lokaty - klony w dół

Data: 2012-09-03 13:03:08
Autor: SQLwiel
lokaty - klony w dół
0.3-0.5%
Jak kto ma poklepane a niewpłacone, to nie przegapiać, tylko wpłacać!

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-09-03 10:03:45
Autor: adpiter
lokaty - klony w dół
On Sep 3, 1:02 pm, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
0.3-0.5%
Jak kto ma poklepane a niewpłacone, to nie przegapiać, tylko wpłacać!

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel

Trochę z innej beczki, ale dotyczy klonów: od paru dni dzwoni± do mnie
z getina i proponuj± lokatę na 8%. Niestety nic więcej powiedzieć nie
chc± tylko tyle, że trzeba koniecznie pofatygować się do konsultanta
Open Finance. Ale mi się nie chce! Kto¶ co¶ wie o co tu chodzi?

Data: 2012-09-03 22:30:20
Autor: MarcinF
lokaty - klony w dół
W dniu 2012-09-03 19:03, adpiter pisze:

[...]

Po prostu klientem na ten produkt jest kto¶ kto jest skłonny tracić
swój cenny czas i pieni±dze na wizytę w oddziale mimo, że nie wie
czy ma to jakikolwiek sens. Szczegóły pewnie znajdziesz przeszukuj±c
grupę, ale zwykle trzeba wtopić czę¶ć kasy w co¶ co nie gwarantuje zysku.

Data: 2012-09-03 22:32:28
Autor: Zbynek Ltd.
lokaty - klony w dół
adpiter napisał(a) :
[...]

Tak, powiedzieć im żeby spadali na drzewo. I przypomnieć, że nie wyrażałe¶ zgody na otrzymywanie spamu. Znaczy się, informacji marketingowych. W skrócie - produkty ł±czone, z czego drobna czę¶ć to lokata, inn± czę¶ć wybierzesz bez strat(?!) po ukończeniu 65 lat. Lub co¶ podobnego. Szkoda czasu na konsultanta.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-09-05 08:58:52
Autor: wiatrak
lokaty - klony w dół

..
0.3-0.5%
Jak kto ma poklepane a niewpłacone, to nie przegapiać, tylko wpłacać!

PowaĹĽnie? Chyba jesteĹ› od Czarneckiego. Klony chyba cierpiÄ… na chwilowy brak kasy.
http://www.ideabank.pl/indywidualni_pro

Data: 2012-09-05 09:03:14
Autor: Zbynek Ltd.
[OT] Re: lokaty - klony w dół
Elo

wiatrak napisał(a) :
http://www.ideabank.pl/indywidualni_pro

Tak nie w temacie...
Teraz w wielu bankach co rusz rzuca się w oczy na dole stron informacja, że zgromadzone ¶rodki podlegaj± ochronie BFG :-)
Amber G ma w tym swoj± ważk± rolę.

Data: 2012-09-05 15:21:35
Autor: SQLwiel
lokaty - klony w dół
W dniu 2012-09-05 08:58, wiatrak pisze:

.
[...]

Nie ośmieszaj się. "Nowym", to wszystkie banki robią laskę.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-05 15:32:05
Autor: SQLwiel
lokaty - klony w dół
W dniu 2012-09-05 15:21, SQLwiel pisze:
[...]

Doprecyzowuję: Nie "nowym klientom", ale "dla nowych środków", więc jest to rzecz godna uwagi. Odszczekuję obelgę.

Dodam jeszcze, że wczoraj jej nie było. To tłumaczy "wściek" konsultantów na przedłużanie w ub. tygodniu.
Więc - dziękuję za wskazanie. Zagospodarujemy :)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-05 23:02:45
Autor: Arek
lokaty - klony w dół
SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał(a) w wiadomości:
<50475455$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>...
[...]

to rzecz godna uwagi. OdszczekujÄ™ obelgÄ™.

Dodam jeszcze, że wczoraj jej nie było. To tłumaczy "wściek"
konsultantów na przedłużanie w ub. tygodniu.
Więc - dziękuję za wskazanie. Zagospodarujemy :)

"na Lokacie PRO mogą zostać ulokowane wyłącznie nowe środki pieniężne, tj. nadwyżka
środków pieniężnych ulokowanych do dnia 10.09.2012 r. w stosunku do stanu środków
pieniężnych, ulokowanych na dzień 31.08.2012 r.,
Niespełnienie warunków skutkuje obniżeniem oprocentowania Lokaty PRO do wysokości
6%, co Bank określi najpóźniej w dniu 17.09.2012 r. po dokonaniu analizy salda środków
pieniężnych Klienta na dzień 10.09.2012 "

Czy to znaczy, że jeżeli komuś sie lokata skończyła między 31.08 a 10.09 to
ma pecha może liczyć na niższe oprocentowanie?

Arek

Data: 2012-09-05 14:30:16
Autor: eisenberg
lokaty - klony w dół
W dniu ¶roda, 5 wrze¶nia 2012 23:01:15 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

"na Lokacie PRO mog± zostać ulokowane wył±cznie nowe ¶rodki pieniężne, tj. nadwyżka ¶rodków pieniężnych ulokowanych do dnia 10.09.2012 r. w stosunku do > stanu ¶rodków pieniężnych, ulokowanych na dzień 31.08.2012 r.,
Niespełnienie warunków skutkuje obniżeniem oprocentowania Lokaty PRO do wysoko¶ci 6%, co Bank okre¶li najpóĽniej w dniu 17.09.2012 r. po dokonaniu analizy salda ¶rodków pieniężnych Klienta na dzień 10.09.2012 "

Czy to znaczy, że jeżeli komu¶ sie lokata skończyła między 31..08 a 10.09 to
ma pecha może liczyć na niższe oprocentowanie?

Tak. Przecież je¶li lokata się skończyła między 31.08 a 10.09 to znaczy że "była na stanie" w dniu 31.08. Ideałem (łutem szczę¶cia) jest lokata kończ±ca się 30.08. ¦rodki z niej nawet nie musz± być potem wyprowadzone poza IB, bo w przytoczonej informacji jest mowa o "¶rodkach ulokowanych na dzień 31.08.2012". Czyli mogły leżeć na koncie idealnym je¶li się je ma

Data: 2012-09-06 07:25:06
Autor: SQLwiel
lokaty - klony w dół
W dniu 2012-09-05 23:30, eisenberg pisze:

[...]

A tego już nie byłbym taki pewien... Bo ulokowane na ROR też s± ulokowane.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-06 05:31:17
Autor: eisenberg
lokaty - klony w dół
W dniu czwartek, 6 wrze¶nia 2012 07:25:08 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:
W dniu 2012-09-05 23:30, eisenberg pisze:

> Tak. Przecie� je�li lokata si� sko�czy�a mi�dzy 31.08 a 10.09 to znaczy �e "by�a na stanie" w dniu 31.08. Idea�em (�utem szcz�cia) jest lokata ko�cz�ca si� 30.08. �rodki z niej nawet nie musz� by� potem wyprowadzone poza IB, bo w przytoczonej informacji jest mowa o "�rodkach ulokowanych na dzie� 31.08.2012". Czyli mog�y le�e� na koncie idealnym je�li si� je ma

A tego ju� nie by�bym taki pewien... Bo ulokowane na ROR te� s� ulokowane.

Mogę być pewien, bo mam konto idealne, a jego posiadacze otrzymali komunikat o stanie ulokowanych ¶rodków pieniężnych na dzień 31.08. Wykazuj± tam tylko stan aktywnych lokat na w/w dzień, pomijaj±c salda na idealnym i na KO. A jakie¶ grosze tam miałem

Data: 2012-09-06 07:17:55
Autor: SQLwiel
lokaty - klony w dół
W dniu 2012-09-05 23:02, Arek pisze:

[...]

No - jeśli masz na tyle, to możesz dobić lokatami 6.3 do stanu z 31.08, (mało czasu - tylko dzisiaj w praktyce) a nadwyżkę jutro wlać na 6.7