lokata dla kwoty 100k+

Data: 2011-02-01 08:53:15
Autor: GB
lokata dla kwoty 100k+
Witam,

Jaka lokata w jakim banku suma summarum da najlepszy % dla kwoty ponad 100k zł ?

Z góry dziękuję za radę,
GB

Data: 2011-02-01 09:41:34
Autor: Krzysztof
lokata dla kwoty 100k+

"GB" <grzegorz.brycki@op.pl> wrote in message news:4d47bc1f$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
Witam,

Jaka lokata w jakim banku suma summarum da najlepszy % dla kwoty ponad 100k zł ?

Rozbicie jej na mniejsze lokaty z codzienna kapitalizacja- banki: OF/GO, Meritum, FM lub inne oferujace atrakcyjne stawki.
Tradycyjne lokaty negocjowalne dla tej sumy po podatku dadza duzo nizszy zysk.

Data: 2011-02-01 11:23:56
Autor: ATZ Rzeszow
lokata dla kwoty 100k+

Rozbicie jej na mniejsze lokaty z codzienna kapitalizacja- banki: OF/GO,

do OF/GO dodajmy Idea bank bo tu nieco wyĹĽszy %

GP

Data: 2011-02-01 11:43:24
Autor: Krzysztof
lokata dla kwoty 100k+

"ATZ Rzeszow" <atkt_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> wrote in message news:ii8n6v$c35$1inews.gazeta.pl...

Rozbicie jej na mniejsze lokaty z codzienna kapitalizacja- banki: OF/GO,

do OF/GO dodajmy Idea bank bo tu nieco wyĹĽszy %

GP
Tak zapominam o trzecim 'dziecku' Getina pod nazwa Ideabank.pl . Dla posiadaczy kont skarbonkowych w GO, lokaty zakladane na krotkie okresy przebijaja Ideabank, ze wzgledu na dodawany bonus do zakladanej lokaty. Dla wszystkich innych Idea oferuje stawki +0.2% niz 'blizniacy'.

Data: 2011-02-02 04:35:57
Autor: Tomek z Wawy
lokata dla kwoty 100k+
On 1 Lut, 11:43, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Założyłem parędziesi±t lokat w Idei i czym mnie uraczyli? Zapchali mi
skrzynkę na listy potwierdzeniami założenia lokat. Paranoja, przecież
ja tego nie zamawiałem i do tego sami pisali, żebym sobie wygenerował
w PDF.

Data: 2011-02-02 13:42:02
Autor: Krzysztof
lokata dla kwoty 100k+

"Tomek z Wawy" <tomek_z_wawy@tlen.pl> wrote in message news:6b383611-bae4-4ed1-846f-3f424d8f98d1j11g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ten sam problem jest w GO, mowia, ze nie wysylaja a skrzynka co jakis czas zapchana.

Data: 2011-02-02 04:46:41
Autor: Tomek z Wawy
lokata dla kwoty 100k+
On 2 Lut, 13:42, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:

ten sam problem jest w GO, mowia, ze nie wysylaja a skrzynka co jakis czas
zapchana.

Najgorsze, że kto¶ zmarnował swój czas, bo na każdej jest piecz±tka i
podpis, najpierw my¶lałem, że to faksymile, ale nie, kto¶ każd± sztukę
podpisał ręcznie, bo podpisy s± niektóre ciut inne. Porażka. Chyba, że
to z nudów...

Data: 2011-02-02 13:26:18
Autor: ąćęłńóśźż
lokata dla kwoty 100k+
Książeczka oszczędnościowa w SKOK ?

-- -- -

Jaka lokata w jakim banku suma summarum da najlepszy % dla kwoty ponad 100k zł ?

Data: 2011-02-03 10:39:18
Autor: GB
lokata dla kwoty 100k+
W dniu 2011-02-02 13:26, ąćęłńóśźż pisze:
Książeczka oszczędnościowa w SKOK ?

?

GB

Data: 2011-02-03 18:54:23
Autor: ąćęłńóśźż
lokata dla kwoty 100k+
5-6% p.a. (nie wiem ile aktualnie ale coś w tych granicach) nie śmierdzi.

-- -- -

| ?

lokata dla kwoty 100k+