lokaty idea bank 10%

Data: 2011-12-14 19:34:06
Autor: newsy
lokaty idea bank 10%
Użytkownik "adam" <adam_news@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcao91$m19$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Posiadam standardowe lokaty w Idea Bank.
Wczoraj dzwonil do mnie konsultant, ze moze podniesc oprocentowanie do 10%, ale dopiero po osobistym spotkaniu.
Czy ktos wie o co chodzi? Wstepnie umowilem sie na jutro, ale w sumie to nie bardzo mam czas na gadanie o niczym.
Warto?

Byłem na spotkaniu z takim doradcą (Open Finance), zaproponowali mi wtedy (pod koniec listopada) lokatę na 2 miesiące na 8,5% plus próbowali wcisnąc jakieś inne produkty. Sam musisz ocenic czy Ci się opłaca czy nie

lokaty idea bank 10%