na poziomie <2.5pln co po naliczeniu podatku daje <50gr co zaokragla sie do pelnego zlotego czyli do 0pln.

i nie rozumiem dlaczego twierdzisz ze to nieprawda skoro fakty pokazuja co innego (ze nie wspomne o prostej arytmetyce)

--
Tomasz

Data: 2009-03-12 10:28:33
Autor: aneczka.jedna
kalkulator bez Belki
http://lepszalokata.pl
samo wylicza, jak podzielić kapitał, żeby Belke obejść lub max zmniejszyć

--

lokata anty belkowa