lokaty w open...

Data: 2009-07-31 12:02:17
Autor: RobertS
lokaty w open...
witam

do 30.07 oprocentowanie lokaty internetowej w OF wynosiło 7%, a od dzisiaj 5,5%...tak się akurat składa, że założyłem lokatę ok. 23.00 (potwierdzenie dostałem o 23.22), jednak lokata ma 5,5% bo "było przetwarzanie systemu" ;-(

wniosek taki, że lokaty zakładane tuż przed północą mogą mieć oprocentowanie z dnia następnego

pozdr.
RobertS

ps
OF wprowadził do oferty lokatę optymalną, kwota do 13kzł, okres 3 lub 6 m-cy, oprocentowanie 6,5% i codzienna kapitalizacja odsetek!

Data: 2009-07-31 12:46:23
Autor: Valdi.Pavlack
lokaty w open...
"RobertS" news:a210e06e58bb536671d2a2c38f9f441bnews.home.net.pl

witam

Cześć!

do 30.07 oprocentowanie lokaty internetowej w OF wynosiło 7%, a od dzisiaj
5,5%...

Nie ma się co nakręcać. Były już takie okresy w OF, że ścieli oprocentowanie
swoich depozytów do podobnego poziomu. Potrzymali chyba z 2 - 3 tygodnia i
na powrót dali fajne (przynajmniej dla mnie) oferty.

tak się akurat składa, że założyłem lokatę ok. 23.00 (potwierdzenie
dostałem o 23.22), jednak lokata ma 5,5% bo "było przetwarzanie systemu"
;-(
wniosek taki, że lokaty zakładane tuż przed północą mogą mieć
oprocentowanie z dnia następnego

Robercik nie bój nic :) Taką sytuacją "przerabiałem" w przypadku lubej i
brata. Wystarczy telefon do OF abyś dostał takie oprocentowanie jakie
powinieneś mieć. Spokojnie przedstaw im na infolinii jak się przedstawia
twoja sytuacja - na 100% "wyprostują" twój depozyt, no chyba, że (odpukać)
pozmieniały im się standardy na gorsze :)

ps
OF wprowadził do oferty lokatę optymalną, kwota do 13kzł, okres 3 lub 6
m-cy, oprocentowanie 6,5% i codzienna kapitalizacja odsetek!

Ta lokata jest w ofercie OF już od jakiegoś czasu :)

Data: 2009-07-31 13:32:03
Autor: RobertS
lokaty w open...

[...]

Poczekam aż kasa będzie na koncie, jak nie zmienią oprocentowania to zlikwiduję lokatę i poczekam aż znowu do mnie zadzwonią...

pozdr.

Data: 2009-07-31 13:42:14
Autor: Valdi.Pavlack
lokaty w open...
"RobertS" news:acd7adcf30422782033efa0208a2830fnews.home.net.pl

Poczekam aż kasa będzie na koncie, jak nie zmienią oprocentowania to
zlikwiduję lokatę i poczekam aż znowu do mnie zadzwonią...

I tak przy likwidacji lokaty będziesz musiał do nich zadzwonić więc trochę
nie rozumiem twojego podejścia...
Z drugiej też strony co ludziom daje załatwianie wszystkiego na ostatnią
chwilę...

Data: 2009-08-01 15:17:47
Autor: RobertS
lokaty w open...

Z drugiej też strony co ludziom daje załatwianie wszystkiego na ostatnią
chwilę...

nie wiem, u mnie to był przypadek, w tym dniu kasa wróciła z innej lokaty i dopiero wieczorem mogłem się zająć tym tematem

RobertS

Data: 2009-08-01 15:47:26
Autor: Valdi.Pavlack
lokaty w open...
"RobertS" news:h51fa6$2poc$1opal.icpnet.pl

nie wiem, u mnie to był przypadek, w tym dniu kasa wróciła z innej
lokaty i dopiero wieczorem mogłem się zająć tym tematem

Nie przekonałeś mnie :) Wniosek złożony w OF ma termin ważności 14 dni, co
więc stało na przeszkodzie złożyć ww. wniosek kilka - kilkanaście dni przed
końcem lokaty, z której kasę planowałeś transferować do OF?

Data: 2009-08-03 09:25:51
Autor: RobertS
lokaty w open...

Nie przekonałeś mnie :) Wniosek złożony w OF ma termin ważności 14 dni, co
więc stało na przeszkodzie złożyć ww. wniosek kilka - kilkanaście dni przed
końcem lokaty, z której kasę planowałeś transferować do OF?

Byłem na wakacjach i nie myślałem o kończących się lokatach. Kasa wróciła na konto to część środków znowu chciałem wrzucić na lokatę. Trafiło na OF i średnio mnie interesują ich systemy i ich słabości. Złożyłem wniosek w dniu X kiedy oferta była na 7%, w tym samym dniu otrzymałem potwierdzenie założenia + numer konta. Nowe oprocentowanie obowiązywało od kolejnego dnia...

RobertS

Data: 2009-08-03 09:44:11
Autor: RobertS
lokaty w open...
Właśnie zerwałem umowę lokaty. Pracownik OF twierdził, że moja lokata powinna mieć oprocentowanie z dnia otrzymania potwierdzenia (30.07) jednak coś nie zagrało i system potraktował ww. jak zakładaną dzień później...Niestety nie udało się tego poprawić.

Wniosek taki, że trzeba mieć świadomość tego, że jeżeli lokata jest zakładana wieczorem w ostatnim dniu obowiązywania oprocentowania to może się zdarzyć, że zostanie ona założona z oprocentowaniem z kolejnego dnia.

RobertS

Data: 2009-07-31 19:25:31
Autor: Lukasz W.
lokaty w open...

[...]

ja z kolei złozyłem wczoraj wnioski o lokatę internetową oprocentowaną na 7%
powiadomienia na mail dostałem niezwłocznie po godz 22
po zalogowaniu się na konto OF widze te wnioski z oprocentowaniem 7%
czy jesli wpłacę pieniądze na konto OF to oprocentowanie bedzie z wczoraj czyli 7% czy już dzisiejsze 5,5%??

dodatkowo, jesli przykładowo zadeklarowałem we wniosku kwotę 5tys - mogę założyć lokatę na kwotę większa?

pozdr
L.W.

Data: 2009-07-31 20:40:42
Autor: Valdi.Pavlack
lokaty w open...
"Lukasz W." news:h4v9ik$5p1$1atlantis.news.neostrada.pl

[...]

Będzie na 7% - bo na lokatę z takim oprocentowaniem składałeś wniosek.
Jeżeli jakimś trafem takiego oprocentowania nie będziesz widział po
zalogowaniu się do swojego konta w OF, zadzwoń do nich aby w systemie (i w
życiu) było widoczne takie oprocentowanie na jakie się z nimi "umówiłeś"
składając wniosek.

dodatkowo, jesli przykładowo zadeklarowałem we wniosku kwotę 5tys - mogę
założyć lokatę na kwotę większa?

Przelać więcej możesz zawsze, natomiast nie mniej niż zadeklarowałeś.
Wyjątkiem były/są tylko lokaty optymalne, w przypadku których kwota we
wniosku musiała się pokrywać z kwotą na przelewie. Czym było to
podyktowane? - niestety nie wiem.

Data: 2009-07-31 19:21:12
Autor: Lukasz W.
lokaty w open...

[...]

rozumiem że o 23:00 złożyłeś wniosek o lokatę co niejest rownoznaczne z założeniem lokaty
czy o to Ci chodziło??

L.W.

Data: 2009-07-31 20:42:32
Autor: Valdi.Pavlack
lokaty w open...
"Lukasz W." news:h4v9p1$75k$1nemesis.news.neostrada.pl

rozumiem że o 23:00 złożyłeś wniosek o lokatę co niejest rownoznaczne z
założeniem lokaty

Nie do końca równoznaczne. Lokata jest zakładana dopiero jak przelejesz kasę
na konto w Noble, które OF poda w e-mailu :)
Złożenie wniosku można porównać do "zamówienia sobie" lokaty z danym
oprocentowaniem :)

lokaty w open...