lokaty w open...

Data: 2009-07-31 19:21:12
Autor: Lukasz W.
lokaty w open...

do 30.07 oprocentowanie lokaty internetowej w OF wynosiło 7%, a od dzisiaj
5,5%...tak się akurat składa, że założyłem lokatę ok. 23.00 (potwierdzenie
dostałem o 23.22), jednak lokata ma 5,5% bo "było przetwarzanie systemu"
;-(

wniosek taki, że lokaty zakładane tuż przed północą mogą mieć
oprocentowanie z dnia następnego

rozumiem że o 23:00 złożyłeś wniosek o lokatę co niejest rownoznaczne z założeniem lokaty
czy o to Ci chodziło??

L.W.

Data: 2009-07-31 20:42:32
Autor: Valdi.Pavlack
lokaty w open...
"Lukasz W." news:h4v9p1$75k$1nemesis.news.neostrada.pl

rozumiem że o 23:00 złożyłeś wniosek o lokatę co niejest rownoznaczne z
założeniem lokaty

Nie do końca równoznaczne. Lokata jest zakładana dopiero jak przelejesz kasę
na konto w Noble, które OF poda w e-mailu :)
Złożenie wniosku można porównać do "zamówienia sobie" lokaty z danym
oprocentowaniem :)

lokaty w open...