lokata, inwestycja na 7%

Data: 2013-09-05 10:25:57
Autor: ToMasz
lokata, inwestycja na 7%
Witam
Chcia艂bym na prar臋 miesi臋cy, moze p贸艂 roku zdeponowa膰 got贸wk臋 w banku, albo powierzy膰 instytucji kt贸ra mo偶e zrobi膰 dobry u偶ytek z moich pieni臋dzy. akcji ni kupie bo niemam o tym poj臋cia. lokaty.... bardzo nisko oprocentowane. Najlepsza jak膮 znalaz艂em to 7%, ale jako "bonus" mam konto na 30 miesi臋cy i konieczno艣膰 p艂acenia kart膮 - wi臋c odpada.
Expander kusi mnie jak膮艣 inwestycj膮 w fundusz pieni臋偶ny - bo zysk niewielki, ale zerowa szansa na strat臋 wk艂adu. Powiedzcie prosz臋 czy naprawd臋 nie ma ryzyka? (albo jakie jest) Czy s膮 mo偶e jeszcze jakie艣 inne bezpieczne formy inwestowania?
ToMasz

Data: 2014-01-01 09:13:50
Autor: Jakub Nowak
lokata, inwestycja na 7%
[...]