lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie

Data: 2009-05-29 22:31:09
Autor: Lukasz W.
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
Witam!

Mimo, ze lokata rewolwer nie jest juz oferowana przez OF mialem aktywny wniosek o rewolwera 6.6% w zwiazku z czym zalozylem lokate.
Dzis po godzinie 11 wykonalem przelew na konto OF i po godzinie 17 lokata zostala zalozona - tutaj slowa uznania dla OF za szybka akcje (w pocztowym killera zakladaki mi 2 dni :)) ).
Jedno co mnie zastanawia, to fakt, ze po zalogowaniu sie na konto w lokaty.open.pl, wejsciu w aktywne lokaty lub swoja lokate rewolwer, nie widze zandej opcji zerwania nowozalozonego rewolwera.
Orientujecie sie w jaki sposób mozna zerwac taka lokate?
Mam wyszczególnione okresy w jakich zerwanie lokaty nie spowoduje utraty przyznanych odsetek, jednak nigdzie nie widze mozliwosci jej zerwania.
Prosze o informacje.

Pozdrawiam

Lukasz W.

Data: 2009-05-29 23:10:37
Autor: Peet
Lukasz W. pisze:

Orientujecie sie w jaki sposób mozna zerwac taka lokate?

Pewnie musisz do nich zadzwonic'.

Data: 2009-05-29 23:10:56
Autor: Valdi.Pavlack
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
"Lukasz W." news:gvph8e$2lv$1nemesis.news.neostrada.pl

Mam wyszczególnione okresy w jakich zerwanie lokaty nie spowoduje utraty
przyznanych odsetek, jednak nigdzie nie widze mozliwosci jej zerwania.
Prosze o informacje.

Jezeli mnie pamiec nie myli, to jezeli chcesz zerwac lokate w OF nalezy
zadzwonich do nich i poinformowac ich o tym fakcie.

Data: 2009-05-29 14:58:18
Autor: bradley.st
On 29 Maj, 17:10, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Jezeli mnie pamiec nie myli, to jezeli chcesz zerwac lokate w OF nalezy
zadzwonich do nich i poinformowac ich o tym fakcie.

Zadzwonic, pamietajac ze:

"Składanie Dyspozycji telefonicznych możliwe jest wyłącznie z telefonu
komórkowego, którego numer został wcześniej podany do wiadomości
Banku."

https://lokaty.open.pl/dokumenty/Regulamin.pdf

Data: 2009-05-30 08:26:58
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b327b48e-1644-42ea-894b-50401748df40r13g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

albo zadzwonić z betamax za free
a oni zaproponują oddzwonienie

Data: 2009-05-30 11:03:36
Autor: GrassHopper
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie

Możesz zadzwonić z dowolnego numeru, wówczas OF do Ciebie oddzwoni na ten numer, który podałeś w rejestracji :)

Data: 2009-05-30 04:18:18
Autor: bradley.st
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
On 30 Maj, 07:03, "GrassHopper" <gh@WYTNIJ_TOpodstawy-inwestowania.pl>
wrote:
Możesz zadzwonić z dowolnego numeru, wówczas OF do Ciebie oddzwoni na ten numer, który podałeś w rejestracji :)

Dzieki! Dobrze wiedziec. Mnie "Ołpen Fajnans" pogonil i zazyczyl sobie
telefonu z zarejestrowanego numeru. O oddzwanianiu do mnie nie bylo
mowy.

Data: 2009-05-30 13:20:57
Autor: Valdi.Pavlack
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
"GrassHopper" news:gvr3q8$2mt$1z-news.wcss.wroc.pl

Możesz zadzwonić z dowolnego numeru, wówczas OF do Ciebie oddzwoni na ten
numer, który podałeś > w rejestracji :)

Może lekki OT - przerabiał ktoś zmianę numeru telefonu w OF? :)

Data: 2009-05-30 04:32:10
Autor: bradley.st
On 30 Maj, 07:20, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Może lekki OT - przerabiał ktoś zmianę numeru telefonu w OF? :)

Aha. Wlasnie wtedy mnie pogonili. :)

Data: 2009-05-30 13:45:39
Autor: Valdi.Pavlack
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
"bradley.st"

Aha. Wlasnie wtedy mnie pogonili. :)

Bo nie dzwoniłeś z numeru, który był zarejestrowany w ich systemie?

Data: 2009-05-30 07:29:18
Autor: bradley.st
On 30 Maj, 07:45, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Bo nie dzwoniłeś z numeru, który był zarejestrowany w ich systemie?

Tak, wlasnie. Rejestrujac sie doczytalem ze pod numer, ktory podaje,
OF chce wyslac mi SMSa z haslem, wiec nie moglem podac numeru, ktory
uzywam na co dzien. Przy probie zmiany numeru okazalo sie, ze moge to
zrobic wylacznie z zarejestrowanego w ich systemie numeru. (Tak mi
przynajmniej powiedziano.) Uff!

Zastanawialem sie przez moment jak wyglada procedura awaryjna, kiedy
ktos np. zgubi komorke albo zapomni przerejestrowac numer na nowy
PRZED zmiana numeru telefonu.

Data: 2009-05-30 17:54:22
Autor: Valdi.Pavlack

Zastanawialem sie przez moment jak wyglada procedura awaryjna, kiedy
ktos np. zgubi komorke albo zapomni przerejestrowac numer na nowy
PRZED zmiana numeru telefonu.

Najlogiczniejsze rozwiązanie to takie, że informujesz ich o tym fakcie a oni
oddzwaniają i weryfikują cię np. po przez PESEL, numer DO, imię panieńskie
matki itp.

Data: 2009-05-30 09:06:34
Autor: bradley.st
On 30 Maj, 11:54, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

Najlogiczniejsze rozwiązanie to takie, że informujesz ich o tym fakcie a oni
oddzwaniają i weryfikują cię np. po przez PESEL, numer DO, imię panieńskie
matki itp.

Ale pod ktory numer oddzwaniaja w takiej sytuacji? Pod stary nie moga,
a informacji o zmianie numeru nie chcieli przyjac podczas rozmowy z
nowego, wiec co zostaje?
Albo czegos nie zauwazam, albo to superbezpieczenstwo jest malo
konsekwentne.

Data: 2009-05-30 19:34:26
Autor: Valdi.Pavlack

Ale pod ktory numer oddzwaniaja w takiej sytuacji? Pod stary nie moga,
a informacji o zmianie numeru nie chcieli przyjac podczas rozmowy z
nowego, wiec co zostaje?

Masz u nich lokatę? Jeżeli tak to może warto napisać do nich z poziomu
serwisu, w którym masz podgląd do swoich depozytów, wiadomość w której
wyjaśniasz swoją sytuację i podajesz numer na który powinni zadzwonić.
Przynajmniej ja bym tak zrobił :) - jak nie drzwiami to oknem :)

Data: 2009-05-30 21:49:39
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gvrpmm$sor$1news.interia.pl...
[...]

mam nadzieję że tak nie można, bo to by była spora luka
ktoś włamuje mi się na kompa, ma pełny podgląd na dane
oddzwaniają on robi swoje...

jedyne sens widzę przy takiej awaryjnej operacji, poniekąd niezbyt częstej, przesłanie listu z kodem na adres domowy

Data: 2009-06-01 11:28:07
Autor: bradley.st
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
"Ołpen Fajnans" przetworzyl pytanie wyslane poczta wewnetrzna i wyplul
odpowiedz.

Werdykt jest nastepujacy:

"Numer telefonu również można zmienić telefonując pod numer telefonu
Infolinii Lokat On-line po dodatkowo wydłużonej weryfikacji."

Ma sie to oczywiscie nijak do moich doswiadczen sprzed tygodnia kiedy
nie chciano ze mna gadac bo zadzwonilem z "niewlasciwego" numeru, ale
coz tam...

Data: 2009-06-01 21:04:12
Autor: Valdi.Pavlack
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
"bradley.st"

[ciach]

Z pracownikami banków i innych instytucji finansowych jest tak jak z
urzędnikami skarbówki - każdy inaczej interpretuje obowiązujące przepisy,
regulaminy czy też regulacje.
Trafisz na osobę kompetentną (w swoim odczuciu) masz szczęście i sprawę
załatwiasz jakoby od ręki. Trafisz na niekompetentną masz problem i... i sam
wiesz jak to wygląda :)

Data: 2009-06-01 12:18:48
Autor: bradley.st
On 1 Cze, 15:04, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
Z pracownikami banków i innych instytucji finansowych jest tak jak z
urzędnikami skarbówki - każdy inaczej interpretuje obowiązujące przepisy,
regulaminy czy też regulacje.

Z urzednikami skarbowki jeszcze nie "mialem przyjemnosci", ale chyba
juz wiem czego sie mozna spodziewac.

Jesli chodzi o interpretacje, rekordem nie do pobicia jest dla mnie
interpretacja zdania: "paszport jest dokumentem urzędowym
uprawniającym do przekraczania granicy i pobytu za granicą" przez
polskich urzednikow. :) Przepraszam za OT.

Data: 2009-06-01 22:35:02
Autor: Valdi.Pavlack

[...]

Nie wiem kiedy z taką interpretacją wyjechali do Ciebie urzędnicy, ale nie
ma co ukrywać, że w wielu miejscach w PL niewiele albo nic na ten paszport
nie załatwisz... Niby stanowi dokument potwierdzający tożsamość ale i tak
bez dowodu ani rusz. Ot co - Polska :)

Data: 2009-06-01 14:48:43
Autor: bradley.st
On 1 Cze, 16:35, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

[...]

He he... Lepiej. Na podstawie tego zdania urzednicy twierdza ze Polacy
musza przekraczac polska granice wylacznie na polskich dokumentach.
Osbiscie nie mam problemu z tym wymogiem - chociaz niektorzy Polonusi
sie strasznie burza - ale podstawe prawna to jednak biurokraci mogliby
inna wynalezc. :)

Data: 2009-05-30 08:09:26
Autor: Lukasz W.
lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie
Jezeli mnie pamiec nie myli, to jezeli chcesz zerwac lokate w OF nalezy
zadzwonich do nich i poinformowac ich o tym fakcie.

a czy istnieje mozliwosc skladania dyspozycji z data przyszla?
tj dzwonie w piatek aby lokata zostala zerwana np w sobote albo poniedzialek??

Pozdr

L.W.

lokata rewolwer w OpenFinance - zerwanie