lokata w M-bank

Data: 2009-03-23 09:24:15
Autor: J.S
lokata w M-bank
właśnie skończyły mi się dwie lokaty na 2 m-ce, 6,0 %..... i czy ja dobrze widzę że jeśli teraz przedłużę to dostanę 4,0 % ??

Data: 2009-03-23 09:31:30
Autor: Peet
lokata w M-bank
J.S pisze:
właśnie skończyły mi się dwie lokaty na 2 m-ce, 6,0 %..... i czy ja dobrze widzę że jeśli teraz przedłużę to dostanę 4,0 % ??

Dobrze widzisz, to jest tzw. "uczciwy procent".

Data: 2009-03-23 09:54:53
Autor: J.S
lokata w M-bank

Użytkownik "Peet" <wiesminWYTNIJ@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gq7f5a$i6n$1news.vectranet.pl...
J.S pisze:
właśnie skończyły mi się dwie lokaty na 2 m-ce, 6,0 %..... i czy ja dobrze widzę że jeśli teraz przedłużę to dostanę 4,0 % ??

Dobrze widzisz, to jest tzw. "uczciwy procent".

Rozumiem.....

Już przelew dokonany, 20 000 moich pieniędzy w tym banku mniej....

Data: 2009-03-23 15:51:59
Autor: WOJO
lokata w M-bank
Już przelew dokonany, 20 000 moich pieniędzy w tym banku mniej....
Jeśli wolno wiedzieć, to gdzie przelew poszedł, bo czeka mnie to samo ?
WOJO

Data: 2009-03-23 15:56:17
Autor: zlotowinfo
lokata w M-bank
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:gq7vmh$arr$1node1.news.atman.pl...
Już przelew dokonany, 20 000 moich pieniędzy w tym banku mniej....
Jeśli wolno wiedzieć, to gdzie przelew poszedł, bo czeka mnie to samo ?

spróbujmy zgadnąć: open, eurobank, pocztowy

Data: 2009-03-23 16:08:51
Autor: J.S
lokata w M-bank

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:gq87u9$k2b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nieee..... do Citi, i nie dlatego że tam dużo więcej /6,20% , na 3 tygodnie/ ale z lenistwa, mam tam konto i  inne lokaty więc nie musze otwierać konta w innym banku.

Data: 2009-03-23 17:41:38
Autor: xbartx
lokata w M-bank
On Mon, 23 Mar 2009 16:08:51 +0100
"J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> wrote:

Nieee..... do Citi, i nie dlatego że tam dużo więcej /6,20% , na 3
tygodnie/ ale z lenistwa, mam tam konto i  inne lokaty więc nie musze
otwierać konta w innym banku.

10k mogło pójść na killera w pocztowym - nic nie trzeba otwierać.

Xenocide

Data: 2009-03-23 17:16:51
Autor: eclip
lokata w M-bank
Witam,
do kilera na 7% można 20 000 zł.
Na 8% 2m na Open/Noble, 3m Getin,
ą jeszcze aukcje Millennium.
W tej chwili oferty na 7,5% są realne do wygrania jeżeli kwota jednej oferty
nie przekroczy 800 zł nie zapłacisz podatku.
więc uzyskasz odsetki jak z lokaty 9,26% !!!
Ale lokaty kończą się w piątek a zaczynają w czwartek więc nie ma ciągłości.
Na 6 dni do następnej aukcji proponuje przelać pieniądze na konto
oszczędnościowe Millennium jest na 5% (prowadzenie konta oszczędnościowego
jest bezpłatne).
W tym tandemie uzyskasz oprocentowanie 8,38% (do 3000 zł) i 8,02 (powyżej 3000
zł) te różnice wynikają z tego że powyżej 3000 zł na kocie oszczędnościowym
będzie naliczony podatek więc realne oprocentowanie wyniesie 4%.Z konta
oszczędnościowego Millennium możesz bez płatnie tylko raz w miesiącu wypłacać,
następna wypłata 5zł.

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Data: 2009-03-23 18:23:19
Autor: zlotowinfo
lokata w M-bank
Użytkownik "eclip" <eclip@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq8g63$afr$1inews.gazeta.pl...
[...]

kupa pier.... z tym millenium, w dodatku konta płatne, przelewy płatne
jak dla mnie gorzej niż eurobank

Data: 2009-03-23 19:08:53
Autor: JanKo
lokata w M-bank
Agent eclip nadaje:

Na 8% 2m na Open/Noble,

Było ale się skończyło...

Data: 2009-03-23 19:19:05
Autor: Valdi.Pavlack
lokata w M-bank
"JanKo" news:gq8j72$sjj$1inews.gazeta.pl

> Na 8% 2m na Open/Noble,

Było ale się skończyło...

A jeszcze po południu można było założyć lokatę na 8%.

Data: 2009-03-23 19:37:46
Autor: zlotowinfo
lokata w M-bank
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gq8jck$af1$1news.interia.pl...
"JanKo" news:gq8j72$sjj$1inews.gazeta.pl

> Na 8% 2m na Open/Noble,

Było ale się skończyło...

A jeszcze po południu można było założyć lokatę na 8%.

wczoraj wieczorem założyłem, jaki jest czas na wpłatę?

Data: 2009-03-23 20:15:20
Autor: Valdi.Pavlack
lokata w M-bank
"zlotowinfo" news:gq8ktk$9en$1inews.gazeta.pl

wczoraj wieczorem założyłem, jaki jest czas na wpłatę?

Jeżeli się nic nie zmieniło to 14 dni od dnia kiedy wniosek zostały
zaakceptowany przez OF/Noble Bank.

Data: 2009-03-24 08:10:11
Autor: zymen
lokata w M-bank
eclip pisze:
[...]

Kolego do liczenia podatku Belki możesz użyć http://lepszalokata.pl .

Policzy Ci dokładnie, co do grosza :->

pozdrawiam,

Data: 2009-03-23 18:49:09
Autor: Tomasz Godziebiewski
lokata w M-bank
Witam,
7% 3m Meritum Zysku w Internecie od 10 000 zł.

Pozdrawiam.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2009-03-23 20:15:58
Autor: Valdi.Pavlack
lokata w M-bank
"Tomasz Godziebiewski" news:gq8lj5$dgh$1inews.gazeta.pl

Witam,
7% 3m Meritum Zysku w Internecie od 10 000 zł.

Getin na taki sam okres daje 8%. Przy większych kwotach 1% robi różnicę :)

Data: 2009-03-24 00:49:34
Autor: MK
lokata w M-bank
"Tomasz Godziebiewski" <eclip@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gq8lj5$dgh$1inews.gazeta.pl...
Witam,
7% 3m Meritum Zysku w Internecie od 10 000 zł.

7% na 4 m-ce daje Dominet. Lokate mozna chyba otworzyc bez wychodzenia z domu, tak w jak w Pocztowym.

MK

Data: 2009-03-24 00:50:35
Autor: MK
lokata w M-bank

7% na 4 m-ce daje Dominet. Lokate mozna chyba otworzyc bez wychodzenia z domu, tak w jak w Pocztowym.

Przydalby sie jeszcze link ;)
http://www.dominetbank.pl/16296.asp

MK

Data: 2009-03-24 12:51:14
Autor: bzdreg
lokata w M-bank
MK pisze:

7% na 4 m-ce daje Dominet. Lokate mozna chyba otworzyc bez wychodzenia
z domu, tak w jak w Pocztowym.

Przydalby sie jeszcze link ;)
http://www.dominetbank.pl/16296.asp

MK

Dokumenty odebrać w placówce.

"Musisz zgodzić się na postanowienia końcowe. " - czyli na spam
telefoniczny i mejlowy (drugi checkbox, krok 3/4)
"...oraz udostępnianie ich podmiotom Grupy Kapitałowej Fortis, do której
należy Dominet Bank SA, w celach promocji i marketingu..."

Czy to przypadkiem nie jest "niedozwolona klauzula"?

Niech pójdą i wychędożą się sami ;)

--

Pzdr.
bzd.