lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...

Data: 2010-07-29 20:21:14
Autor: Pawe艂
lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
macie juz jakies plany na oszczedzanie z dodatnia stopa netto?

jak na razie, to zapowiada sie podwyzka vat-u, czyli skokowy wzrost
inflacji. od stycznia konczy sie preferencyjny okres na vat zywnosciowy
i kolejny skok inflacji.

Data: 2010-07-29 21:14:23
Autor: MarekZ
lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci grup

jak na razie, to zapowiada sie podwyzka vat-u, czyli skokowy wzrost
inflacji. od stycznia konczy sie preferencyjny okres na vat zywnosciowy
i kolejny skok inflacji.

Ja sie tam nie martwie. Ufam naszemu liberalnemu rzadowi, kt髍emu we wprowadzaniu reform nikt nie przeszkodzi. Skoro chca nam tu zrobic druga Danie albo druga Szwecje, to na pewno wiedza co robia i ja z ufnoscia zloze swoja przyszlosc w ich rece. To przeciez nie takie wazne od czego zaczna, moga i od stawek VAT. I nie pozwole tu krzywdzic liberal體 podloscia ludzka oraz zlym slowem....

Na razie to chyba takie bardziej pogrozenie palcem za szeroki bunt w kwestii zabrania srodk體 z OFE. Ten 1% VAT w jedna czy w druga strone problemu nie rozwiaze, wiec to zapewne element marketingowy. Przynajmniej ja to tak odbieram.

Sorry, nie moglem sie powstrzymac. Choc wiem, ze powinienem. :)

Data: 2010-07-29 21:27:36
Autor: xbartx
lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
Dnia Thu, 29 Jul 2010 21:12:21 +0200, MarekZ napisa艂(a):

Na razie to chyba takie bardziej pogrozenie palcem za szeroki bunt w
kwestii zabrania srodk贸w z OFE. Ten 1% VAT w jedna czy w druga strone
problemu nie rozwiaze, wiec to zapewne element marketingowy.

Ja nie jestem wprawdzie w temacie totalnie, ale z tym 1% rozegra艂bym to jako艣 tak, 偶e najpierw m贸wi臋, 偶e podnios臋 o 5% a p贸藕niej drastyczne te uzurpatorskie zap臋dy i 艣cinam totalnie do 1%. Jakby nie patrze膰 wychodzi, 偶e ze mnie ca艂kiem spoko go艣膰 jest :]

Data: 2010-08-01 23:02:21
Autor: Arek
lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
xbartx napisa艂(a) w wiadomo艣ci: ...
[...]

A w og贸le to dziwnie jest. Lewicowy... wr贸膰!  "solidarny"  PiS z lewicow膮
Samoobron膮 i lewicuj膮cym (gospodarczo) od czasu do czasu LPR
symbolicznie obni偶yli daniny, na z艂o艣膰 (czego nie ukrywali) realizuj膮c
ociupik臋 programu PO.
Teraz "liberalne" PO b臋dzie wyjmowa艂o kasztany z ognia za lewicowe
SLD (dzi艣 s艂ucha艂em Sierakowskiego - przera偶aj膮ce) i "solidarny" PiS
etc. etc. i ma podwy偶szy膰 VAT. T艂umaczenie - bo takie s膮 trendy w UE
(Niemcy, szykuj膮 si臋 W臋gry...)
Dlaczego 偶adna z partii nie chce realizowa膰, niechby i z艂o艣liwie, cho膰
cz臋艣ci programu np. UPR lub WiP ?

Arek

Data: 2010-08-02 21:39:14
Autor: MarekZ
lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
U偶ytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:i2sro8$mhs$2@news.net.icm.edu.pl...

[...]

Jednak z tego co s艂ysz臋 nie 偶artowali z tym VATem. Tylko 偶e to jest za ma艂o. Je艣li zdecydowali si臋 i艣膰 w tym kierunku, to my艣l臋, 偶e to nie koniec i musz膮 by膰 jakie艣 kolejne podwy偶ki podatk贸w, bo wizerunkowo ju偶 ich to b臋dzie niewiele kosztowa膰. :)

Albo wr贸c膮 do pomys艂u zaw艂aszczenia 艣rodk贸w z OFE co by rozwi膮za艂o problem co najmniej na 2-3 lata.

Data: 2010-08-03 07:07:43
Autor: xbartx
lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
Dnia Mon, 02 Aug 2010 21:39:14 +0200, MarekZ napisa艂(a):

[...]

No mog膮 co艣 jeszcze posprzedawa膰, ale jak to zwykle bywa nikt si臋 za robienie porz膮dk贸w nie we藕mie, tylko znowu jest odsuwanie problem贸w w czasie, bo prawdopodobnie nie nasza ekipa si臋 b臋dzie musia艂a tym martwi膰 :/ ehhh

--
xbartx

Data: 2010-08-03 22:43:43
Autor: Pawe艂
MarekZ wrote:

[...]

ja sie dzis od premiera dowiedzialem jak sie formuje *rodzima*
linie kredytowa.

http://podatki.onet.pl/tusk-o-skutkach-podwyzki-vat-dla-
rodzin,19925,3353782,1,agencyjne-detal

(...)
mia艂oby doj艣膰 do przekroczenia plan贸w ostro偶no艣ciowych w 2012 czy 2013 roku,
to zak艂adamy mo偶liwo艣膰 kolejnego wzrostu VAT-u jako jeden z awaryjnych
sposob贸w dyscyplinowania finans贸w" - t艂umaczy艂 szef rz膮du.

Tusk doda艂, 偶e jest to swego rodzaju "bezpiecznik" czy "formowanie rodzimej
linii kredytowej", by pokaza膰 艣wiatu, 偶e "nie ma 偶adnego ryzyka dla tych,
kt贸rzy chc膮 inwestowa膰 w nasze papiery d艂u偶ne czy dla tych, kt贸rzy oceniaj膮
pozycj臋 Polski czy reputacj臋 w 艣wiecie finans贸w".
(...)

nie potrzeba nam pozyczki z mfw, 50% vat-u i zaden spekulant
nam nie podskoczy, bo obywatele stworza taka linie kredytowa,
ze ni chuja. kocham ten kraj i pokoje bez klamek!

lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...