lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...

Data: 2010-07-29 21:14:23
Autor: MarekZ
lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...
Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci grup

jak na razie, to zapowiada sie podwyzka vat-u, czyli skokowy wzrost
inflacji. od stycznia konczy sie preferencyjny okres na vat zywnosciowy
i kolejny skok inflacji.

Ja sie tam nie martwie. Ufam naszemu liberalnemu rzadowi, któremu we wprowadzaniu reform nikt nie przeszkodzi. Skoro chca nam tu zrobic druga Danie albo druga Szwecje, to na pewno wiedza co robia i ja z ufnoscia zloze swoja przyszlosc w ich rece. To przeciez nie takie wazne od czego zaczna, moga i od stawek VAT. I nie pozwole tu krzywdzic liberalów podloscia ludzka oraz zlym slowem....

Na razie to chyba takie bardziej pogrozenie palcem za szeroki bunt w kwestii zabrania srodków z OFE. Ten 1% VAT w jedna czy w druga strone problemu nie rozwiaze, wiec to zapewne element marketingowy. Przynajmniej ja to tak odbieram.

Sorry, nie moglem sie powstrzymac. Choc wiem, ze powinienem. :)

lokaty na najblizsze miesiace, a nowe podatki...