[mbank] lokata jednodniowa, a przelew z emax+....

Data: 2010-03-02 22:15:04
Autor: Marcin Wasilewski
[mbank] lokata jednodniowa, a przelew z emax+....
Mam takie jedno pytanie na temat lokaty jednodniowej w mbanku.

Otóż możliwa jest ona tylko z konta emax+, założenie takiej lokaty jest widoczne na wyciągu jako przelew wewnętrzny.

I teraz pytanie za 100 pkt. - otóż jeśli np. za 14 dni zlikwiduję taką lokatę i przeleje pieniądze z emax+ na inne konto, to przelew ten zostanie potraktowany jako pierwszy, czy jako drugi przelew (słono płatny) w m-cu?

Data: 2010-03-02 23:04:32
Autor: Papkin
Marcin Wasilewski wrote:
[...]

pierwszy, byl podobny watek, zreszta mam z 20lokat i nie widze zadnych tego typu jaj, w 50sekund na mLini dostaniesz ostateczna odpowiedz albo wyjek google groups.

Data: 2010-03-02 23:31:48
Autor: JanKo
[mbank] lokata jednodniowa, a przelew z emax+....
Agent Marcin Wasilewski nadaje:
Otóż możliwa jest ona tylko z konta emax+, założenie takiej lokaty
jest widoczne na wyciągu jako przelew wewnętrzny.

Jeśli bedzie to pierwszy przelew w miesiącu to zostanie potraktowany jako pierwszy, a jeśli drugi to jako drugi ;-)
Założenie lokaty nie jest przelewem.

Data: 2010-03-07 19:21:19
Autor: gral
> [...]

Jeśli bedzie to pierwszy przelew w miesiącu to zostanie potraktowany jako pierwszy, a jeśli drugi to jako drugi ;-)

I tym sie rozni porzadny bank od banku BZ WBK. Zalozenie lokaty z rachunku
oszczednosciowego jest traktowane jak przelew, a za zwykly pierwszy przelew
pobrana zostala oplata. Arbiterka po 9 miesiacach przyznala racje bankowi.

Data: 2010-03-07 22:12:39
Autor: Valdi
[mbank] lokata jednodniowa, a przelew z emax+....
<gral@poczta.onet.pl> news:3461.0000046e.4b93ee9fnewsgate.onet.pl

[...]

znamy, znamy.
W wyniku takiej polityki KO zostało zamknięte na drugi dzień po otwarciu :)
Ciśnienie tak się podniosło, że chciałem ubić dodatkowo walutowe, ale się
powstrzymałem i dobiłem je po ponad roku od momentu bezpardonowego
oznajmienia mi przez pracownice banku + infolinie, że ten typ tak ma i za
założenie lokaty z poziomu konta oszczędnościowego kasuje prowizje :O

Data: 2010-03-03 12:26:56
Autor: Valdi
[mbank] lokata jednodniowa, a przelew z emax+....
"Marcin Wasilewski" news:hmk0oc$rho$1news.task.gda.pl

[...]

Odpowiedź za 200 pkt. - likwidacja/założenie lokaty nie jest traktowana
przez system jako przelew/wypłata z emax+

[mbank] lokata jednodniowa, a przelew z emax+....