lokaty SYNC w dół

Data: 2012-12-10 00:17:18
Autor: matebe
lokaty SYNC w dół
Data: 2012-12-10 09:54:52
Autor: Waldek
lokaty SYNC w dól

Uzytkownik "matebe" <mateusz.berger@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f39271b8-05e7-4358-9fe6-a70f776735b3googlegroups.com...
http://www.wykop.pl/ramka/1343931/alior-sync-cichaczem-znowu-zmniejsza-atrakcyjnosc-swoich-produktow/

To pewnie juz czas wylac synka z kapiela  :D
tylko jeszcze 7,5 procentówki sie nie pokonczyly

Data: 2012-12-10 17:10:11
Autor: osa
lokaty SYNC w dĂłl
W dniu 2012-12-10 09:54, Waldek pisze:

tylko jeszcze 7,5 procentĂłwki sie nie pokonczyly

O ile będą na 7.5%, bo skoro tak tną oprocentowanie to może i rekomendacyjne zostawią na 6% ;)

Data: 2012-12-10 17:31:10
Autor: S
lokaty SYNC w dĂłl
W dniu 2012-12-10 17:10, osa pisze:
W dniu 2012-12-10 09:54, Waldek pisze:

tylko jeszcze 7,5 procentĂłwki sie nie pokonczyly

O ile będą na 7.5%, bo skoro tak tną oprocentowanie to może i
rekomendacyjne zostawią na 6% ;)

"4 miesiące – dostępna w ofercie do 07.12.2012r. (włącznie)" - jak dla mnie to się pokończyły... Chyba, że ktoś złożył wniosek, ale jeszcze nie opłacił.

Tąpnięcie potężne w Syncu - nie ma co...

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-12-10 17:36:58
Autor: osa
lokaty SYNC w dĂłl
W dniu 2012-12-10 17:31, S pisze:
[...]

Nie o to chodzi ;) Póki co wszystkie rekomendacyjne są przecież na 6% i dopiero w sobotę bank ma podnieść oprocentowanie na 7.5% ;) O ile nie okaże się, że nikt nikomu nic nie polecił i wszyscy mają 6% ;) Tak w ramach poprawy zysku banki ;)

Data: 2012-12-10 17:43:30
Autor: S
lokaty SYNC w dĂłl
W dniu 2012-12-10 17:36, osa pisze:
W dniu 2012-12-10 17:31, S pisze:
[...]

Tymczasem kolejne banki schodzą poniżej 6%... ;-( Wkrótce może się okazać, że 6 to już całkiem niezła lokata...

--
-- -- -- -- -- -
Pozdrawiam

Data: 2012-12-10 22:53:59
Autor: xbartx
lokaty SYNC w dół
Dnia Mon, 10 Dec 2012 00:17:18 -0800, matebe napisał(a):

http://www.wykop.pl/ramka/1343931/alior-sync-cichaczem-znowu-zmniejsza-
atrakcyjnosc-swoich-produktow/

No nieźle tego Synka przycinają. Na moje oko ze dwa razy szybciej niż tatę Aliora - cholera dwa razy szybciej się uczą ;)
Jak będą chcieli otworzyć jeszcze jakiegoś wnuka to już może nie być kompletnie chętnych he he.

--
xbartx

Data: 2012-12-13 20:04:39
Autor: MarcinK
lokaty SYNC w dół
W dniu 2012-12-10 23:53, xbartx pisze:
[...]

liczą, że chetni i tak będą, wszak 1 stycznia wchodzi nowy regulamin zwrotu 5%, gdzie jednym z wymogów jest srednie saldo min. 10 tys.
tak wiec jak ktoś chce te 5% to w wiekszości wypadków musi włożyć na te 4% lokaty :)

Data: 2012-12-13 21:47:47
Autor: Krzysztof
lokaty SYNC w dół

UĹźytkownik "MarcinK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kad8s5$id2$1@node1.news.atman.pl...

liczą, że chetni i tak będą, wszak 1 stycznia wchodzi nowy regulamin
zwrotu 5%, gdzie jednym z wymogĂłw jest srednie saldo min. 10 tys.
tak wiec jak ktoś chce te 5% to w wiekszości wypadków musi włożyć na te
4% lokaty :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Zapobiegliwi zalozyli lok. na 6-m na 6,5%, bo o zmianie zasady naliczania premii bylo wiadomo juz w listopadzie.
Licze, ze szybciej odplynie im kasa z lokat 4-m rekomendacyjnych, do maja-czerwca duzo moze sie zmienic na rynku.
Pamietaj, ze do salda lokat licza sie tez lokaty walutowe, a te dla niektorych walut w Syncu nie sa az tak niekorzystne na tle konkurencji, roznica jest np. 0,5% gorzej od najlepszej w innym banku, a dla PLN jest to 2% gorzej.

Data: 2012-12-14 09:09:40
Autor: zlotowinfo
lokaty SYNC w dół
Użytkownik "MarcinK" <marcinkowusunto@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kad8s5$id2$1node1.news.atman.pl...
[...]

nie ma idealnego banku, bo bank chce zarobić
w marketach to samo w jednym taniej to, w drugim tamto

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-14 11:39:44
Autor: MarcinK
lokaty SYNC w dół

nie ma idealnego banku, bo bank chce zarobić
w marketach to samo w jednym taniej to, w drugim tamto

jasne, Ĺźe tak
zwracam jedynie uwage, że dla "wiśniobiorców" trzymanie tam 10 tysi na 2% mniejszy procent ma sens jedynie gdy miesieczne zakupy w internecie przekraczaja, zaokrąglając, 300zł :)

Data: 2012-12-14 12:02:01
Autor: TrzyLinie
lokaty SYNC w dół
W dniu 2012-12-14 11:39, MarcinK napisał(a):

[...]

Nie chce mi się liczyć co jest "lepsze" - chyba wystarczy średnie
saldo 1500 zł na nieoprocentowanym RORze i już cashback ma działać.
Wpłacić 30 tys. na jedną noc, albo trzymać >1500 zł na stałe.

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-14 12:48:08
Autor: Andrzej Kubiak
lokaty SYNC w dół
Dnia Fri, 14 Dec 2012 12:02:01 +0100, TrzyLinie napisał(a):

Wpłacić 30 tys. na jedną noc

Obawiam się, że to zadziała tylko w dwudziestodniowe miesiące.

AK

Data: 2012-12-14 13:41:17
Autor: MarcinK
lokaty SYNC w dół

Nie chce mi się liczyć co jest "lepsze" - chyba wystarczy średnie
saldo 1500 zł na nieoprocentowanym RORze i już cashback ma działać.
Wpłacić 30 tys. na jedną noc, albo trzymać >1500 zł na stałe.

zgadza sie - 1500 na ROR bedzie lepsze, strata do zaakceptowania gdy zakupy powyżej 120-150zł

Data: 2012-12-14 04:49:26
Autor: marek.h
lokaty SYNC w dół
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 13:41:17 UTC+1 użytkownik MarcinK napisał:

> [...]

zgadza sie - 1500 na ROR bedzie lepsze, strata do zaakceptowania gdy zakupy powyżej 120-150zł

Biorąc pod uwagę, że zakup obniża saldo i że trzeba je odpowiednio zwiększyć coby średnia m-czna wyszła 1500zł.

Data: 2012-12-14 14:11:24
Autor: Andrzej Kubiak
lokaty SYNC w dół
Dnia Fri, 14 Dec 2012 04:49:26 -0800 (PST), marek.h napisał(a):

zgadza sie - 1500 na ROR bedzie lepsze, strata do zaakceptowania gdy zakupy powyżej 120-150zł
Biorąc pod uwagę, że zakup obniża saldo i że trzeba je odpowiednio zwiększyć coby średnia m-czna wyszła 1500zł.

Trzeba będzie po prostu przelewać sobie "wynagrodzenie" z firmowego.
Ciekawe, czy przy 0,01 zł trafi ich szlag, czy jeszcze nie :)

AK

Data: 2012-12-14 14:22:26
Autor: TrzyLinie
lokaty SYNC w dół
W dniu 2012-12-14 14:11, Andrzej Kubiak napisał(a):
[...]

No, to jest ciekawe pytanie :) Z firmowego? A może tylko odpowiedni
tytuł wystarczy i aby z zewnętrznego? Będzie zabawa, namawiam do testów
i dzielenia się rezultatami :)

--
TrzyLinie

Data: 2012-12-14 05:42:34
Autor: luc
lokaty SYNC w dół
W dniu piątek, 14 grudnia 2012 14:22:26 UTC+1 użytkownik TrzyLinie napisał:

> [...]

No, to jest ciekawe pytanie :) Z firmowego? A może tylko odpowiedni

tytuł wystarczy i aby z zewnętrznego? Będzie zabawa, namawiam do testów

Cholera, przelew z firmowego w mbanku to 1 pln ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-12-14 18:39:57
Autor: [sas]
lokaty SYNC w dół
W dniu 14.12.2012 o 14:11 Andrzej Kubiak <none@inv.invalid> pisze:

Trzeba będzie po prostu przelewać sobie "wynagrodzenie" z firmowego.
Ciekawe, czy przy 0,01 zł trafi ich szlag, czy jeszcze nie :)

Też mam nadzieję, że przelew z firmowego wystarczy, może dodatkowo ze  słowem-kluczem "wynagrodzenie" :)

Zadałem pytanie na chat'cie, tj. czy wystarczy przelew z konta firmowego i  otrzymałem odpowiedź:
"Musi być to jednoznaczie wpływ z tytuły wynagrodzenia."
A co to "jednoznaczie wpływ z tytuły wynagrodzenia" niestety nie udało już  mi się dowiedzieć.

[sas]

Data: 2012-12-14 22:45:34
Autor: gral
lokaty SYNC w dół
[sas] napisał(a):

[...]

Pewnie mają jakiś swój algorytm, który przeszukuje tytuł pod kątem słów kluczowych typu wynagrodzenie itp. Czyli należy się spodziewać mnóstwa reklamacji od ludzi, którzy naprawdę przelewają pensję, ale się w algorytm nie załapią. Które zapewne będą uwzględniać po ręcznym sprawdzeniu, ale niesmak pozostanie.

Data: 2012-12-14 18:14:43
Autor: gral
lokaty SYNC w dół
marek.h napisał(a):

Biorąc pod uwagę, że zakup obniża saldo i że trzeba je odpowiednio zwiększyć coby średnia m-czna wyszła 1500zł.

przecież wystarczy tam pchnąć wynagrodzenie (i od razu po przybyciu wypchnąć)

Data: 2012-12-14 20:14:13
Autor: MarcinK
lokaty SYNC w dół

przecież wystarczy tam pchnąć wynagrodzenie (i od razu po przybyciu
wypchnąć)

sa zdecydowanie lepsze miejsca do tego pchniecia

Data: 2012-12-14 22:13:39
Autor: [sas]
lokaty SYNC w dół
W dniu 14.12.2012 o 20:14 MarcinK <marcinkowusunto@gazeta.pl> pisze:

przecież wystarczy tam pchnąć wynagrodzenie (i od razu po przybyciu
wypchnąć)

sa zdecydowanie lepsze miejsca do tego pchniecia

może wystarczy "pchnąć" część wynagrodzenia, np. 10% do synca, a resztę w  te lepsze miejsca.

[sas]

Data: 2012-12-14 23:09:49
Autor: radar
lokaty SYNC w dół
W dniu 2012-12-14 22:13, [sas] pisze:
może wystarczy "pchnąć" część wynagrodzenia, np. 10% do synca, a resztę
w te lepsze miejsca.

Nie wszyscy pracodawcy godzą się na rozbijanie pensji (mój nie).

--
radar

Data: 2012-12-15 11:24:45
Autor: boa
lokaty SYNC w dół
sa zdecydowanie lepsze miejsca do tego pchniecia
moĹźna coś więcej  tym temacie?

Łukasz

lokaty SYNC w dół