lokaty nocne

Data: 2009-11-02 12:58:44
Autor: Marx
lokaty nocne
Czy to jakis ogolny trend ze coraz wiecej bankow ma takie lokaty jednodniowe, czy tylko niektore tak maja?
Nie chce mi sie z powodu tej jednej funkcjonalnosci zmieniac banku, a jakos w ING nie moge sie tego doczekac. Czyzby po prostu nie planowali tego zmienic, i jednak bede zmuszony zmienic bank?
I pytanie dodatkowe, jak rozumiem, te lokaty jednodniowe sa po to aby belkowe ominac. Co jezeli chce zalozyc wieksza lokate - zaklada sie ich kilka, czy nie mozna zalozyc wiecej?
Tak w zasadzie to jest lokata jednodniowa, czy lokata jest na dluzej a kapitalizacja jest jednodniowa? Jak to jest? Bo przerwanie zwyklej lokaty skutkuje utrata praktycznie calosci zysku, a jak z tymi lokatami?
Marx

Data: 2009-11-02 13:00:35
Autor: wiatrak
lokaty nocne

Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:hcmhm4$57s$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

np. http://www.eurobank.pl/produkty,konta,rachunek-oszczednosciowy,23,9.html

wiatrak

Data: 2009-11-02 14:42:34
Autor:
lokaty nocne
Witam,

to zależy od warunków lokaty/konta oszczędnościowego żeby Ci nie naliczono podatku zazwyczaj kwota nie może przekraczać około 15 000 zł a kapitalizacja jest dzienna. Polecam Open Finance nie musisz mieć konta o maja najlepsza ofertę na rynku.

Pozdrawiam.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
http://lokatybezbelki.w.interia.pl/ __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4564 (20091102) __________

Data: 2009-11-02 21:03:11
Autor: RobertS
lokaty nocne
[...]

w którym miejscu ich oferta jest niby najlepsza?

jak zerwiesz lokatę przed zadeklarowanym terminem to tracisz 70% uzyskanych wczesniej odsetek!

oferta dla tych, ktorzy wiedza ze będą mogli 3mac na rachunku kase przez 3 lub 6 m-cy

RobertS

Data: 2009-11-02 21:06:11
Autor: Valdi
lokaty nocne
"RobertS" news:hcndu0$11vj$1opal.icpnet.pl

> [...]

w którym miejscu ich oferta jest niby najlepsza?
oferta dla tych, ktorzy wiedza ze będą mogli 3mac na rachunku kase przez

Właśnie dla tych co wiedzę, że przez 3 albo 6 miesiaciov nie będą ruszali
mamony oferta jest najlepsza. Dochodzi do niej komfort tego, że nikt im nie
zjedzie z % przez ww. okres :)

Data: 2009-11-02 21:23:21
Autor: RobertS
lokaty nocne

Właśnie dla tych co wiedzę, że przez 3 albo 6 miesiaciov nie będą ruszali
mamony oferta jest najlepsza. Dochodzi do niej komfort tego, że nikt im nie
zjedzie z % przez ww. okres :)

no coś za coś, ale ja takich warunków nie lubię więc oferta zupełnie nie dla mnie, w każdym razie jak się ktoś decyduje to musi mieć świadomość powyższego

RobertS

Data: 2009-11-02 12:29:49
Autor: Krzysiek
lokaty nocne
On 2 Lis, 21:23, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

no coś za coś, ale ja takich warunków nie lubię więc oferta zupełnie nie
dla mnie, w każdym razie jak się ktoś decyduje to musi mieć świadomość
powyższego

te 70% odsetek to nie jakaś masakra, w razie nagłej potrzeby można na
to iść, wtedy ważne jest że ma się kapitał
a ta strata niewielkiego zysku nie jest bardzo istotna...

Data: 2009-11-02 21:46:03
Autor: RobertS
lokaty nocne

te 70% odsetek to nie jakaś masakra, w razie nagłej potrzeby można na
to iść, wtedy ważne jest że ma się kapitał
a ta strata niewielkiego zysku nie jest bardzo istotna...

wydawało mi się, że jak ktoś wybiera TAKĄ ofertę to zależy mu na odsetkach przede wszystkim jak 70% z nich straci to otrzyma jakieś grosze (+ kapitał oczywiście)

RobertS

Data: 2009-11-02 22:21:04
Autor: Valdi
lokaty nocne
"RobertS" news:hcnf3q$1450$1opal.icpnet.pl

> [...]

no coś za coś, ale ja takich warunków nie lubię więc oferta zupełnie nie
dla mnie, w każdym razie jak się ktoś decyduje to musi mieć świadomość

Otóż to.
Najważniejsze, że są ścieżki wyboru i każdy pakuje swoje pieniądze w to co
mu najbardziej odpowiada.

lokaty nocne