lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy

Data: 2009-04-04 06:44:46
Autor: autor
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
Witam!
Miałem niesczescie zawrzec wczoraj umowe z providentem na pozyczke na kwote 1100 zl i czuje niesmak gdyz zamiast opcji przelew (co
bym przebolal i o co wnioskowalem) wmowiono mi ze za pierwszym razem trzeba
podpisac opcje gotowka co spowodowalo podwyzszenie pozyczki o prawie 4 stowy. No i nie podoba mi sie
ze pinda ma przylazic 39 razy, a w zaden sposob nie potrafie pojac jak to niby
ma byc bezpieczniejsze dla providenta od opcji przelew. Moge jeszcze (do 10 dni) czyli -max chce to zrobic wtorek/sroda- zrezygnowac z
pozyczki. Oferuje wiec grupowiczowi ktory bawi sie w lokaty 'Lokate' 4 miesieczna na kwote 1100 zl oprocentowana 15% w stosunku tych 4
miesiecy. Czyli za 1100 otrzyma 1265. Spłace to na 90 % wczesniej, ale
oczywiscie 15% ma gwarantowane chocbym splacil dnia nastepnego.

W celu weryfikacji moge podeslac przelew na 1 grosz z eurobanku zeby mial
dane. Oraz podpisane cyfrowo(certyfikat kwalifikowany) zdjecie dokumentow z
providenta. Kase potrzebuje na czesc skladowa programu (biblioteke) ktory jest prawie
zrobiony i ktorym to za tydzien (dopiero po wykupie biblioteki bo bez tego
wyskakuje okno z info TRIALU) zaczne handlowac na allegro. Prowadze DG. Jezeli jest ktos zainetresowany to prosze napisac na niestety_to_konto_jest_zajete@gazeta.pl Skorzystalbym z kokos (nawet mam juz zweryfikowane konto) ale 1 pozyczka do 1000 jest no i co jest absurdem umowa zostaje zawarta nawet przy
polowie kwoty, a to mi jest niepotrzebne. Jeżeli jest ktos chetny to prosze pisac. Wpłata musialaby byc zaksiegowana we
wtorek u mnie na koncie (maksymalnie) bo pinda ma przyjsc po rate w srode. Umowe -czy raczej oswiadczenie- pozyczki podpisana cyfrowo rowniez moge podeslac. pozdrawiam   --

Data: 2009-04-04 10:03:53
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "autor" <niestety_to_konto_jest_zajete@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr6vku$26b$1inews.gazeta.pl...
[...]

monetto.pl
kokos.pl
finansowo.pl

Data: 2009-04-04 08:19:35
Autor: autor
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
oj nie rozumiemy co czytamy ... sluchaj ja nie chce zbierac kwoty ja potrzebuje konkretnej kwoty, nie
podawajcie mi adresow takich stron. Prosze pisac tylko jak ktos chce zarobic
na odsetkach tyle ile mu nie da zadna lokata.

Data: 2009-04-04 11:12:20
Autor: kb
  autor wrote:
[...]

i z ryzykiem jakie nie ma zadna lokata

Data: 2009-04-04 09:14:46
Autor: autor
kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> napisał(a):
  autor wrote:
> [...]
> podawajcie mi adresow takich stron. Prosze pisac tylko jak ktos chce zarobic
> na odsetkach tyle ile mu nie da zadna lokata.

jakie ryzyko skoro dane sa. --

Data: 2009-04-04 11:19:34
Autor: ruf10
  autor wrote:
[...]

jakie ryzyko skoro dane sa.

A potem powiesz: "nie mam, nie oddam i co mi zrobisz?"
I co komu po danych?

Może, gdybyś dał coś w zastaw, masz samochód? :-)

Data: 2009-04-04 09:31:07
Autor: autor
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy

A potem powiesz: "nie mam, nie oddam i co mi zrobisz?"
I co komu po danych?

 sad , zwrot kosztow + odsetki ustawowe + odsetki 15% --

Data: 2009-04-04 11:33:57
Autor: ruf10
  autor pisze:

A potem powiesz: "nie mam, nie oddam i co mi zrobisz?"
I co komu po danych?

 sad , zwrot kosztow + odsetki ustawowe + odsetki 15%

Spłacisz 5% i odchodzisz wolno, bo wykazałeś się dobrą wolą.

Data: 2009-04-04 09:35:46
Autor: autor
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy

Spłacisz 5% i odchodzisz wolno, bo wykazałeś się dobrą wolą.

ignorant.
Po pierwsze to w przypadku przestepstwa oszustwa, a nie sadu cywilnego. A po drugie nie zawsze wplata czesci powoduje brak przestepstwa.

Data: 2009-04-04 12:29:33
Autor: kb
  autor wrote:

A potem powiesz: "nie mam, nie oddam i co mi zrobisz?"
I co komu po danych?

 sad , zwrot kosztow + odsetki ustawowe + odsetki 15%

I ryzykowac takie klopoty dla 150 pln? LOL (zapewne sam dojazd do sadu dla wiekszosci osob oznacza wieksze straty - dniowka + koszt) - szukaj gdzie indziej frajerow.

Data: 2009-04-04 11:20:28
Autor: MarekZ
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr78e6$hn4$1inews.gazeta.pl...
kb <krzysztof{No-SPAAM}bober@gazeta.pl> napisał(a):

i z ryzykiem jakie nie ma zadna lokata

jakie ryzyko skoro dane sa.

Widać, że jesteś biznesmenem niemałego formatu. A my tutaj malutcy i nienawykli do takich biznesów. Nie rzucaj pereł przed wieprze, udaj się lepiej na jakieś forum gdzie jak się napisze wykrzyknik to on od razu kręci się, błyska i śpiewa czy w podobne miejsce.

Data: 2009-04-04 09:32:27
Autor: autor
> [...]

Widać, że jesteś biznesmenem niemałego formatu. A my tutaj malutcy i nienawykli do takich biznesów. Nie rzucaj pereł przed wieprze, udaj się lepiej na jakieś forum gdzie jak się napisze wykrzyknik to on od razu kręci się, błyska i śpiewa czy w podobne miejsce.

a czym sie rozni ryzyko od pozyczki w kokosach i tp pierdolach, bez przesady
chodzi o drobna kwote, a w razie czego zawsze mozna jeszcze zarobic odsetki
usatwowe (przy zalozeniu nierzetelenosci) poprzez sad

Data: 2009-04-04 11:40:03
Autor: MarekZ
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr79fa$nh4$1inews.gazeta.pl...

a czym sie rozni ryzyko od pozyczki w kokosach i tp pierdolach, bez przesady

Niewiele się różni, aczkolwiek na niekorzyść.

chodzi o drobna kwote, a w razie czego zawsze mozna jeszcze zarobic odsetki
usatwowe (przy zalozeniu nierzetelenosci) poprzez sad

Uważasz, że komuś sąd odda odsetki? Nie, sąd ewentualnie Tobie nakaże ich zapłacenie, pod warunkiem, że osoba która Cię pozwie opłaci wpis sądowy od kwoty sporu i napisze pozew i wygra proces. A ty nadal będziesz mógł stwierdzić: "teraz nie mam, jak kiedyś będę miał to oddam".

Ta kwota jest po prostu śmieszna - 1100 zł, zysk w stosunku do inwestycji bez ryzyka pewnie jakieś 150 zł, kto się po to ma schylić? Szukasz idioty. Ja Ci źle nie życzę, może i idiotę znajdziesz, ale mało prawdopodobne że akurat stanie się tu tutaj. Takie rzeczy można robić ze swoimi znajomymi, a nie anonimowo przez internet. Skoro tego nie robisz z jakimś znajomym, jak sądzisz, jakie to wnioski powinno implikować u przeciętnie inteligentnej osoby?

Gdyby to była kwota 110.000 zł, można by rozważać różne opcje zabezpieczeń, np. hipoteką czy przewłaszczeniem ruchomości, a tak? Kto się po to ma schylić?

Data: 2009-04-04 09:55:16
Autor: autor
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy

Uważasz, że komuś sąd odda odsetki?

a po co mi wkladasz w usta slowa ktorych nie wypowiedzialem?

[...]

Jakos nigdy nie mialem problemu z podpisywanim zdalnie umow o dzielo i
przyjmowaniem zaliczek przewyzszajacych te kwote. Przesadzasz z ta anonimowoscia.
Skoro tego nie robisz z jakimś znajomym, jak sądzisz, jakie to wnioski powinno implikować u przeciętnie inteligentnej osoby?

ze nie ma znajomego ktory ma wolna kase?   --

Data: 2009-04-04 12:05:11
Autor: MarekZ
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr7aq4$m1$1inews.gazeta.pl...

Jakos nigdy nie mialem problemu z podpisywanim zdalnie umow o dzielo i
przyjmowaniem zaliczek przewyzszajacych te kwote.
Przesadzasz z ta anonimowoscia.

Ja także wykonuję sporadycznie i stukrotnie wyższe transakcje "na słowo" ale z osobami albo podmiotami, które znam i z którymi już współpracowałem nie raz. I nigdy nie powinno być to normą.

Możliwe, że trochę przesadzam z anonimowością, ale nie bardzo. Mnie jednak nie chodzi głównie o anonimowość, tylko o całkowite uzależnienie się od woli pożyczkobiorcy. Wszystko opiera się na dobrej woli osoby przyjmującej takżą pożyczkę, a tę jest ciężko zweryfikować. Jak postanowi nie oddać, nie ma siły żeby to skutecznie wyegzekwować. Udzielający pożyczki próbując ją wyegzekwować poniesie tylko kolejne nieodzyskiwalne koszty, a ze strachu pewnie jeszcze niepotrzebnie 2% PCC zapłaci.

ze nie ma znajomego ktory ma wolna kase?

Nie ma wolnej kasy w kwocie tysiąca złotych? Wiem, że to niebogaty kraj, no ale...

Data: 2009-04-04 10:15:44
Autor: autor
> [...]

> ze nie ma znajomego ktory ma wolna kase?

Nie ma wolnej kasy w kwocie tysiąca złotych? Wiem, że to niebogaty kraj, no ale...

2 % PCC MA GRATIS, DOBRA NIE WAZNE NIE AKUTALNE, chyba wiem od kogo pozycze. Zlodziejem nie jestem, po prostu nie przewidzialem ze zdecyduje sie na te
biblioteke. Provident bylby dobry o ile nie wal z bezsensowna obsluga domowa. (wychodzi wtedy koszt pozyczki okolo 250 zl przy opcji przelew). --

Data: 2009-04-04 12:33:36
Autor: MarekZ
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr7c0g$6r8$1inews.gazeta.pl...

Zlodziejem nie jestem, po prostu nie przewidzialem ze zdecyduje sie na te
biblioteke.

W żadnym razie tego nie przesądzałem.

Provident bylby dobry o ile nie wal z bezsensowna obsluga domowa.
(wychodzi wtedy koszt pozyczki okolo 250 zl przy opcji przelew).

Przy tak niskiej kwocie Provident wcale nie musi być złą opcją, o ile pozwala na wcześniejszą spłatę i wtedy te jakieś "opłaty za wizyty domowe" pobierane są tylko od ilości faktycznych wizyt.

Na przyszłość, na takie mocno awaryjne sytuacje - dowolna KK + bankomat lub przelew z karty. Otworzyć kartę jak tylko się da i spłacić z niej providentową pożyczkę (o ile jej jednak nie wypowiesz).

Data: 2009-04-04 10:51:11
Autor: autor
> [...]

Przy tak niskiej kwocie Provident wcale nie musi być złą opcją, o ile pozwala na wcześniejszą spłatę i wtedy te jakieś "opłaty za wizyty domowe" pobierane są tylko od ilości faktycznych wizyt.

nie, przy wczesniejszej splacie zwracaja tylko koszt kredytu w postaci
oprocentowania. Bez kosztu ubezpieczenia oraz obslugi domowej, A przyznasz ze
470 zl wiecej przy 1100 pozyczki za wymuszona usluge to absurd. Ale wysle babce sms ze bede rezygnowac, moze jak sobie zda sprawe ze straci
prowizje zmieni mi na przelew.
Na przyszłość, na takie mocno awaryjne sytuacje - dowolna KK + bankomat lub przelew z karty. Otworzyć kartę jak tylko się da i spłacić z niej providentową pożyczkę (o ile jej jednak nie wypowiesz).

mam karte kk ale limit wyczerpalem bo wlasnie cholera nie przewidzialem ze to
zakupie. Splacam regularnie, zadnych zaleglosci. KK jest rzeczywiscie
najwspanialszym rozwiazaniem wtakich sprawach bo kredyt jest od reki i wbrew
pozorom wcale nie taki drogi. --

Data: 2009-04-04 12:57:35
Autor: MK
" autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gr7e2v$jdq$1inews.gazeta.pl...

Ale wysle babce sms ze bede rezygnowac, moze jak sobie zda sprawe ze straci
prowizje zmieni mi na przelew.

Hehehe... to masz problem, bo prowizje to ona dostaje za odebranie kasy, a nie za jej danie klientowi...

MK

Data: 2009-04-04 12:59:30
Autor: kb
  autor wrote:
[...]

Z tego co wiem to u nich pierwszy kredyt jest niski i "musi" byc z obsluga domowa - w czasie tych wizyt nie tylko splacasz - ale rowniez ogladaja co masz cennego w domu - na potrzeby ew windykacji (to calkiem serio)

Data: 2009-04-04 11:17:30
Autor: autor
  autor wrote:

> oprocentowania. Bez kosztu ubezpieczenia oraz obslugi domowej, A przyznasz ze
> 470 zl wiecej przy 1100 pozyczki za wymuszona usluge to absurd. > Ale wysle babce sms ze bede rezygnowac, moze jak sobie zda sprawe ze straci
> prowizje zmieni mi na przelew. Z tego co wiem to u nich pierwszy kredyt jest niski i "musi" byc z obsluga domowa - w czasie tych wizyt nie tylko splacasz - ale rowniez ogladaja co masz cennego w domu - na potrzeby ew windykacji (to calkiem serio)

nie miala co ogladac bo pokierowalem do kuchni :) pomyslalem o tym ze moglem wziasc pierwszy na 100 zl dla picu ale to po
ptakach, kase w poniedzialek przeleje. 500 zl to rozboj. --

Data: 2009-04-04 13:07:15
Autor: MarekZ
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr7e2v$jdq$1inews.gazeta.pl...

[...]

Różnie może być, pewnie te opłaty za wizyty domowe w większości idą do tej babki, no ale spróbować warto.

[...]

"Przenieś" tę kartę do Millennium. W ten sposób podwoisz sobie limit. Mille nie będzie wymagało zamykania starej KK ani dokumentowania zdolności. Potrwa to niestety około 15 dni, ale będzie jak znalazł na przyszłość. Gdyby w Mille coś nie zagrało (nie wiem czy już doszli do siebie), w drugiej kolejności ING.

Data: 2009-04-04 11:20:07
Autor: autor
> [...]

"Przenieś" tę kartę do Millennium. W ten sposób podwoisz sobie limit. Mille nie będzie wymagało zamykania starej KK ani dokumentowania zdolności. Potrwa to niestety około 15 dni, ale będzie jak znalazł na przyszłość. Gdyby w Mille coś nie zagrało (nie wiem czy już doszli do siebie), w drugiej kolejności ING.

zmienilem oprocentowanie na 16 % wiec nie wiem czy jest sens. A przy podwajaniu limitu sprawdza sie zdolnosc kredytowa a przy poczatkach DG to jestem bez szans, pisalem jakis czas temu o probie
przeniesienia do mille - niestety system nie ma dla pana oferty prosze udac
sie do oddzialu (tylko po co dla osobistego ponizenia ? :) )

Data: 2009-04-04 13:25:20
Autor: MarekZ
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr7fp7$a7$1inews.gazeta.pl...

zmienilem oprocentowanie na 16 % wiec nie wiem czy jest sens.

Zawsze jest sens, o ile ktoś ma łeb na karku. To potencjalne źródło tanich lub darmowych środków. Naturalnie jeżli ktoś widzącpieniądzeod razu musi je wydać albo przepić nie ma to sensu.

[...]

Mille miało poważne problemy, ale chyba się z nich wykaraskało. Jak tam chcesz, ja uważam, że złożenie wniosku w oddziale nie zaszkodzi, przy przeniesieniu do 25k nigdy w Mille nie było badania zdolności kredyytowej, chyba że nowa moda nastała. "Podwojenie limitu" pisałem w znaczeniu: otrzymasz nową kartę Mille, zostawisz sobie także tę mBanku co masz.

Data: 2009-04-04 11:31:00
Autor: autor
MarekZ <marekz_usun_@irc.pl> napisał(a):
> [...]

Mille miało poważne problemy, ale chyba się z nich wykaraskało. Jak tam chcesz, ja uważam, że złożenie wniosku w oddziale nie zaszkodzi, przy przeniesieniu do 25k nigdy w Mille nie było badania zdolności kredyytowej, chyba że nowa moda nastała. "Podwojenie limitu" pisałem w znaczeniu: otrzymasz nową kartę Mille, zostawisz sobie także tę mBanku co masz.

nie wypowiedza mi umowy jezeli nie dorecze im potwierdzenia rezygnacji z karty ? --

Data: 2009-04-04 13:51:39
Autor: MarekZ
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr7gdk$3ia$1inews.gazeta.pl...

nie wypowiedza mi umowy jezeli nie dorecze im potwierdzenia rezygnacji z karty ?

Ja mogę pisać o sytuacji przeszłej, sytuację bieżącą musisz sam zbadać. Mille nawet nie wymagało zadeklarowania, że się przenoszoną KK zamknie,nie wymagało także deklarowania źródła i wysokości dochodów. ING natomiast wymagało, potem przysyłało papierową pocztą przypomnienia, potem zadzwoniło raz wyznaczając termin i drugi raz. Za drugim razem powiedziałem, że starej karty nie zamierzam zamknąć i jak to bankowi przeszkadza to proszę bardzo, mogą zastrzec swoja kartę. To był ostatni kontakt ze strony ING w tej sprawie, a było to ze 2 latka temu. Obie karty mam do dziś, mam też 3 inne KK ING, w tym dwie wyrabiane po tej, o której pisałem wcześniej.

Wniosek: nie wypowiedzą, a nawet jeśli to co z tego? Chyba tak od razu całego limitu bezpowrotnie nie zużyjesz, jakieś przepływy finansowe wykazujesz?

Data: 2009-04-04 11:59:00
Autor:
[...]

ok sprobu(ó?)je dzieki za rady

Wniosek: nie wypowiedzą, a nawet jeśli to co z tego? Chyba tak od razu całego limitu bezpowrotnie nie zużyjesz, jakieś przepływy finansowe wykazujesz?

wykazuje wykazuje tylko z dnia na dzien nie chce byc zaskoczony. --

Data: 2009-04-04 11:01:12
Autor: Michał Rolka
zlotowinfo pisze:

pozyczki. Oferuje wiec grupowiczowi ktory bawi sie w lokaty
'Lokate' 4 miesieczna na kwote 1100 zl oprocentowana 15% w stosunku tych 4
miesiecy.

monetto.pl

Monetto? Raczysz żartować?

Michał

Data: 2009-04-04 11:13:55
Autor: Piona
autor pisze:
Witam!
Miałem niesczescie zawrzec wczoraj umowe z providentem

Oczekujesz, że ktoś ci pożyczy pieniądze, skoro żaden normalny bank tego nie zrobi ???
Biorąc pożyczkę w providencie musisz być poważnie zdesperowany albo skreślony we wszystkich bankach co nie jest łatwe do osiągnięcia.
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-04-04 09:34:13
Autor: autor
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy

Oczekujesz, =BFe kto=B6 ci po=BFyczy pieni=B1dze, skoro =BFaden normalny =
bank tego=20
nie zrobi ???
Bior=B1c po=BFyczk=EA w providencie musisz by=E6 powa=BFnie zdesperowany =
albo=20
skre=B6lony we wszystkich bankach co nie jest =B3atwe do osi=B1gni=EAcia.=

albo prowadzic firme < 6 miesiecy.

Alez to trudne do wymyslenia co nie ?

Data: 2009-04-04 11:51:55
Autor: Szymon
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
albo prowadzic firme < 6 miesiecy.

Alez to trudne do wymyslenia co nie ?

Wiesz... 1000zł to trochę śmieszna kwota i jak na firmę i jak na osobę prywatną. Ale zgadzam się - ryzyko duże, a fakt, że żaden bank nie chce Ci tego dać, tudzież znajomi, rodzina itp. jednak daje do myślenia. Mało komu będzie chciało się bawić w windykacje - to proces trudny i bolesny - głównie dla pożyczkodawcy. Wystarczy poczytać choćby forum kokosa.

Data: 2009-04-04 10:19:34
Autor: autor
Szymon <nospam@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Wiesz... 1000zł to trochę śmieszna kwota i jak na firmę i jak na osobę prywatną. Ale zgadzam się - ryzyko duże, a fakt, że żaden bank nie chce Ci tego dać, tudzież znajomi, rodzina itp.

a nie przyszlo Ci do glowy ze rodziny ktos nie chce angazowac, po prostu
mialem chwilowa potrzebe, jak ktos chce skorzysta jak nie to nie. Do banku sensu isc nie ma gdyz jak pisalem WSZEDZIE jest warunek > niz 6
miesiecy prowadzenia DG, po za tym jak juz ktos tu wspominal absurdalny wymog
np w lukasie  dotyczacy zaswiadczenia o niezaleganiu z podatkami (prosic o
kontrole? :) ) jednak daje do myślenia. Mało komu
będzie chciało się bawić w windykacje - to proces trudny i bolesny - głównie dla pożyczkodawcy. Wystarczy poczytać choćby forum kokosa.

tematu nie bylo

Data: 2009-04-04 12:31:25
Autor: kris
Użytkownik " autor" <niestety_to_konto_jest_zajete.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr7c7l$88r$1inews.gazeta.pl...
Szymon <nospam@o2.pl> napisał(a):

absurdalny wymog np w lukasie  dotyczacy zaswiadczenia o niezaleganiu z podatkami (prosic o
kontrole? :) )
Dlaczego absurdalny i dlaczego prosić o kontrolę?

Krzysiek

Data: 2009-04-04 10:46:28
Autor: autor
kris <k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> kontrole? :) )
Dlaczego absurdalny i dlaczego prosić o kontrolę?

bo zeby wiedzieli ze nie zalegam musieliby sprawdzic ile powieninem zaplacic
a jak moga to zrobic nie weryfikujac mojej sprzedazy/ksiag skoro nie sklada
sie co miesiecznych deklaracji? Moga jedynie sprawdzic u mnie na podstawie deklaracji dotrzymywanie terminow
placenia podatku vat.

Data: 2009-04-05 06:13:47
Autor: plusz
lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy
On 4 Kwi, 08:44, "autor"
<niestety_to_konto_jest_zaj...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

chodź na kokosa :)   http://kredyty.name/kalkulator_kredytow.php
jak już będziesz to podeślij numer aukcji na priva - spróbuję pomóc

--
plusz

lokata na 1100 na 4 miesiace 15% w stosunku 4 miesiecy