lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste

Data: 2012-10-23 22:37:09
Autor: RobertS
lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste
witam

na lokacie aktualnie dają 6,2% brutto na 6 miesięcy, ale jest możliwość uzyskania 6,5% na 3 miesiące, niestety nie da się tego założyć przez net...oferta tylko dla wybranych klientów

nie wiem czy już do Was dzwonili, ale w GO/OO będę oferowane 2 konta bankowe (nowa kampania marketingowo-telefoniczna), jak wiecie na infolinii wiele nie powiedzą, dlatego poniżej krótka ściąga z tego co możecie uzyskać:

1. Konto Optymalne (OO) i Swobodne (GO) + lokata na 12% (max. 2 x 5kzł na 3 m-ce) jako bonus, warunek to korzystanie z konta przez 24 miesiące + 400 zł obrotu debetówką/m-c i min. 1000 zl wpływu na m-c, jeżeli warunek nie zostanie spełniony to opłata 4,99 zl/m-c

2. Konto Optymalne Plus (OO) i Swobodne Plus (GO) + podwyĹĽszenie oprocentowania lokat o 0,1 p.p.

warunek to 400 zł obrotu debetówką lub 1000 zł wpływu, brak spełnienia warunku skutkuje opłatą za konto 9,99 zł (OO) i 10 zł (GO) i oczywiście oprocentowanie lokaty nie zostanie podwyższone

czy ww. oferta jest korzystna czy nie to juĹĽ zostawiam Waszej ocenie ;-)

RobertS

Data: 2012-10-23 23:06:33
Autor: Krzysztof
lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste
Po moich problemach z zamykaniem rachunkow w GO, nie zamierzam juz korzystac z ich uslug. Wole juz Idea, bo w razie problemow zawsze mam placowke, w ktorej moge wszystko zalatwic a oferta bardzo podobna w zakresie lokat.

-- pozdrawiam
RobertS

Data: 2012-10-23 23:19:43
Autor: RobertS
[...]

a jakie miałeś problemy z zamknięciem rachunku w GO? właśnie tam planuję sobie założyć ror (pod lokatę a pozniej zamknąc)

RobertS

Data: 2012-10-23 23:27:34
Autor: Krzysztof

"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:k671li$87u$3news.icpnet.pl...

[...]

twierdzili, ze nie dostali pisma listem poleconym, a potem, ze mialem zablokowany kanal telefoniczny (ktory nie mozna odblokowac inaczej niz przez kuriera) nie chcieli ze mna rozmawiac o tym pismie. sprawa trwala 5-miesiecy. Bylem uparty poszedlem do placowki i kazalem sobie przyjac reklamacje do centralnego systemu GNB, niechetnie ale powiedzialem ze nie ustapie i ja przyjeli, po tej reklamacji konta zamkneli.
Jezeli bank nie ma jakis tam kioskow lub placowek to moga byc problemy.

Data: 2012-10-23 23:35:39
Autor: RobertS
[...]

ale przecież GNB takowe placówki ma, jak miałem kk w OO to wysłałem rezygnację poleconym i po sprawie, do placówki i tak nie miałbym czasu pójść...

RobertS

Data: 2012-10-24 01:44:14
Autor: Kamil Jońca
"Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> writes:

Po moich problemach z zamykaniem rachunkow w GO, nie zamierzam juz
korzystac z ich uslug. Wole juz Idea, bo w razie problemow zawsze mam

Hyhy. A u mnie GO+OF konta zamknęły. Za to Idea, mimo otrzymania
wypowiedzenia, dalej trzyma otwarte konto. Podobno w regulaminie jest
zapis, że musz± telefonicznie potwierdzić. Ale nikt mi odpowiedniego
zapisu nie mógł wskazać.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

Data: 2012-10-24 21:28:24
Autor: RobertS
[...]

potwierdzenie telefoniczne? niezłe kuriozum, wysłałe¶ wypowiedzenie pisemnie? skoro się do pisma nie przyczepili to powinni konto zamkn±ć

RobertS

Data: 2012-10-24 21:45:01
Autor: [sas]
W dniu 24.10.2012 o 01:44 Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> pisze:
Hyhy. A u mnie GO+OF konta zamknęły. Za to Idea, mimo otrzymania

W jaki sposób rozpoznać, że konto w GO jest zamknięte?
Wysłałem wypowiedzenie umowy jaki¶ czas temu, po pewnym czasie konsultant  potwierdził to.
Pomimo tego w dalszym ci±gu mogę zalogować się do systemu, ale nie mogę  tam nic zrobić, przyciski s± niedostępne, a dla dostępnych dostaję  komunikat "Zaakceptuj umowy nadrzędne i ponów próbę".

Czy to oznacza, że konto zostało zamknięte? A je¶li zostało zamknięte  (umowa wypowiedziana), to dlaczego w dalszym ci±gu mogę się zalogować do  systemu?

Czy też tak macie?
[sas]

Data: 2012-10-24 23:38:20
Autor: RobertS
[...]

może konto masz zamknięte, ale umowy ramowej nie wypowiedziałe¶?

RobertS

Data: 2012-10-25 07:20:17
Autor: [sas]
W dniu 24.10.2012 o 23:38 RobertS <bob75@xpostx.pl> pisze:

[...]

wysłałem "wypowiedzenie umowy" z inf. że wypowiadam umowę ramow± nr ... +  dostaję komunikat "Zaakceptuj umowy nadrzędne i ponów próbę" i tak jak  wspomniałem, poza zalogowaniem nie mogę w systemie nic zrobić.
[sas]

Data: 2012-10-24 02:20:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste

"RobertS" k66v5o$87u$2@news.icpnet.pl...

na lokacie aktualnie daj± 6,2% brutto na 6 miesięcy, ale jest możliwo¶ć uzyskania 6,5% na 3 miesi±ce, niestety nie da się tego założyć przez net...oferta tylko dla wybranych klientów

Po co komu kopanie się z koniem GO? Nie łatwiej w Mille?

  http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/produkty-oszczednosciowe/konto-oszczednosciowe/

  Solidnie i wygodnie zarabiaj na Koncie Oszczędno¶ciowym,
  teraz aż 6,5%  w skali roku dla nowych ¶rodków
  do 25 000 zł przez 3 miesi±ce

Data: 2012-10-24 15:11:38
Autor: az.anonim
lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste
W dniu wtorek, 23 paĽdziernika 2012 22:37:12 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

2. Konto Optymalne Plus (OO) i Swobodne Plus (GO) + podwyższenie oprocentowania lokat o 0,1 p.p.

warunek to 400 zł obrotu debetówk± lub 1000 zł wpływu, brak spełnienia warunku skutkuje opłat± za konto 9,99 zł (OO) i 10 zł (GO) i oczywi¶cie oprocentowanie lokaty nie zostanie podwyższone

No wła¶nie. Dzisiaj zadzwoniła do mnie pani Aleksandra WoĽnica z GOL, przedstawiła ofertę jedynie pod k±tem profitów jakie osi±gnę zamieniaj±c konto skarbonkowe na swobodne. Nie wspomniała jednak słowem jak duż± dzięki temu dam swobodę getinowi w skubaniu mnie na 10zł przy niespełnieniu warunków.

Do tej pory, przy koncie skarbonkowym, brak wpływu nie skutkował pobieraniem opłat więc czujno¶ć dużej grupy klientów zostanie u¶piona. Sprytny manewr, muszę przyznać, potwierdza jednak konieczno¶ć dogłębnego analizowania regulaminów.

Kto¶ jeszcze traktuje banki jako instytucje zaufania publicznego??? ;)

Data: 2012-10-25 21:57:16
Autor: RobertS
[...]

to jest bank a nie organizacja charytatywna, dostajesz na lokatach + 0,1 p.p. w zamian za to, że zasilasz konto kwot± 1kzł/m-c lub robisz obrót kart± na kwotę 400 zł/m-c

przy "zwykłym" koncie skarbonkowym ww. profitu nie masz, co¶ za co¶

RobertS

Data: 2012-10-26 04:29:45
Autor: az.anonim
W dniu czwartek, 25 paĽdziernika 2012 21:57:20 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

> Do tej pory, przy koncie skarbonkowym, brak wp�ywu nie skutkowa� pobieraniem op�at wi�c czujno�� du�ej grupy klient�w zostanie u�piona. Sprytny manewr, musz� przyzna�, potwierdza jednak konieczno�� dog��bnego analizowania regulamin�w.

to jest bank a nie organizacja charytatywna, dostajesz na lokatach + 0,1 p.p. w zamian za to, �e zasilasz konto kwot� 1kz�/m-c lub robisz obr�t kart� na kwot� 400 z�/m-c

przy "zwyk�ym" koncie skarbonkowym ww. profitu nie masz, co� za co�

Nie do końca chyba się rozumiemy. I w jednym i w drugim przypadku był profit z zakładania lokaty, można nawet powiedzieć że przy +0.1pp zysk jest mniejszy niż przy 1zł za zalozenie lokaty o ile lokaty zakłada się na minimaln± kwotę czyli 1000zł.

Problem jest w tym, że "opiekun" nie wspomniał nic o tym, że w przypadku braku spełnienia przedstawionych warunków nie tylko nie będzie bonusa w postacji +0.1 pp ale naliczona zostanie opłata miesięczna w wysokosci 9.99zł, która nie była naliczana przy niespełnieniu takich warunków dla konta skarbonkowego.

Data: 2012-10-26 21:38:08
Autor: RobertS
[...]

niestety jest tak jak piszesz, jeżeli nie spełnisz warunku to nie do¶ć, że nie będziesz miał wyższego oprocentowania, ale dodatkowo zapłacisz 10 zł za konto

jednak zawsze warto czytać TOiP...

RobertS

lokaty w GO/OO + nowe konta osobiste