lokata idealna -IdeaBank

Data: 2011-01-17 23:48:05
Autor: XYZ
lokata idealna -IdeaBank
On 17.01.2011 22:48, Zibby wrote:
Witam. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym bankiem? chodzi mi w
szczególności o lokatę "idealną" Jestem nią zainteresowany, bo w
odróznieniu od podobnych lokat innych banków, system nie komunikuje
się z nami przez komórkę (chyba) a o to mi chodzi, bo mieszkam obecnie
za granicą. Pozdr.

Idea Bank wymaga SMS-ów. Jeżeli koniecznie chcesz tego uniknąć to zobacz na FM Bank. W marcu ub.r. nie mieli jeszcze żadnego systemu z SMS i obecnie niemal na pewno nie mają. Możliwe też, że Bank Pocztowy spełni te wymagania, choć tego nie jestem pewien -- nigdy nie zakładałem tam lokaty.

lokata idealna -IdeaBank