³oooobywateluuuu jadrysku cos dla pana o zwirzetach co raj zaprowadzi³y...gdyby co to nie ksi±¿ka dla rolnik a

Data: 2009-12-06 13:38:58
Autor: Mariusz Merta
³oooobywateluuuu jadrysku cos dla pana o zwirzetach co raj zaprowadzi³y...gdyby co to nie ksi±¿ka dla rolnik a
http://pl.wikipedia.org/wiki/Folwark_zwierz%C4%99cy
j.w.
wiedz±c o bestialstwach czerwonych, uwa¿am, ¿e nazwanie knurem
komunisty to ujma dla knura...

Mariusz Merta

Data: 2009-12-07 10:17:52
Autor: Jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Pseudokomunisty, chcia³ pan chyba napisaæ.  Ale proszê zwróciæ uwagê ¿e "brunatni" to jeszcze gorsza zaraza od pseudokomuchów.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-12-08 14:45:45
Autor: Mariusz Merta
[...]

czy¿by ???
zanim wojna wybuch³a i nazi¶ci pokazali swoj± hmmmm...kulturê w ca³ej
okaza³o¶ci jak tzva
na spotkaniu klubu wielbicieli adama michnika to swoje co¶ co u niego
robi za penisa...
to w zsrr zginê³y milony ludzi...II W¦ siê skoñczy³a a komuni¶ci nadal
mordowali
wrogów klasowych, rewolucji etc.
a w ogóle to zaklinanie rzeczywisto¶ci z tym przedrostkiem pseudo...
to znaczy siê co ? w Auschwitz nie mordowali nazi¶ci tylko
pseudonazi¶ci ?
a II W¦ rozpêtali pseudofaszy¶æi pospo³u z pseudokomunistami
ale¶cie sobie wymy¶lili czerwono-brunatne zbiry...
proszê przyj±æ do wiadomo¶ci, ¿e dla mnie niema ¿adnej ró¿nicy
pomiêdzy cz³onkiem kompartii czy nsdap...jedni i drudzy pieprzyli o
socjalizmie...
jedni i drudzy strzelali w ty³ g³owy w ilo¶ciach hurtowych...
jedni i drudzy mieli elyty, komni¶ci czeka,gpu,nkwd, kgb, fsb...
za¶ nazi¶ci sa, ss...wiêcej nie zd±¿yli stworzyæ,

Mariusz Merta

Data: 2009-12-10 10:22:22
Autor: Jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Jakie¶ przyk³ady na mordowanie po 53 roku s±?  Nie mówiê tu o wypadkach losowych, takich jak choæby czyja¶ ¶mieræ w trakcie demonstracji anty rz±dowych?

a w ogóle to zaklinanie rzeczywisto¶ci z tym przedrostkiem pseudo...
to znaczy siê co ? w Auschwitz nie mordowali nazi¶ci tylko
pseudonazi¶ci ?

Najzwyklejsi nazi¶ci.. Sama ich istota bytu to eliminacja niektórych narodów.

a II W¦ rozpêtali pseudofaszy¶æi pospo³u z pseudokomunistami
ale¶cie sobie wymy¶lili czerwono-brunatne zbiry...

Panie Merta, pogr±¿asz siê pan w coraz wiêkszym absurdzie. - II W¦ wywo³a³ Hitler i jego NSDAP, i nikt wiêcej. ¯aden be³kot p³atnych pacho³ków kapitalistycznej tuby propagandowej tego nie zmieni.

proszê przyj±æ do wiadomo¶ci, ¿e dla mnie niema ¿adnej ró¿nicy
pomiêdzy cz³onkiem kompartii czy nsdap...jedni i drudzy pieprzyli o
socjalizmie...

To tylko ¼le ¶wiadczy o panu. Albo jest pan niedoinformowany, albo przeszed³ pan kapitalistyczne "pranie mózgu".

jedni i drudzy strzelali w ty³ g³owy w ilo¶ciach hurtowych...
jedni i drudzy mieli elyty, komni¶ci czeka,gpu,nkwd, kgb, fsb...
za¶ nazi¶ci sa, ss...wiêcej nie zd±¿yli stworzyæ,

Mariusz Merta

Jednak jedni i drudzy robili to w innych celach.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-12-10 15:32:35
Autor: Mariusz Merta
[...]

w Kambod¿y ? w Korei ? W Chinach ? w Wietbamie...
a poza tym dlaeczo ograniczaæ siê tylko do okresu po 1953 roku,
mo¿e warto przypomnieæ jak sie stalin rozprawi³ z rosjanami,
ukraiñcami, ³otyszami którzy
przeszli na strone hitlera w 1945 hurtowo i masowo...
zreszta zup³enie serio stalin zaproponowa³ ¿eby hurtowo rozprawiæ siê
z niemcami...
tyle,¿e "kapitali¶ci" do tego nie dopu¶cili, choæ nie ca³kiem...
wracajac do czasów przed II W¦ to wielki g³ód to te¿ wymys³
propagandy ?
no i w latach 40-ych kiedy przyja¼ñ radziecko-nazistowska kwit³a w
najlepsze
to ss-mani obserwowali akcje deportacyjne, szkolili siê...

> [...]
> pseudonazi¶ci ?

Najzwyklejsi nazi¶ci.. Sama ich istota bytu to eliminacja niektórych
jasne a przesiedlenie tatarów krymskich przez stalina to by³o co ?
zrobienie im dobrze ?
podobnie z Czeczenami ? mówiê o latach 30-ych

> [...]

wywo³a³ Hitler i jego NSDAP, i nikt wiêcej. ¯aden be³kot p³atnych
pacho³ków kapitalistycznej tuby propagandowej tego nie zmieni.

jasneeeeee a 17/09/1939
krasna armia wkoroczy³a ¿eby pomóc...¿adnego paktu ribbentrop-mo³otow
nie by³o...
a w 1940 roku oko³o miliona obywateli polskich, rdzennych polaków
dobrowolnie
wyemigrowa³o w g³±b syberii, kazachstanu czy do komi...

> [...]

To tylko ¼le ¶wiadczy o panu. Albo jest pan niedoinformowany, albo
przeszed³ pan kapitalistyczne "pranie mózgu".

jasne, kapitalistyczne pranie mózgu polega pewnikiem nad tym, ¿e
ciê¿ko mi
znale¼æ ró¿nicê pomiêdzy ss-manem a nkwdzist± z pistoletem w rêku
strzelaj±cym bezbronnemu w ty³ g³owy

> [...]
> za¶ nazi¶ci sa, ss...wiêcej nie zd±¿yli stworzyæ,

> Mariusz Merta

Jednak jedni i drudzy robili to w innych celach.

no tutaj mogê siê wyj±tkowo zgodziæ z panem
nazi¶ci mordowali w imiê uszczê¶liwienia niemców czy aryjczyków
za¶ komuni¶ci mordowali (i morduj± ) w imiê uszczê¶liwienia ka¿dego
nad kim maja w³adzê
obojêtnie czy jest aryjczykiem, chiñczykiem, ¯ydem czy cyklist±...
hmmmm, dla komunisty posiadacz roweru czy zegarka to by³ bur¿uj...
to chyba jednak nie kwalifikowali siê do uszczê¶liwienia tylko do
likwidacji...

towarzyszu jadrysku, nerwy panu puszczaj±...
za parê lat jak dobrze pójdzie, to komunizm bêdzie traktowany na równi
z nazizmem, moim zdaniem, jest gro¼niejszy od nazizmu
w nazistowskich niemczech by³o dla zwyk³ych obywateli
o ile nie podskakiwali w³adzy by³o ok...
za¶ w zsrr...jeden z radzieckich dowcipów do¶æ wymownie okre¶la
sytuacjê
zwyk³ego iwana... obywatele radzieccy dziel± siê na tych co siedzieli,
na tych co siedz± i na tych co bêd± siedzieæ...
¿yczê panu obywatelstwa w takim kraju jak zsrr...
ale obawiam siê, ¿e to i tak pana nie uleczy...trzeba mieæ naturê
niewolnika i homo sovieticusa...

Mariusz Merta

³oooobywateluuuu jadrysku cos dla pana o zwirzetach co raj zaprowadzi³y...gdyby co to nie ksi±¿ka dla rolnik a