lokaty BIZ Banku

Data: 2015-01-12 01:19:02
Autor: Glaukon
lokaty BIZ Banku
bez konta 3,20, z kontem 3,30 na 6M. Do lokaty proponuja bezplatne konto, ale w TOiP pisza, ze juz po promocji i konto kosztuje 7 zlotych miesiecznie. Wiec jak to teraz jest? I ogolnie, czy z tymi lokatami w BIZ Banku bywaja jakies problemy? Gdzie jeszcze sa lokaty 6M powyzej 3% bez dziwnych warunkow? Sam znalazlem tylko SK, Getin i Meritum.

Data: 2015-01-12 10:27:05
Autor: J.D.
lokaty BIZ Banku
W dniu 2015-01-12 o 10:19, Glaukon pisze:
Gdzie jeszcze sa lokaty 6M powyzej 3% bez dziwnych warunkow? Sam znalazlem tylko SK, Getin i Meritum.

Jeszcze NeoBank sprawdź, ale tam co ciekawsze oferty to mają tylko dla nowych (albo wracających z pieniędzmi po długim czasie) klientów. Ostatnio można było u nich 3,8% wyciągnąć.

pozdrawiam

Data: 2015-01-25 00:39:18
Autor: 666
lokaty BIZ Banku
Niedawno było konto (nawet nie lokata) w BOś na 3,5% - czy jeszcze tyle jest nie wiem.

-- -- -
Gdzie jeszcze sa lokaty 6M powyzej 3% bez dziwnych warunkow?

Data: 2015-01-25 13:58:57
Autor: Glaukon
lokaty BIZ Banku
> Gdzie jeszcze sa lokaty 6M powyzej 3% bez dziwnych warunkow?

Niedawno było konto (nawet nie lokata) w BO¶ na 3,5% - czy jeszcze tyle jest nie wiem.

BOS proponuje lokate na 1M 3,5 do 15 tys. pod warunkiem zalozenia konta.
Wzruszajacy gest - 3 zlote za zalozenie konta. Przypomnialo mi sie,
jak kiedys BOS dawal od kazdej lokaty 40 groszy na bociana. Od tamtej
pory zycie bocianow juz nigdy nie bylo takie jak przedtem

Data: 2015-01-12 12:01:47
Autor: wiatrak
lokaty BIZ Banku
[...]

W środę 14-go decyzja RPP w sprawie stóp. Więc banki podchodzą teraz do oprocentowania jak pies do jeża.

lokaty BIZ Banku