lokata na 3 miesiace

Data: 2009-08-03 22:36:32
Autor: bartekk
lokata na 3 miesiace
Gdzie obecnie najlepiej ulokowac pieniadze na 3 miesiace?

Data: 2009-08-03 22:57:22
Autor: zlotowinfo
lokata na 3 miesiace
U¿ytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:h57hp9$avk$1news.onet.pl...
Gdzie obecnie najlepiej ulokowac pieniadze na 3 miesiace?

nikt siê ponad opena nie wybija: lokaty.open.pl/form1/70/

Data: 2009-08-03 23:30:35
Autor: Paweł
lokata na 3 miesiace
zlotowinfo wrote:

Użytkownik "bartekk" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości
Gdzie obecnie najlepiej ulokowac pieniadze na 3 miesiace?

nikt siÄ™ ponad opena nie wybija: lokaty.open.pl/form1/70/

"Składasz wniosek online.
Na podany we wniosku adres e-mail otrzymasz nr rachunku do wpłaty środków. Na podany we wniosku adres e-mail i adres korespondencyjny otrzymasz potwierdzenie założenia lokaty."

obawialbym sie przelewac kase na jakis numer konta przyslany e-mailem.
jak w razie szeroko rozumianych klopotach mozna odzyskac pieniadze?
na podstawie e-maila? :) przelew poszedl i tyle - problem klienta komu
podarowal pieniadze.

Data: 2009-08-04 00:19:56
Autor: zlotowinfo
lokata na 3 miesiace
Użytkownik "Paweł" <root@127.0.0.1> napisał w wiadomości news:h57ktu$9jg$1achot.icm.edu.pl...
zlotowinfo wrote:

[...]

zaręczam ci że 90% grupowiczów to przeszło, możesz zacząć od minimalnej kwoty na 7 dni

kwestia na ile ufasz stronie której inni zaufali i jak bardzo wierzysz w przypadkowy mail dokładnie po zarejestrowaniu z numerem konta i twoimi danymi

masz wątpliwości zadzwoń do nich i potwierdź dane
kolejne lokatki założysz już ze swojego konta
maile sobie przychodzÄ…, a ja i tak pobieram dane wchodzÄ…c na konto

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-08-04 16:49:52
Autor: ffiona
lokata na 3 miesiace

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał

maile sobie przychodzÄ…, a ja i tak pobieram dane wchodzÄ…c na konto

Czy te maile (z numerem konta) sÄ…  jakoÅ› dobrze szyfrowane?
Pozdr.
A.

Data: 2009-08-04 17:32:12
Autor: Pete
lokata na 3 miesiace
W dniu 04.08.09 16:49, ffiona pisze:

U¿ytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisa³

maile sobie przychodz±, a ja i tak pobieram dane wchodz±c na konto

Czy te maile (z numerem konta) s± jako¶ dobrze szyfrowane?

A w jakim celu???

--
Pete

Data: 2009-08-04 22:48:31
Autor: ffiona
lokata na 3 miesiace

U¿ytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisa³

A w jakim celu???

Aby jaki¶ cwany haker nie poda³ mi swojego numeru konta.
Pozdr.
A.

Data: 2009-08-05 08:56:43
Autor: Pete
lokata na 3 miesiace
W dniu 04.08.09 22:48, ffiona pisze:

U¿ytkownik "Pete" <nobody@nowhere.com> napisa³

A w jakim celu???

Aby jaki¶ cwany haker nie poda³ mi swojego numeru konta.

_Zaszyfrowaæ_ wysy³an± korespondencjê mo¿e ka¿dy, nawet Ty.
Chyba mia³a¶ na my¶li podpis cyfrowy?

--
Pete

Data: 2009-08-04 17:35:49
Autor: Valdi.Pavlack
lokata na 3 miesiace
"ffiona" news:h59ht5$oid$1news.onet.pl

Czy te maile (z numerem konta) sÄ…  jakoÅ› dobrze szyfrowane?

IMHO si :)

Data: 2009-08-04 17:36:48
Autor: Valdi.Pavlack
lokata na 3 miesiace
"ffiona" news:h59ht5$oid$1news.onet.pl

Czy te maile (z numerem konta) sÄ…  jakoÅ› dobrze szyfrowane?

A jeżeli dla Ciebie nie będą wystarczająco dobrze szyfrowane to sobie
pobierzesz dane bezpośrednio ze swojego konta w OF :) - tak jak przedmówca
:)

Data: 2009-08-04 22:50:29
Autor: ffiona
lokata na 3 miesiace

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał

A jeżeli dla Ciebie nie będą wystarczająco dobrze szyfrowane to sobie
pobierzesz dane bezpośrednio ze swojego konta w OF :) - tak jak przedmówca
:)

No nie będę teraz już roztrząsać, chyba muszę sama wypróbować, bo nie za bardzo rozumiem.
Dzięki, Valdi.
Pozdr.
A.

Data: 2009-08-04 09:31:38