lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%

Data: 2009-08-07 10:05:39
Autor: bzdreg
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
... a o podwyższeniu kwoty maksymalnej na razie cicho.
... kolejny ZONK
:(

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-08-07 11:42:13
Autor: Valdi.Pavlack
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%

Data: 2009-08-07 11:44:55
Autor: Valdi.Pavlack
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%

Data: 2009-08-07 13:06:17
Autor: bzdreg
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%

Data: 2009-08-07 13:49:23
Autor: Valdi.Pavlack
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%

Data: 2009-08-07 14:11:43
Autor: szary móżyn
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%

Data: 2009-08-08 13:01:29
Autor: u
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%

Użytkownik "szary móżyn" <brak@adresu.email> napisał w wiadomości news:00c05d64$0$15645$c3e8da3news.astraweb.com...
Witaj Eurobanku. Dotąd jeszcze mnie te jednodniowe trzymały.

"Kryzys" mija. Wszystkie banki będą obniżać procenty.

Data: 2009-08-08 16:45:26
Autor: Krzysztof

"u" <u@wx.yz> wrote in message news:h5jlun$3de$1news.wp.pl...

[...]

Chwilowo, moze tak. W Polsce dopiero za pare miesiecy kryzys da o sobie znac. Nie badz naiwny, spekulacja PLN prowadzaca do nadmiernego umocnienia waluty krajowej odbije sie czkawka  na polskich eksporterach, ktorym slaby zloty pozwalal przetrwac kryzysowe czasy. W UE nastepuje dalej spadek konsumpcji i firmy nie beda mogly tak latwo sprzedac towarow. Kolejne miesiace zaowocuja wzrostem bezrobocia i spadkiem wplywow roznych podatkow do budzetu. Zaden kryzys sie tak szybko nie konczy, a gloszenie konca kryzysu i oglaszanie PLN najsilniejsza waluta na swiecie przez roznej masci analitykow jest mocno naciagane. Zagraniczni sprzedawali naszym eksporterom mld waluty na pokrycie opcji, teraz umacniaja PLN, tak, zeby w odpowiednim czasie wyjsc z Polski i zrealizowac pokazny zysk. Kiedy to nastapi trudno gdybac, ale musza wmowic naszym instytucjom, ze jest tak dobrze, zeby wlaczyli sie do gry , wywolac hosse na obligacjach, akcjach itp, a oni beda w tym momencie wychodzic sobie z PL po dobrym kursie. Co potem moze 'Argentyna'??
Na razie banki, szczegolnie te, ktore puchna od kredytow w CHF, nie musza skupowac tylu depozytow w celu zapewnienia sobie rownowagi, ale sytuacja jest caly czas odmienna od tej sprzed kryzysu i nie jest latwo Getinowi wyemitowac papiery na rynkach zagranicznych; podejzewam, ze takie zrodla kapitalu nie szybko wroca do stanu sprzed kryzysu.

Data: 2009-08-08 22:53:52
Autor: Mithos
Krzysztof pisze:
Chwilowo, moze tak. W Polsce dopiero za pare miesiecy kryzys da o sobie znac.

Jasne. Kryzys istnieje w Polsce w sferze mentalnej. Najlepiej kryzys widać we wszelkiej maści centrach handlowych w Warszawie : tysiące ludzi z kilkoma siatkami każdy. Dzisiaj w Saturnie (wszystko taniej o VAT) do każdej z kas czekało kilkanaście osób i każdy jak nie lcd to plazma albo inne środki niezbędnej potrzeby jak cyfrówki, laptopy i konsole do gier. U mnie w pracy zatrudnili właśnie 5 osób, a tym co już pracują dali podwyżki.

Takiego "kryzysu" to ja nie miałem nawet w czasach prosperity. Żaden z moich znajomych nie stracił pracy, nikomu nie obniżono pensji, każdy żyje jak dawniej.

--
Mithos

Data: 2009-08-08 23:01:30
Autor: Valdi.Pavlack
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
"Mithos" news:h5koli$mue$1news.onet.pl

Takiego "kryzysu" to ja nie miałem nawet w czasach prosperity. Żaden z
moich znajomych nie stracił pracy, nikomu nie obniżono pensji, każdy
żyje jak dawniej.

Mithosie! (wraz w przyjaciółmi) nie jesteś (jesteście) wykładnikiem całego
społeczeństwa :)

Pozdrawiam.

Data: 2009-08-08 23:07:47
Autor: Mithos
Valdi.Pavlack pisze:
Mithosie! (wraz w przyjaciółmi) nie jesteś (jesteście) wykładnikiem całego
społeczeństwa :)

Ja mówię o dalszych znajomych oraz o znajomych znajomych. Nikomu, nic złego się nie po prostu nie dzieje.

--
Mithos

Data: 2009-08-08 23:20:47
Autor: Szymon
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
Ja mówię o dalszych znajomych oraz o znajomych znajomych. Nikomu, nic złego się nie po prostu nie dzieje.

No ale jednak wskaźnik bezrobocia wzrósł...

Co do Saturna... kiedyś nie chciało mi się iść do Carrefoura, gdy dawali 30% zniżki na sprzęt RTV, ale dziś chętnie podleciałbym do Saturna po 22% bonifikaty - zawsze można uciułać parę groszy sprzedając na Allegro, wykorzystując w ramach obowiązkowego (ślubnego, urodzinowego itp.) prezentu... To kiedy znów ta promocja? :-)

Data: 2009-08-09 08:22:15
Autor: Valdi.Pavlack
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
"Szymon" news:h5kq84$n5g$1news.dialog.net.pl

To kiedy znów ta promocja? :-)

W rtv mix agd masz (na 99%), że kupując dwa produkty drugi masz za połowę
ceny. Nie to samo co z saturnem, ale IMHO też można zaoszczędzić.

Data: 2009-08-09 11:10:41
Autor: Mithos
Szymon pisze:
No ale jednak wskaźnik bezrobocia wzrósł...

Bo może część przeszła do szarej strefy ?

[...]

Tego nie wiem. Ja już mam co chciałem :)

--
Mithos

Data: 2009-08-09 08:20:56
Autor: Valdi.Pavlack
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
"Mithos" news:h5kpfe$osr$1news.onet.pl

Ja mówię o dalszych znajomych oraz o znajomych znajomych. Nikomu, nic
złego się nie po prostu nie dzieje.

Ja też mam to szczęście, że póki co (oby ten stał trwał aż do przejścia na
emeryturę) jest OK - jest praca, jest kasa itp. Jednak znaczna część osób
dostała po dupci od tego zwał jak zwał kryzysu...

Data: 2009-08-08 23:11:20
Autor: Animka
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

A moze Mithos ma bujną wyobraźnię, cierpi na shizofrenię, nie pracuje i siedzi przy komputerze, a papu podaje mu mamusia? Hmmm

--
animka

Data: 2009-08-08 23:12:57
Autor: Mithos
Animka pisze:
A moze Mithos ma bujną wyobraźnię, cierpi na shizofrenię, nie pracuje i siedzi przy komputerze, a papu podaje mu mamusia? Hmmm

Gdzie moje papu mamusiu ? Jeść mi się chcę!

--
Mithos

Data: 2009-08-08 23:24:24
Autor: Animka
Mithos pisze:
Animka pisze:
A moze Mithos ma bujną wyobraźnię, cierpi na shizofrenię, nie pracuje i siedzi przy komputerze, a papu podaje mu mamusia? Hmmm

Gdzie moje papu mamusiu ? Jeść mi się chcę!

Ja już z pieluchowania i podawania papu wyrosłam, odzwyczaiłam się :-)

--
animka

Data: 2009-08-09 08:23:04
Autor: Valdi.Pavlack
lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%
"Animka" news:h5kq8m$k98$1node2.news.atman.pl

Ja już z pieluchowania i podawania papu wyrosłam, odzwyczaiłam się :-)

Nigdy nie jest za późno na ponowne macierzyństwo i wszelkie "bonusy"
(szczególnie nocne) z nim związane :)

Data: 2009-08-08 17:21:28
Autor: szary móżyn
u napisał:

[...]

No cóż, pieniądze będą tam gdzie aktualnie dają najwięcej. Po wprowadzeniu ograniczeń aktualnie getin przegrywa nawet gdyby eurobank też obniżył do 5%

lokata codzienna w getin od wtorku spada na 5%