lokaty z kapitalizacją dzienną a te bez niej

Data: 2012-03-14 19:25:08
Autor: Robert Tomasik
lokaty z kapitalizacją dzienną a te bez niej
Użytkownik "darkblue" <nomail@nospam.pl> napisał w wiadomości news:jjqjdl$qst$1news.task.gda.pl...
jak się ma 4% lokata z kapitalizacją dzienną do 6,2% lokaty w Aliorze z kapitalizacją na koniec okresu?
ma ktoś kalkulator w głowie i porówna obie lokaty?

Jak dużego to okresu ma dotyczyć? Bo najprościej w EXCEL-u tabelkę ułożyć. Mnie po obliczeniach wyszło, że generalnie to na jedno wychodzi z ledziutką korzyścią dla tych 6,2%, natomiast otwartą pozostaje kwestia  skutków zerwania lokaty wcześniej. Nie chce mi sie analizować regulaminów. Wychodzi, że po pół roku na lokacie 6,2% zyskasz około 1 procenta salda (100 zł na 10.000 zł)

lokaty z kapitalizacją dzienną a te bez niej